abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8625399
quote:
Emile Ratelband met vredesvlag naar Irak

OOSTERBEEK - Emile Ratelband vertrekt zaterdag naar Irak. De voorman van LijstRatelband.nl wil er de Iraakse leider Saddam Hussein volgende week een blauwe vredesvlag geven. Op hetzelfde moment zou Johan Vlemmix (Partij van de Toekomst) in New York eenzelfde vlag aan Rolling Stones-voorman Mick Jagger moeten geven.

De Arnhemmer zei vrijdag dat hij met zijn bezoek een daad wil stellen "omdat het Iraakse volk straks onschuldig wordt afgeslacht". Hij hoopt dat de Amerikaanse nieuwszender CNN de overhandiging van de vlaggen uitzendt. "Het zou toch geweldig zijn als CNN Saddam en Mick Jagger laat zien met dezelfde blauwe vredesvlag in de hand."

Volgens Ratelband kwam het idee voor de publiciteitsstunt in de loop van deze week. "Ik ken de rechterhand van Arafat en heb op wat knoppen gedrukt. Toen was het zo geregeld." Naar eigen zeggen heeft hij van de Iraakse ambassadeur inmiddels de nodige papieren gekregen en ook een principeovereenkomst voor een ontmoeting met Hussein. "De laatste zaken regelen we vanmiddag." Ratelband vliegt naar de Jordaanse hoofdstad Amman en reist daarna over land naar Bagdad.

http://www.telegraaf.nl/nieuwslink/teksten/nws.ratelband.vredesvlag.html

De oorlogsrol van Mick Jagger begrijp ik niet helemaal. En wat betreft Ratelband; ik sta niet te springen om een oorlog, maar kunnen we Bush niet verzoeken te beginnen op het moment dat Emiel bij Saddam in het paleis is?
  vrijdag 21 februari 2003 @ 11:15:51 #2
7488 Quintony
There is Fire in all of us
pi_8625419
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 11:14 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

De oorlogsrol van Mick Jagger begrijp ik niet helemaal. En wat betreft Ratelband; ik sta niet te springen om een oorlog, maar kunnen we Bush niet verzoeken te beginnen op het moment dat Emiel bij Saddam in het paleis is?

lijkt me een heel straks plan, op die manier lossen we 2 problemen in een keer op.
Live from the USA
pi_8625436
quote:

[..]

Tzal toch de echte Saddam niet zijn, maar goed, Ratelband is dan wel in de zevende hemel.
"Kut-Marokkanen", zei deze geintegreerde VVD-er.
pi_8625452
wat een debiel, een vredes vlag gegeven aan een massamoordenaar.

Misschien doet hij wel een zelf moord aanslag, verbaast die Ratelband me een keer positief

pi_8625458
Die Ratelband is behoorlijk publiciteitsgeil, maar dit slaat alles....
  vrijdag 21 februari 2003 @ 11:17:34 #6
7488 Quintony
There is Fire in all of us
pi_8625462
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 11:17 schreef Ultrawuft het volgende:
wat een debiel, een vredes vlag gegeven aan een massamoordenaar.

Misschien doet hij wel een zelf moord aanslag, verbaast die Ratelband me een keer positief

Live from the USA
  vrijdag 21 februari 2003 @ 11:17:45 #7
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_8625467
quote:

[..]

beter idee
we overtuigen bush ervan dat emiel een hoge pief is uit al qaida en de link tussen saddam en emiel zo is gelegd
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
  vrijdag 21 februari 2003 @ 11:17:52 #8
13260 Draaitafeltje
Whoopy fuckin' doo!
pi_8625469
Hopen dat ze hem daar houden die
We're on an express elevator to hell, going down!
pi_8625527
Misschien dat ie z'n emigratiebelofte op deze manier alsnog nakomt
  vrijdag 21 februari 2003 @ 11:19:57 #10
27908 DrPurno
Ich bin ein Fok!ker
pi_8625532
Als die Ratelband nu eens voor de gelegenheid een vest met C4 draagt....
Mijn god, die kerel weet van ellende ook niet meer hoe hij in het nieuws moet komen he?
[url=http://www.dennie-christian.de][b]De enige echte! [/b][/url] /[i] "Er zijn drie soorten leugens: leugens, verdomde leugens en statistieken", wist de Britse politicus Benjamin Disraeli (1804 - 1881) [/i]
pi_8625631
Die man wordt zeker gekker, wil zo nodig met zijn kop op CNN verschijnen.
  vrijdag 21 februari 2003 @ 11:24:29 #12
46917 limp_brain
Tijd voor een verzetje!
pi_8625665
quote:

[..]

Nee, liever niet. Ik zal die beulshond van de gloeiende kolen marteling missen. Maar eerlijk gezegd begrijp ik ook de rol van emile niet .... en zeker niet die van Mick Jagger. Had eerder Bono van U2 verwacht.
"Ik denk, dus ik ben ertegen"
  vrijdag 21 februari 2003 @ 11:31:29 #13
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_8625868
quote:
Ik ken de rechterhand van Arafat en heb op wat knoppen gedrukt.
Waarom moet ik denken aan DeeDee?

Wat een 'ongeloofwaardig' bericht, is het nog geen 1 april?
Maar ja, Emile is het land uit, en daar gaat het om.

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  vrijdag 21 februari 2003 @ 11:34:02 #14
40771 Vulcanus
Urban Dance Squad
pi_8625955
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 11:17 schreef G1Ace het volgende:

[..]

beter idee
we overtuigen bush ervan dat emiel een hoge pief is uit al qaida en de link tussen saddam en emiel zo is gelegd

Hahaha, Emiel ook een scud Irakees
Wanna see a joke, check a look-a-like
pi_8626016
In de Telegraaf staat dat ie vanuit Amman alleen naar Bagdad reist, is ook niet echt veilig lijkt mij.
pi_8626074
Ik zal saddam ff een mailtje sturen met een bericht dat het een spion voor de amerikanen is
pi_8626093
Hij moet iets doen om weer eens aandacht te krijgen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_8626178
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 11:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hij moet iets doen om weer eens aandacht te krijgen.
\
Dit is echt ordinair aandacht vragen.
  vrijdag 21 februari 2003 @ 11:42:10 #19
39446 303
(C) Roland
pi_8626180
Tuurlijk, het is zo makkelijk om daar even op koffievisite te komen...
Installing a new program will always screw up at least one old one.
pi_8626255
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 11:42 schreef 303 het volgende:
Tuurlijk, het is zo makkelijk om daar even op koffievisite te komen...
tuurlijk wel je moet alleen wel een rol mariakaakjes meenemen anders kom je er bij Saddam niet in
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 21 februari 2003 @ 12:03:16 #21
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_8626739
Bron: Wanneer we aan The Wacky Iraqi vertellen dat Emile misschien wel een afdeling van zijn Ratelband-lijst in Irak wil beginnen
quote:
Tijdens een cruciale partijbijeenkomst in 1979 rookte Saddam rustig een sigaar terwijl de ene na de andere vooraanstaande partijman na een "bekentenis" ter dood werd veroordeeld. Af en toe liet Saddam een traan - zogenaamd uit droefheid dat sommigen van zijn beste vrienden tot de "verraderskliek" behoorden. Hij liet de hele bijeenkomst op film vastleggen en gaf opdracht de video aan alle partijleden te sturen
Waarschijnlijk gaat Gerrit Zalm proberen om bij Carlos Tuanakotta die videoband te kopen
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_8627282
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 11:42 schreef schatje het volgende:

[..]

\

Inderdaad. Na zijn mislukte politieke avontuurtjes bij LN en met zijn eigen Lijst Ratelband moet meneer toch op een of andere manier weer met z'n kop op TV komen.
Irak is momenteel een hot item, dus springt Ratelband daar maar weer op in.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_8627468
*proest* nogmaals,
Nouja, ik vind het in principe wel een goed bedoelde actie van hem, maar er zijn betere manieren om dit te proberen...
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  vrijdag 21 februari 2003 @ 12:41:00 #24
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_8627471
Oh, u zoekt Saddam? Welnu, hij woont ergens achter dit mijnenveld...
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_8627534
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 11:42 schreef schatje het volgende:

[..]

\

Voorlopig ben jij degene die commentaar zit te leveren (al dan niet zittende op een luie reet), en is hij degene die daadwerkelijk wat probeert te verwezenlijken (al dan niet om persoonlijke redenen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')