Ook de printer doet raar: 's morgens print hij niet. Dat klinkt raar, ik weet het, maar als ik 's morgens iets wil uitprinten op de computer doet hij het niet. 's Middags daarentegen wel. Vaak is het dan als ons pap/mam naar hun profiel op de computer gaat, dat dan in eens de printer begint te printen, terwijl ik 's morgens opdracht heb gegeven om dingen uit te drukken.
Zou iemand mij kunnen helpen?
leen even een kabel van de buren. Als je met die kabel geen problemen hebt, kan je best jouw kabel even vervangen.
Van iederene die ik ken in mijn omgeving, zijn ze allemaal kapot gegaan.
quote:nog leuker: hier op school zitten kweet nie hoveel bouwkundestudenten die elk hun presentatie moeten doen deze week....op A1 vellen en A0 vellen....en helaas is er maar 1 plotter.....gevolg: mensen doen een week over printen....je kan printen maar t lukt niet......das ook kut!
Op vrijdag 21 februari 2003 13:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hmm, dan zal ik eens bij buren enzo gaan kijken of die een goede kabel hebben. Dat maakt niet uit als dat voor een andere scanner is, neem ik aan?
quote:neuh. Voor kabels enzo zijn standaarden ontwikkeld.
Op vrijdag 21 februari 2003 13:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hmm, dan zal ik eens bij buren enzo gaan kijken of die een goede kabel hebben. Dat maakt niet uit als dat voor een andere scanner is, neem ik aan?
't enige verschil zou een tussen usb en serieel kunnen zijn. moet je maar even kijken...
En anders kan je kabelbreuk ook verhelpen door gewoon de kabel even anders te buigen.
quote:Dat lijkt me niet echt handig nee.
Op vrijdag 21 februari 2003 13:57 schreef Jerruh het volgende:
nog leuker: hier op school zitten kweet nie hoveel bouwkundestudenten die elk hun presentatie moeten doen deze week....op A1 vellen en A0 vellen....en helaas is er maar 1 plotter.....gevolg: mensen doen een week over printen....je kan printen maar t lukt niet......das ook kut!
En dan zal ik de kabel eens recht leggen ofzo!
Aan de kabel ligt het niet. Want als ik de scanner opnieuw installeer doet hij het. Maar als ik dan de computer afsluit en opnieuw opstart doet de scanner het niet meer. Dus steeds als ik wil scannen moet ik het helemaal opnieuw installeren . Daar heb ik geen zin in. Wat kan ik nou doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |