quote:Nee.
Op dinsdag 18 februari 2003 19:07 schreef Eigenbehuizing.nl het volgende:
Ok, wie Heeft de Nokia 7650 al?!
Mijn vraag: Moet je het nummer-paneel uitschuiven om te kunnen converseren?!
kan dan aan je oor en je kunt hem op handsfree zetten, maar dan moet je wel goed luisteren en niet te dicht met iets langs de sensor gaan anders gaat ie meteen er weer vanaf..
quote:Echt hoe dom kan je zijn? Hóé Laag is jou IQ?
Op dinsdag 18 februari 2003 19:13 schreef WorkForce het volgende:
Zit er geen handeiding bij de Nokia?
quote:Dat ding gaat automatisch op handsfree wanneer er geen 'oor' wordt gesignaleerd? en heeft een censor? begrijp ik dat goed?
Op dinsdag 18 februari 2003 19:43 schreef -_Tommy_- het volgende:
hoeft nietkan dan aan je oor en je kunt hem op handsfree zetten, maar dan moet je wel goed luisteren en niet te dicht met iets langs de sensor gaan anders gaat ie meteen er weer vanaf..
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 10:39 schreef Eigenbehuizing.nl het volgende:[..]
Dat ding gaat automatisch op handsfree wanneer er geen 'oor' wordt gesignaleerd? en heeft een censor? begrijp ik dat goed?
[Dit bericht is gewijzigd door Kos op 21-02-2003 10:43]
quote:/zeurmodus aan
Op vrijdag 21 februari 2003 10:39 schreef Eigenbehuizing.nl het volgende:[..]
Dat ding gaat automatisch op handsfree wanneer er geen 'oor' wordt gesignaleerd? en heeft een censor? begrijp ik dat goed?
quote:wat?
Op vrijdag 21 februari 2003 10:43 schreef MSTERR het volgende:
DAmn als je dat niet weet moet je geen mobiel kopen die dat wel heeft echt ECHT DOMHANDLEIDING
quote:?
Op vrijdag 21 februari 2003 10:43 schreef MSTERR het volgende:
DAmn als je dat niet weet moet je geen mobiel kopen die dat wel heeft echt ECHT DOMHANDLEIDING
quote:nou inderdaad
Op vrijdag 21 februari 2003 10:44 schreef Kos het volgende:[..]
?
Nederlands?
Punt?
Komma?
?
quote:ok, alsjeblieft, rot op!
Op vrijdag 21 februari 2003 10:48 schreef MSTERR het volgende:
BEJAARD VERGRIJSD LOMP BRUTAAL
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 10:48 schreef MSTERR het volgende:
BEJAARD VERGRIJSD LOMP BRUTAAL
Maareh over die 7650... Hij heeft dus "ogen":
Zie linksbovenin... Staat ie bijvoorbeeld op handsfree hoor je het geluid hard... breng je hem dan naar je oor dan gaat ie zachter.
quote:opzich dus geinige techniek, maar die censor is nog wel gevoelig begrijp ik...
Op vrijdag 21 februari 2003 10:53 schreef Kos het volgende:[..]
druk eens op CAPS LOCK
Maareh over die 7650... Hij heeft dus "ogen":
[afbeelding]Zie linksbovenin... Staat ie bijvoorbeeld op handsfree hoor je het geluid hard... breng je hem dan naar je oor dan gaat ie zachter.
quote:Sensor...
Op vrijdag 21 februari 2003 10:57 schreef Eigenbehuizing.nl het volgende:[..]
opzich dus geinige techniek, maar die censor is nog wel gevoelig begrijp ik...
Hoe gevoelig weet ik niet... Heb het gisteren even in actie mogen aanschouwen...
sensor is vrijgevoelig, keertje met je hand erover en is ie ook van handsfree af, werkt btw ook in het stik donker
quote:geinig
Op vrijdag 21 februari 2003 12:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
neej zit aan zijkant een knop waarmee je handsfree inschakeld, dus niet als je foon ff van oor haalt dat ie op handsfree springt, wel als je toestel dan weer bij oor houdt dat ie van handsfree afspringt (mocht je dat hebben aan gezet...)sensor is vrijgevoelig, keertje met je hand erover en is ie ook van handsfree af, werkt btw ook in het stik donker
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |