quote:bron
Paul de Leeuw krijgt vanaf oktober in de vooravond een dagelijks programma op Nederland 3. Dat heeft F. Klein, waarnemend televisiedirecteur van de VARA, donderdag gezegd.
Het programma 'Nederland kan de pot op' (werktitel) zal van maandag tot en met vrijdag te zien zijn van 19.00 tot 19.30 uur. De titel is een verwijzing naar het KRO-magazine Nederland komt thuis dat - eveneens in de vooravond - op Nederland 1 wordt uitgezonden. Over de invulling van het nieuwe programma praten beide partijen nog. Ook is nog niet duidelijk waar het programma wordt gemaakt, en of het rechtstreeks zal zijn.,,We neigen naar opnemen'', zegt Klein. Volgens hem heeft dat niets te maken met de problemen die de NCRV had met de presentator/zanger. Die omroep verbood na het zien van een opname een uitzending met daarin verwijzingen naar de dood van prins Claus. Ook had die omroep het moeilijk met een parodie op zangeres Anneke Grönloh. Na het uit elkaar gaan van De Leeuw en NCRV ging de VARA met de presentator om tafel zitten.
Door de komst van De Leeuw krijgen programma's die nu rond dat tijdstip op Nederland 3 worden uitgezonden, zoals Gewest, een ander plaatsje in het uitzendschema. ,,Eigenlijk hebben we al sinds het verdwijnen van Lingo van Nederland 3 behoefte aan een goede invulling van de vooravondprogrammering'', schetst de VARA-leidinggevende. Klein praat met De Leeuw ook over andere programma's die hij voor de VARA kan maken.
Ik hoop wel dat het rechtstreeks wordt uitgezonden, kan de Leeuw ook meer op het nieuws inspringen.
Nederland komt thuis is rond die tijd wel allang afgelopen waarschijnlijk (in principe loopt dat maar tot en met mei) maar dat zou wel een leuke uurtje TV opleveren anders
quote:En ook dat hij weer lekker fout gaat doen.
Op donderdag 20 februari 2003 14:35 schreef Purgatorio het volgende:
Ik ben blij dat hij weer terug is bij de VARA
quote:
VARA brengt geen programma Paul de Leeuw.De VARA zal de vooravond-programmering in het seizoen 2003 2004 niet met Paul de Leeuw invullen. Hoewel de VARA en De Leeuw al drie maanden serieus spraken over de presentatie van een programma op de vooravond, heeft De Leeuw deze week laten weten niet toe te zijn aan een dergelijke activiteit. Hij zegt zich de komende tijd te willen concentreren op zijn gezin.
Programmadirecteur Frans Klein: De VARA betreurt het afhaken van Paul de Leeuw. Met ingang van heden gaan we op zoek naar een aantrekkelijk alternatief.
De afgelopen tijd zijn tussen de VARA en Paul de Leeuw gesprekken gevoerd over een amusementsprogramma dat De Leeuw dit najaar, dagelijks tussen 19.00 en 19.30 uur, zou gaan presenteren bij de VARA op Nederland 3.
quote:Dat zou idd leuk zijn.
Op donderdag 6 maart 2003 19:14 schreef kezmania het volgende:
Paul moet weer een one-man doen in het theater
Toch ook wel jammer dat ie niet op de buis komt.
Vanavond om 19:02 uur de eerste aflevering op Ned.3
Ik ben benieuwd maar ik heb een goed voorgevoel...
Geef 'm toch nog maar een kans vanavond.
Niet dat dat 'm iets kan schelen.
Zeker kijken dus vanavond
quote:Ik heb al voorstukjes gezien bij Barend & van Dorp
Op maandag 6 oktober 2003 18:55 schreef Ole het volgende:
Nog een paar minuten.. Ben toch wel benieuwd!!
Moet ik wel een stukje Boulevard missen
quote:Nee
Op maandag 6 oktober 2003 19:05 schreef tong80 het volgende:
Is dit live ?
Wie is die rukker??
quote:
Meneer Van den Born
uit Friesland: Mijn ergernis was
zondagavond dat ik een spotje moest
zien waarin de koningin gebruikt wordt
om het programma van Paul de Leeuw aan
te kondigen.
In het verleden heeft Paul de Leeuw ook
al eens prinses Christina in de maling
genomen,in dezelfde reeks als waarin
hij dat deed met Anneke Grönloh.
Maar dit gaat nu echt wel te ver.Ik
vind het te verwachten dat hij
Balkenende voor zijn programma
gebruikt,die man vraagt erom.Maar de
koningin is nog steeds onschendbaar.
Dat schijnt ie te vergeten."
quote:Regisseur Michiel van Erp.
Op maandag 6 oktober 2003 19:08 schreef schatje het volgende:Wie is die rukker??
quote:Dat vind ik altijd het ergste, een zingende Paul de Leeuw.
Op maandag 6 oktober 2003 19:15 schreef Cybart het volgende:
vind het tot nu toe erg tegenvallen.... maar dat komt vooral door dat zingen
Mathilde Santink wil dat graag beamen.
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 19:16 schreef tong80 het volgende:[..]
Dat vind ik altijd het ergste, een zingende Paul de Leeuw.
Mathilde Santink wil dat graag beamen.
Nu is Beau net binnen.. net klaar met Boulevard..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |