abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8629185
Op de een of andere manier doet onze scanner het niet meer. Als ik het programma voor de scanner opstart komt er te staan: An error occurred communicating with the scanning device. Please ensure that the scanning device is connected properly and try again. Nou heb ik alle kabeltjes van de scanner er al tig keer opnieuw ingedaan, even in geblazen (misschien zat er stof in) en ik heb zelfs het programma opnieuw geinstalleerd. Maar nee hoor, hij doet nog niets. Ik heb een Hp scanjet 2300c.

Ook de printer doet raar: 's morgens print hij niet. Dat klinkt raar, ik weet het, maar als ik 's morgens iets wil uitprinten op de computer doet hij het niet. 's Middags daarentegen wel. Vaak is het dan als ons pap/mam naar hun profiel op de computer gaat, dat dan in eens de printer begint te printen, terwijl ik 's morgens opdracht heb gegeven om dingen uit te drukken.

Zou iemand mij kunnen helpen?

pi_8629319
kabelbreuk...

leen even een kabel van de buren. Als je met die kabel geen problemen hebt, kan je best jouw kabel even vervangen.

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 21 februari 2003 @ 13:53:44 #3
8266 drLiter
Wil je een plastic zakje?
pi_8629355
god wat klinkt dat idd HP'erig... toen ik las van de error wist ik al dat je HP had... die dingen zijn brak gaar en doen nooit wat ze moeten doen.

Van iederene die ik ken in mijn omgeving, zijn ze allemaal kapot gegaan.

Liter ponders the consequences of the modern globally connected society on the fertility of the western male population
pi_8629381
Hmm, dan zal ik eens bij buren enzo gaan kijken of die een goede kabel hebben. Dat maakt niet uit als dat voor een andere scanner is, neem ik aan?
  vrijdag 21 februari 2003 @ 13:57:56 #5
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_8629462
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 13:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hmm, dan zal ik eens bij buren enzo gaan kijken of die een goede kabel hebben. Dat maakt niet uit als dat voor een andere scanner is, neem ik aan?
nog leuker: hier op school zitten kweet nie hoveel bouwkundestudenten die elk hun presentatie moeten doen deze week....op A1 vellen en A0 vellen....en helaas is er maar 1 plotter.....gevolg: mensen doen een week over printen....je kan printen maar t lukt niet......das ook kut!
put
your
clothes
on!
pi_8629468
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 13:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
neuh. Voor kabels enzo zijn standaarden ontwikkeld.

't enige verschil zou een tussen usb en serieel kunnen zijn. moet je maar even kijken...

En anders kan je kabelbreuk ook verhelpen door gewoon de kabel even anders te buigen.

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_8629975
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 13:57 schreef Jerruh het volgende:
nog leuker: hier op school zitten kweet nie hoveel bouwkundestudenten die elk hun presentatie moeten doen deze week....op A1 vellen en A0 vellen....en helaas is er maar 1 plotter.....gevolg: mensen doen een week over printen....je kan printen maar t lukt niet......das ook kut!
Dat lijkt me niet echt handig nee.

En dan zal ik de kabel eens recht leggen ofzo!

pi_8630090
De kabel ligt nu er netjes bij, al zeg ik het zelf, maar hij doet 't nog steeds niet. Ik ga dus op zoek naar een nieuwe kabel.
pi_9821097
Schop.

Aan de kabel ligt het niet. Want als ik de scanner opnieuw installeer doet hij het. Maar als ik dan de computer afsluit en opnieuw opstart doet de scanner het niet meer. Dus steeds als ik wil scannen moet ik het helemaal opnieuw installeren . Daar heb ik geen zin in. Wat kan ik nou doen?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')