abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8563683
Hallo, het gaat in dit topic over deze telefoon:

http://www.maes-electr.be/gsm/panasonic_gsm/panasonic_gd87.htm

Ik wil graag weten wat iedereen er van vind en welke er vergelijkbaar zijn met deze telefoon, ik vind het digicam wel een leuke functie dus die moet er wel op zitten.

Weet ook iemand een pakket met deze telefoon en een abbonement ergens? Waar ik ook op internet informatie over kan vinden.

Slapelopze nachten? Daar lig ik niet wakker van....
pi_8564209
Niemand hier informatier over?
  dinsdag 18 februari 2003 @ 17:52:47 #3
42975 GrymReaper
En dat bedoel ik nou!
pi_8564281
Ik was gebeld door vodafone en had bijna de sharp ... besteld...maar een paaar mensen hier raden mij dat af dus ik heb afgezien weet verder niks over die panasonic....maarre heb wel de gd90 en gd92 gehad (niet te vergelijken met de gd87) maar niks dan goeds over panasonic heb veel plezier van die telefoontjes gehad!!
-PIEP- -PIEP-Dit is de Automatische-Signature van GrymReaper - toets na de piep uw bericht-PIEP-
pi_8564348
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 17:52 schreef GrymReaper het volgende:
Ik was gebeld door vodafone en had bijna de sharp ... besteld...maar een paaar mensen hier raden mij dat af dus ik heb afgezien weet verder niks over die panasonic....maarre heb wel de gd90 en gd92 gehad (niet te vergelijken met de gd87) maar niks dan goeds over panasonic heb veel plezier van die telefoontjes gehad!!
Dat klinkt ieder geval postief over het merk, heb nog nooit een panasonic gehad namelijk, thanks!
pi_8564416
ik vind em te bruut
pi_8564801
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 17:59 schreef StefanFM het volgende:
ik vind em te bruut
Haha, zekerz! Ik ook wel!

Maar ik moet er een abbonement bij vinden, ik denk dat ik daar beter nog maar even mee kan wachten, want over een maandje zullen er wel wat meer aanbieders zijn dus is er veel concurrentie wat hopelijk lijdt tot lagere prijzen!

pi_8564830
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 17:24 schreef E- het volgende:

Ik wil graag weten wat iedereen er van vind

Ik vind m er groot uit zien... net zo'n I-mode geval
sine your piddy on the runny kide
pi_8564977
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 18:25 schreef UrbanMike het volgende:

[..]

Ik vind m er groot uit zien... net zo'n I-mode geval

Afmetingen: 97,5 x 49 x 23 mm

ingeklapt dan eh

pi_8565256
Ik vraag me eigenlijk iets af, je kan er foto's mee maken, maar is het ook mogelijk die dingetjes naar je PC te versturen?

Dat zal zeker wel met zo'n datakabel moeten ofzo die je er natuurlijk niet bij krijgt! Weet iemand wat zoiets kost en hoe dat precies aangesloten word aan de pc.

woensdag 19 februari 2003 @ 15:30:05 #10
31795 -Spoon-
There is no Spoon.....
pi_8584515
ik hebt hem besteld bij t4telcom.......
maar vanwege het omzetten van m'n ben nummer naar vodaphone
duur het nog eens 3 maanden
dus in dec. heb ik hem besteld in januari heb ik hem betaald en in
Maart kan ik hem ophalen anders had ik er al mee kunnen spelen
stelletje .@#$%^
maarja... het is niet anders...
This is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning....................................................... Winston Churchill November 10,1942
pi_8613282
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 15:30 schreef -Spoon- het volgende:
ik hebt hem besteld bij t4telcom.......
maar vanwege het omzetten van m'n ben nummer naar vodaphone
duur het nog eens 3 maanden
dus in dec. heb ik hem besteld in januari heb ik hem betaald en in
Maart kan ik hem ophalen anders had ik er al mee kunnen spelen
stelletje .@#$%^
maarja... het is niet anders...
Jezus wat kut! Achterlijk dat dat zo enorm lang moet duren man!
pi_8628899
Weet iemand misschien wanner BEN deze gaat aanbieden in combinatie met abonnenment??
Of waar die op dit moment al verkrijgbaar is?
pi_8713074
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 13:36 schreef Kjew het volgende:
Weet iemand misschien wanner BEN deze gaat aanbieden in combinatie met abonnenment??
Of waar die op dit moment al verkrijgbaar is?
Nog nergens verkrijgbaar, ook al flink naar gezocht. Ik heb trouwens een ander favouriet telefoontje op het oog: ericson p-800.

Stuur anders een mailtje naar telefoonwinkels of ze nog een actie gaan doen met die panasonic.

pi_8713278
ik heb deze telefoon (GD87) gaaf dingetje hoor, alleen kan je alleen MIDI files afspelen, en heeft hy maar 1 spelletje...(schaapherder spelen). De camera heeft een betere kwaliteit als de andere telefoons en er zit een complete agenda in (goed en overzichtelijk!!! ) ik vindt het echt een top telefoon
Wees gezond, stamp op techno...
pi_8904304
Ik hoorde dat er een foutje in de software zit waardoor die zichzelf aanmeldt bij bepaalde mobiele diensten...klop dat? Als dat zo is mogen ze er wel wat aan doen want daar heb je natuurlijk geen zin in....
  dinsdag 6 mei 2003 @ 14:25:10 #16
31795 -Spoon-
There is no Spoon.....
pi_10246042
VRAAGJE...!!!

wie weet hoe ik dat vervelende geluidje uit krijg als je een foto maakt?
echt irritant... en nee... geluid uitzetten werkt niet.

This is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning....................................................... Winston Churchill November 10,1942
pi_10246082
* American_Nightmare heeft de sharp

Vind 't een fijn toestel.

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  dinsdag 6 mei 2003 @ 14:48:47 #18
31795 -Spoon-
There is no Spoon.....
pi_10246666
doet de sharp dat ook zo'n irritant geluidje na een foto maken
pi_10302645
Ik heb die foon ook eens, 3 weken terug gekocht!
Wel fijn foontje, en de foto's zijn heel goed, alleen is datakabel moeilijk te vinden en je kunt de geluid van tijdens het maken van foto niet uitschakelen, best wel irritant!!

Ik geef die foon wel een 8,5 Dus is het wel aangeraden om dit te kopen! Het TFT scherm heeft meer dan 41.000 kleuren!

pi_10302671
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:48 schreef -Spoon- het volgende:
doet de sharp dat ook zo'n irritant geluidje na een foto maken
Ja Sharp GX10 maakt ook geluidjes tijdens het maken van foto's!
Mijn vriend heeft 'm
pi_10302743
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 18:48 schreef E- het volgende:
Ik vraag me eigenlijk iets af, je kan er foto's mee maken, maar is het ook mogelijk die dingetjes naar je PC te versturen?

Dat zal zeker wel met zo'n datakabel moeten ofzo die je er natuurlijk niet bij krijgt! Weet iemand wat zoiets kost en hoe dat precies aangesloten word aan de pc.

Datakabel is normaal gesproken wel te koop bij alle telefoonswinkels, maar is alleen moeilijk te verkrijgbaar en het kost wel ongeveer rond minder dan 20 euro en wordt aangesloten bij COMM poort
  donderdag 8 mei 2003 @ 19:13:01 #22
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_10304281
ding ondersteund toch geen JAVA ofzo... kan je geen spelletjes downloaden/spelen!
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_10352330
Dat klopt, dit foon heeft geen Java shit, dus geen spelletjes met java-ondersteuning, maar je kunt de spelletjes wel downloaden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')