Is het mogelijk om met png een transparente "movie" te maken (net zo iets als met gif kan)?
Ik zou gif kunnen gebruiken maar die is niet transparent en dat moet wel (het liefst).
Dit alles moet uit eindelijk in php worden gemaakt maar dat is van latere zorg.
(Ja, ik heb al gegoogled)
quote:Wist ik niet, maar gif word niet ondersteund door php en daarom heb ik een voorkeur voor png (png is beter dan gif over het algemeen)
Op vrijdag 21 februari 2003 11:06 schreef Skinkie het volgende:
gif ondersteund wel transparantie... de transparantie van png wordt juist niet overal gesupport
quote:Wat hij zegt, ja!
Op vrijdag 21 februari 2003 11:11 schreef Sorcerer8472 het volgende:
png ondersteunt geen animatie geloof ik
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 11:13 schreef ChOas het volgende:[..]
Wat hij zegt, ja!
quote:jah wel standaard in de source is dat ge comment, echter dit jaar (2003) verlopen de patenten en mag GIF ook weer worden gebruikt. Je moet de GDLib patch ff downloaden en dan gd opniew installeren.
Op vrijdag 21 februari 2003 11:11 schreef programmer het volgende:[..]
Wist ik niet, maar gif word niet ondersteund door php en daarom heb ik een voorkeur voor png (png is beter dan gif over het algemeen)
quote:danke, alle maal
Op vrijdag 21 februari 2003 11:14 schreef Skinkie het volgende:[..]
jah wel standaard in de source is dat ge comment, echter dit jaar (2003) verlopen de patenten en mag GIF ook weer worden gebruikt. Je moet de GDLib patch ff downloaden en dan gd opniew installeren.
semi-transparant? nog nooit van gehoord, ik gebruik in php een paar transparant functions en daarnaa imagepng($image) om het plaatje te krijgen.
quote:ps. wel een mooie menu bar of wat het is
Op vrijdag 21 februari 2003 11:21 schreef Fury_of_Elves het volgende:
ram die png's in flashdan werkt het altijd (inclusief de transparantie)
http://www.ewe-hq.com/previews/logopreview2.html
quote:zat er vroeger wel in. Maar die is vanwege rechten eruit gesloopt. dus
Op vrijdag 21 februari 2003 12:01 schreef programmer het volgende:
ik loop me dood te zoeken maar is er een php class of zo iets (of een progje) dat animated gifs kan maken?
quote:je kan een een add on downloaden voor gif, maar dan heb ik nog steets geen support voor animated gifs.
Op vrijdag 21 februari 2003 12:03 schreef rihago het volgende:[..]
zat er vroeger wel in. Maar die is vanwege rechten eruit gesloopt. dus
Voor meer informatie:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |