http://www.maes-electr.be/gsm/panasonic_gsm/panasonic_gd87.htm
Ik wil graag weten wat iedereen er van vind en welke er vergelijkbaar zijn met deze telefoon, ik vind het digicam wel een leuke functie dus die moet er wel op zitten.
Weet ook iemand een pakket met deze telefoon en een abbonement ergens? Waar ik ook op internet informatie over kan vinden.
quote:Dat klinkt ieder geval postief over het merk, heb nog nooit een panasonic gehad namelijk, thanks!
Op dinsdag 18 februari 2003 17:52 schreef GrymReaper het volgende:
Ik was gebeld door vodafone en had bijna de sharp ... besteld...maar een paaar mensen hier raden mij dat af dus ik heb afgezien weet verder niks over die panasonic....maarre heb wel de gd90 en gd92 gehad (niet te vergelijken met de gd87) maar niks dan goeds over panasonic heb veel plezier van die telefoontjes gehad!!
quote:Haha, zekerz! Ik ook wel!
Op dinsdag 18 februari 2003 17:59 schreef StefanFM het volgende:
ik vind em te bruut
Maar ik moet er een abbonement bij vinden, ik denk dat ik daar beter nog maar even mee kan wachten, want over een maandje zullen er wel wat meer aanbieders zijn dus is er veel concurrentie wat hopelijk lijdt tot lagere prijzen!
quote:Ik vind m er groot uit zien... net zo'n I-mode geval
Op dinsdag 18 februari 2003 17:24 schreef E- het volgende:Ik wil graag weten wat iedereen er van vind
quote:Afmetingen: 97,5 x 49 x 23 mm
Op dinsdag 18 februari 2003 18:25 schreef UrbanMike het volgende:[..]
Ik vind m er groot uit zien... net zo'n I-mode geval
ingeklapt dan eh
Dat zal zeker wel met zo'n datakabel moeten ofzo die je er natuurlijk niet bij krijgt! Weet iemand wat zoiets kost en hoe dat precies aangesloten word aan de pc.
quote:Jezus wat kut! Achterlijk dat dat zo enorm lang moet duren man!
Op woensdag 19 februari 2003 15:30 schreef -Spoon- het volgende:
ik hebt hem besteld bij t4telcom.......
maar vanwege het omzetten van m'n ben nummer naar vodaphone
duur het nog eens 3 maanden
dus in dec. heb ik hem besteld in januari heb ik hem betaald en in
Maart kan ik hem ophalen![]()
anders had ik er al mee kunnen spelen
stelletje .@#$%^
maarja... het is niet anders...
quote:Nog nergens verkrijgbaar, ook al flink naar gezocht. Ik heb trouwens een ander favouriet telefoontje op het oog: ericson p-800.
Op vrijdag 21 februari 2003 13:36 schreef Kjew het volgende:
Weet iemand misschien wanner BEN deze gaat aanbieden in combinatie met abonnenment??
Of waar die op dit moment al verkrijgbaar is?
Stuur anders een mailtje naar telefoonwinkels of ze nog een actie gaan doen met die panasonic.
wie weet hoe ik dat vervelende geluidje uit krijg als je een foto maakt?
echt irritant... en nee... geluid uitzetten werkt niet.
Vind 't een fijn toestel.
Ik geef die foon wel een 8,5
Dus is het wel aangeraden om dit te kopen! Het TFT scherm heeft meer dan 41.000 kleuren!
quote:Ja Sharp GX10 maakt ook geluidjes tijdens het maken van foto's!
Op dinsdag 6 mei 2003 14:48 schreef -Spoon- het volgende:
doet de sharp dat ook zo'n irritant geluidje na een foto maken
quote:Datakabel is normaal gesproken wel te koop bij alle telefoonswinkels, maar is alleen moeilijk te verkrijgbaar
Op dinsdag 18 februari 2003 18:48 schreef E- het volgende:
Ik vraag me eigenlijk iets af, je kan er foto's mee maken, maar is het ook mogelijk die dingetjes naar je PC te versturen?Dat zal zeker wel met zo'n datakabel moeten ofzo die je er natuurlijk niet bij krijgt! Weet iemand wat zoiets kost en hoe dat precies aangesloten word aan de pc.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |