Hier wat info:
http://www.gamer.nl/nieuws/16572
http://www.splintercell.com/us/
quote:Gih jij ookal
Op woensdag 19 februari 2003 18:23 schreef Piro het volgende:
en ik trek hem zo ook even weg, dit wordt wellicht het eerste spel in tijden wat ik op CD ga kopen
quote:dat heb ik uit een stukkie wat eigenlijk meer over de vergelijking tussen de xboxversie en de aankomende ps2versie ging. Dus vraag ik mij af of de PC versie het wel heeft.
Also added to the PS2 version - exclusively - is the Power Plant level, which appears midway through the game. "It was meant to be in the Xbox version," he admitted, "but we ran out of time and had to cut it." But will this level remain a PS2 exclusive, or end up on future versions at a later date? "It's definitely PS2 only," he nodded. Round two to the PS2.
quote:Hij was er al IETS eerder dan 17:49 woensdagmiddag hoor
Op woensdag 19 februari 2003 18:19 schreef Vision het volgende:
sinds een half uurtje is ie ook in Europa te krijgen
quote:2003-02-19 Tom Clancy's Splinter Cell (C) Ubi Soft 117x15 MB FAIRLIGHT
Op donderdag 20 februari 2003 16:34 schreef Night-guardian het volgende:
Hij komt pas 14 maart (officieel)in europa uit.
Maar hijs hier wel dus al onofficieel uit
En het kan aan mijn scheelheid liggen, maar op een middelmatige afstand is je eerste handwapen toch een behoorlijk scheef kreng, voor de bekenden, missie 1, waarbij de agenten die dronkelap ondervragen, als ik ze vanachter die kleine balustrade op de trap beschoot kon ik toch zeker 5-10 keer schieten voordat ik er eentje had, terwijl als je de trap afsneakt (SNEAKT) dan kun je met een welgemikte kogel drie headshots plaatsen, is dat expres gedaan (long range scheelheid) of ben ik gewoon een scheve nicht?
Edit, en hoe moet die wall jump, die kan je maken tussen twee nauwe muurtjes, maar hij is me tot op heden niet gelukt
[Dit bericht is gewijzigd door Piro op 20-02-2003 19:12]
quote:je moet wel je crosshair kleiner laten worden totdat die dingen aan de zijkant niet meer bewegen. dan is ie het accuraatst. en die walljump moet je doen door tegen een muur aan te staan en dan op jump raggen, dan weer op jump als je in de lucht bent. moet die andere muur wel dichtbij genoeg staan. (krijg je allemaal in de tutorial)
Op donderdag 20 februari 2003 19:04 schreef Piro het volgende:
Jaja, om even terug te komen op het topic, hoe wordt er gestuurd op de xbox?
Lijkt me dat dat weer zoiets als metal gear solid wordt?
En waar is een crouch optie, ik wil mijn crouch optieEn het kan aan mijn scheelheid liggen, maar op een middelmatige afstand is je eerste handwapen toch een behoorlijk scheef kreng, voor de bekenden, missie 1, waarbij de agenten die dronkelap ondervragen, als ik ze vanachter die kleine balustrade op de trap beschoot kon ik toch zeker 5-10 keer schieten voordat ik er eentje had, terwijl als je de trap afsneakt (SNEAKT) dan kun je met een welgemikte kogel drie headshots plaatsen, is dat expres gedaan (long range scheelheid) of ben ik gewoon een scheve nicht?
Edit, en hoe moet die wall jump, die kan je maken tussen twee nauwe muurtjes, maar hij is me tot op heden niet gelukt
Is er geen optie om first-person te spelen? Ik vind dit (3rd person) erg onhandig in die nauwe ruimtes...
quote:Pauper, echte mannen hebben hem al
Op donderdag 20 februari 2003 19:58 schreef kobold het volgende:
Ik heb zojuist de demo gespeeld, maar de sommige graphics zien er best buggy uit. Zo lijkt het of de flatpanel TV (uit 1e demo level) een conflict heeft tussen 2 textures (zwart en beeld); ze lopen steeds in elkaar over als je je beweegt.
(En ja ik heb een GF4 met de laatste drivers)Is er geen optie om first-person te spelen? Ik vind dit (3rd person) erg onhandig in die nauwe ruimtes...
quote:Dat van die crosshair wissikniet, zeer bedankt
Op donderdag 20 februari 2003 19:54 schreef Anvile het volgende:[..]
je moet wel je crosshair kleiner laten worden totdat die dingen aan de zijkant niet meer bewegen. dan is ie het accuraatst. en die walljump moet je doen door tegen een muur aan te staan en dan op jump raggen, dan weer op jump als je in de lucht bent. moet die andere muur wel dichtbij genoeg staan. (krijg je allemaal in de tutorial)
quote:IK BEN GEEN PAUPER!
Op donderdag 20 februari 2003 20:46 schreef Piro het volgende:
Pauper, echte mannen hebben hem al
Wel een gratis ISDN-lijntje van de baas
Ik word er zo onderhand een beetje strontziek van dat mensen liggen te klagen dat ze een te lage ping hebben, of dat ze bij god niet weten welke provider ze moeten kiezen... ER ZIJN NOG STEEDS TEVEEL MENSEN DIE NIKS TE KIEZEN HEBBEN!
--- ehm,... owja... over Splintercell
Nou, dan ga ik 'm ook niet kopen, dit halfslachtige 1-/3-person zuigt... imho.
quote:Zo slecht is het niet hoor
Op donderdag 20 februari 2003 21:04 schreef kobold het volgende:[..]
IK BEN GEEN PAUPER!
Ik heb geld zat, maar ik ben gewoon op de verkeerde plaats (een klein dorp) geboren... waar dus nog steeds geen kabel of ADSL is.Wel een gratis ISDN-lijntje van de baas
Ik word er zo onderhand een beetje strontziek van dat mensen liggen te klagen dat ze een te lage ping hebben, of dat ze bij god niet weten welke provider ze moeten kiezen... ER ZIJN NOG STEEDS TEVEEL MENSEN DIE NIKS TE KIEZEN HEBBEN!
--- ehm,... owja... over Splintercell
Nou, dan ga ik 'm ook niet kopen, dit halfslachtige 1-/3-person zuigt... imho.
Ben net pas begonnen, maar hij speelt bij mij alles op High. En speelt lekker weg. (P4 2,4 Ghz 256mb Geforce4 4600Ti 128mb)
grtz
quote:Bij mij ook, alleen met anisotropic filtering en FSAA incasseer ik flinke klappen op de FPS area.
Op donderdag 20 februari 2003 21:50 schreef jacco het volgende:
Heb hem ook, Wel leuk dat je al glijdend het brandend gebouw in glijdt.
Ben nu op zoek naar de Black Box.Ben net pas begonnen, maar hij speelt bij mij alles op High. En speelt lekker weg. (P4 2,4 Ghz 256mb Geforce4 4600Ti 128mb)
grtz
quote:Langzaam vanachter besluipen, vastpakken meesleuren naar vriezer dan neerslaan.
Op vrijdag 21 februari 2003 15:36 schreef Piro het volgende:
Heelp, ik zit vast, ik moet in level 2 de laser grid deactivaten, ik klim dus langs die regenpijp de keuken in, en dan geeft die wachter een flinke rochel in het gerecht, en ik zit al behoorlijk aan mijn civilian kill quota dus ik kan ze allebei niet omleggen, hoe kom ik die keuken civilianvriendelijk uit?
Carry on, nothing to see here.
quote:Thnx, ga ik gelijk proberen
Op vrijdag 21 februari 2003 15:40 schreef -Dark_VisioN- het volgende:[..]
Langzaam vanachter besluipen, vastpakken meesleuren naar vriezer dan neerslaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |