quote:NB: tegen woordig noemt Mojo zo'n beetje alle concerten "nu al legendarisch"...
Paul McCartney komt naar Nederland! De levende legende speelt op vrijdag 25 april voor het eerst in het Gelredome in Arnhem. Het is dan bijna 10 jaar geleden dat Sir Paul in Nederland speelde, toen gaf hij twee uitverkochte concerten in Ahoy' in Rotterdam.Tijdens zijn Back to the World tour zal Paul McCartney in dik twee en een half uur 36 songs brengen. In Amerika, Mexico en Japan werd het concert geroemd als The Greates Hits Show on Earth. De show bevat 22 Beatles songs en meer dan een dozijn Wings songs. Een aantal van The Beatles songs die McCartney gaat spelen zijn nog nooit in Nederland live te horen geweest.
De voorverkoop voor dit nu al legendarische concert start aanstaande zaterdag.
Vrijdag 25 april 2003
Gelredome - Arnhem
Entree: 67,50 / 60 / 50 Euro (excl. servicekosten)
Aanvang: 20.00 uur
Is dit ook zo'n artiest die je een live gezien moet hebben of is het daar wel erg duur voor?
Hans Schiffers gaf net twee kaarten weg op Radio 2, maar ik heb niet gewonnen. Je moest mailen waarom je ze wilde hebben en degene met de beste motivatie won. Uiteindelijk heeft (zoals gewoonlijk) degene met het zieligste verhaal gewonnen. (zie ook: Het Grote Beatles Topic)
Ik MOET natuurlijk kaarten hebben, dat begrijpen de trouwe muziekfok!kers wel. Ben nu al zenuwachtig en kan nog steeds wel wat tips gebruiken over hoe ik het beste aan kaarten kan komen, zonder het risico te lopen dat ze al uitverkocht zijn. Ik vrees dat het nogal snel zal gaan, begrijp je.
Bij de vorige concerten heb ik altijd kaartjes kunnen krijgen via Beatles Unlimited (ja, waar is een fanclub anders voor, he? ), maar ik heb geen idee of ze dat nu weer gaan doen en ik ga het natuurlijk niet afwachten.
BTW calvobbes: er staat 'levende legende' en ik denk dat dat in dit geval toch wel op z'n plaats is. The Beatles zijn legendarisch, dus een levende Beatle is een levende legende.
Nou ja, ik heb het er natuurlijk wel voor over, maar ik kan me voorstellen dat je het niet neertelt om 'zomaar' naar een concert te gaan als je geen echte grote fan bent.
quote:Dat zal toch wel meevallen?
Op dinsdag 18 februari 2003 16:40 schreef Jane het volgende:Ik MOET natuurlijk kaarten hebben, dat begrijpen de trouwe muziekfok!kers wel.
Ben nu al zenuwachtig en kan nog steeds wel wat tips gebruiken over hoe ik het beste aan kaarten kan komen, zonder het risico te lopen dat ze al uitverkocht zijn. Ik vrees dat het nogal snel zal gaan, begrijp je.
Heb je een credit card en heb je toevallig al wel eens geprobeerd om kaarten te bestellen via internet? http://tickets.lvp.nl die site is (iig bij mij) altijd om 10 uur goed bereikbaar om kaarten te kopen. Maar die bereikbaarheid schijnt nogal te varieren... En anders word het gewoon voor het postkantoor wachten, ik denk dat de doelgroep niet in grote getale voor de deur zal gaan liggen
quote:maar dat kan zaterdag ineens voorbij zijn...
Wegens problemen met Interpay kunnen wij op dit moment geen creditcard betalingen accepteren.
Onze excuses voor het ongemak.
quote:Ik denk dat je je daarin wel eens kunt vergissen.
Op dinsdag 18 februari 2003 16:53 schreef calvobbes het volgende:
Dat zal toch wel meevallen?[..]
ik denk dat de doelgroep niet in grote getale voor de deur zal gaan liggen
Toen ik in 1989 voor het eerst naar een concert van McCartney ging, was dat ongeveer dezelfde situatie. Hij had al 10 jaar niet meer live opgetreden en nog veel langer niet in Nederland. Inmiddels was er weer een hele nieuwe generatie fans opgestaan die allemaal al jaren hoopten hem nog eens te kunnen zien. Het enige verschil is dat hij toen 2 of 3 (weet niet meer precies) concerten gaf, dus had je iets meer kans. Alhoewel.... hoeveel mensen kunnen in het Gelredome? Meer dan in Ahoy, neem ik aan?
Je hebt het over 10 uur. Is dat de normale tijd dat de verkoop van kaartjes begint? (sorry voor de misschien domme vraag, maar zoals ik in het andere topic al zei, ik ben zelf al jaren niet meer op pad geweest voor concertkaarten)
quote:Nou ja, ik heb een creditcard, dus dat gaat het probleem in ieder geval niet zijn.
Op dinsdag 18 februari 2003 16:59 schreef calvobbes het volgende:
Ow herstel, nu is het wel mogelijk om zonder credit card kaarten te reseveren:
Zal ook eens even op die site gaan kijken hoe het werkt. Iig bedankt!
Misschien moet ik wel gewoon op zeker spelen. Zelf naar het postkantoor en dan mijn moeder vragen of ze het via internet probeert. En dan kan ik mijn vader nog naar een postkantoor in Amsterdam sturen.
Loop alleen wel het risico dat ik uiteindelijk met teveel kaarten kom te zitten, maar die raak ik wel weer kwijt, dus dat is niet zo'n probleem.
quote:Dat kan ik me goed voorstellen.... Blijft altijd lastig om te voorspellen hoeveel mensen naar een concert gaan!
Op dinsdag 18 februari 2003 17:06 schreef Jane het volgende:Er zijn echt ontzettend veel Beatles- en McCartneyfans, die allemaal naar dat ene concert willen.
quote:Ja veel meer. Ongeveer 25.000 mensen
hoeveel mensen kunnen in het Gelredome? Meer dan in Ahoy, neem ik aan?
quote:Ja de kaartverkoop begin tegenwoordig altijd om 10 uur
Je hebt het over 10 uur. Is dat de normale tijd dat de verkoop van kaartjes begint?
quote:Dat gebeurt donderdag of vrijdag pas. En dan zal ook wel bekend worden of er een eventueel extra concert al als optie is.
Op dinsdag 18 februari 2003 17:13 schreef Jane het volgende:
Op tickets.lvp.nl staat het concert nog niet aangekondigd. Gebeurt dat pas als de voorverkoop begint?
Oh jongens, als het toch weer eens zo mocht zijn...
*zucht*
quote:Nu al
Op dinsdag 18 februari 2003 17:29 schreef Jane het volgende:
Ow Ok. Je merkt dat ik al helemaal zenuwachtig word.
Nergens voor nodig
quote:Ik ga me toch ernstig zorgen maken als Mojo dergelijke superlatieven gaat gebruiken voor het aankondigen van Ringo Starr, maar voor Sir Paul McCartney wil ik dat nog wel geloven.
Op dinsdag 18 februari 2003 16:40 schreef Jane het volgende:
The Beatles zijn legendarisch, dus een levende Beatle is een levende legende.
quote:Veel Beatles nummers... Dat maakt het voor veel meer mensen dan allen McCartney fans, leuk om te gaan kijken....
After a 10-year absence from European audiences, Paul McCartney has every right to title his latest tour Back In The World.Sir Paul is taking his show to the other side of the Atlantic after having wowed audiences in the Americas last year. Starting March 25 in Paris, the three-month-long trek will hit major arenas throughout Europe, the U.K. and Ireland.
"I had a lot of fun touring this show across America last year and instead of [being] exhausted I felt exhilarated because I am enjoying it so much. I'm looking forward to playing through Europe and bringing the show back home to Britain," Sir Paul said."I think the crowd is going to like this gig. When I was thinking of what songs to play, I just imagined myself as one of the audience and thought, What would I like to hear him play?'
"So that means we'll be playing some of my Beatles stuff - rather a lot of Beatles stuff, actually - some Wings stuff and some more recent stuff. So basically, the show pretty much spans my whole career. And I'm really getting off on playing it all with my new band. Their energy and musicianship is phenomenal."That phenomenal band features Rusty Anderson and Brian Ray on guitars, Paul "Wix" Wickens on keyboards and Abe Laboriel Jr. on drums.
As for the concerts, they're said to include performances of Beatles songs never before played live in Europe. His previous gigs clocked in at an impressive two-and-a-half hours and features 36 songs, so concert-goers are sure to get their money's worth.Just before the European shows begin, McCartney will release a 37-song live album, cleverly titled Back In The World, and a three-hour DVD featuring his American tour called Back In The U.S.
* calvobbes begint het al leuker te vinden
Ik heb 'n DVD van een recente show van 'm, maar ik vond er eerlijk gezegd geen flikker aan. Hij speelt wat simpele bluesriffjes, met een stel ouwe knakkers die een beetje gitaar kunnen spelen..
Hoe zo'n man die eerst zo'n geniale muziek maakte (in the beatle-era wel te verstaan) zo diep is kunnen zinken
-edit-
Owh, hij speelt Beatles-nummers.. kijk dat scheelt dan nog.
Toch lijkt me de show niet veel spectaculairs.. Beetje paar ouwe hits afraffelen.. Eigenlijk dezelfde reden waarom ik niet naar Deep Purple of the Stones ga...
quote:Tja, ik begrijp je bedenkingen over Ringo, maar toch... als ex-Beatle is ook hij een 'levende legende', al is het in muzikaal opzicht natuurlijk veel minder interessant dan McCartney.
Op dinsdag 18 februari 2003 18:10 schreef Litpho het volgende:[..]
Ik ga me toch ernstig zorgen maken als Mojo dergelijke superlatieven gaat gebruiken voor het aankondigen van Ringo Starr, maar voor Sir Paul McCartney wil ik dat nog wel geloven.
En over Macca: als het je niet leuk lijkt moet je vooral niet gaan natuurlijk. Maar ik kan wel zeggen dat mijn ervaring bij eerdere McCartney-concerten niet is dat er een paar oude hits worden 'afgeraffeld' (zoals ik dat bij de Stones eigenlijk wel had) en dat hij er staat om zich als levende legende te laten aanschouwen en de kassa te laten rinkelen. Trouwens, al zijn de prijzen pittig, het moet me van het hart dat het nog niks is bij wat sommige andere, mindere 'legendes' durven te vragen.
Maar goed, we zullen (hopelijk met eigen ogen) zien. Vooralsnog heb ik geen reden eraan te twijfelen dat het muzikaal goed zal zijn en dat hij er een redelijke (doch niet overheersende) show van maakt. Ben alleen (na mijn Stones-ervaring in de Arena) wel een beetje bang voor de geluidskwaliteit. In Ahoy was het bij McCartney altijd prima, maar hier..?
gelredome is sowieso lekker bezig de laatste tijd, wie weet overleven ze wel
quote:Jij vind een show van de Stones niet spectaculair!?!?!?
Op dinsdag 18 februari 2003 19:58 schreef webfreak het volgende:Toch lijkt me de show niet veel spectaculairs.. Beetje paar ouwe hits afraffelen.. Eigenlijk dezelfde reden waarom ik niet naar Deep Purple of the Stones ga...
Wat verwacht je dan wel van een spectaculair concert?
quote:Daar hebben de Stones inderdaad wel een handje van en ik begrijp eigenlijk niet goed waarom.
Op woensdag 19 februari 2003 19:48 schreef Zander het volgende:
Elk nummer 3x te snel gespeeld,
Zonde dat je niet naar McCartney kan (tenzij je er eigenlijk ook niet veel zin in hebt, natuurlijk ). Zoals ik al zei, mijn ervaring bij eerdere concerten is dat het zeker de moeite waard is.
Overigens nog geen spoor van een extra concert in optie...
Ik neem aan dat de duurste kaarten voor de plaatsen op het 'veld' (dus voor het podium zijn), de middelste voor eerste ring en de goedkoopste voor 2e ring. Wat denken jullie?
quote:Dat is helemaal geen domme vraag hoor
Op donderdag 20 februari 2003 16:13 schreef Jane het volgende:
Ok, nog even een domme vraag.
Het antwoord daarop wordt pas zaterdag zeker als de vvk start... Om 1 of andere reden wordt de preciese rangindeling niet eerder bekend... Maar de laatste tijd is het zo dat de veldkaarten goedkoper zijn dan de eerste rang zitplaatsen. En het lijkt me ook dat bij dit concert, waarbij de gemiddelde leeftijd iets hoger ligt, de zitplaatsen gewilder zijn dan de staanplaatsen!
Dat zou betekenen dat de veld kaarten 60 euro zouden kosten, maar pin me er niet op vast.... Want daar komen iig nog een paar euro servicekosten bij.....
Enige nadeel is wel dat ik zo klein ben dat ik dan altijd moeite heb om wat te zien, maar ja...
Nogmaals succes a.s. zaterdag Jane en anderen.
Misschien toch maar naar het postkantoor. Heb alleen dus geen idee hoe dat geregeld is. Apart loket waar je voor in de rij kunt gaan staan? Vanavond toch maar weer mijn ex ff bellen. Die gaat zo vaak naar concerten, die weet het vast.
quote:Dat is wat overdreven en snel, maar dat kan ik me wel voorstellen!
Op donderdag 20 februari 2003 17:42 schreef Jane het volgende:
Ik ben echt nu al rete-nerveus dat het me niet gaat lukken om kaarten te krijgen.
quote:Ja daar is meestal wel een apart loket voor. Als er veel mensen zijn zal er iemand wel een namenlijst of nummertjes uitdelen om de volgorde te bepalen. Anders goes in de gaten houden wie er als laatste voor jou in de rij kwam!
Misschien toch maar naar het postkantoor. Heb alleen dus geen idee hoe dat geregeld is. Apart loket waar je voor in de rij kunt gaan staan?
Naar welk kantoor ga je eik? En weet je ook al hoelaat je wilt gaan staan wachten?
quote:
Vanavond toch maar weer mijn ex ff bellen. Die gaat zo vaak naar concerten, die weet het vast.
Probeer ook anders iemand met een credit card en een goede internetverbinding te charteren om het via de website te proberen!
quote:Bussum en geen idee hoe laat je daar dan moet zijn
Op donderdag 20 februari 2003 17:50 schreef calvobbes het volgende:
Naar welk kantoor ga je eik? En weet je ook al hoelaat je wilt gaan staan wachten?
quote:
En wij hier op Fok! niet?
quote:Ik heb een creditcard en ADSL, dus ik hoef niet ver te zoeken. Alleen heb ik angst dat de techniek (lees: de site) me op het moment supreme in de steek laat en dat ik alsnog als een bezetene op de fiets naar het postkantoor moet (om er daar achter te komen dat ze uitverkocht zijn).
Probeer ook anders iemand met een credit card en een goede internetverbinding te charteren om het via de website te proberen!
quote:Dat ben ik serieus aan het overwegen ja. Mijn moeder is wel bereid voor me te gaan, maar ik denk niet dat ik haar zo ver krijg dat ze naar Lutjebroek o.i.d. rijdt. Zal dus wel in Amsterdam moeten...
Op donderdag 20 februari 2003 20:42 schreef MuadDib het volgende:
De truc is delegeren! Zet je hele familie in. Op verschillende plekken in het land. En als het ff kan in kleine plaatsen. Extra kaartjes raak je sowieso wel kwijt...
Denk ook niet dat het moeilijk is om extra kaarten kwijt te raken. Sowieso ken ik al redelijk wat mensen die daar wel naar toe zouden willen.
En ja, ik kan natuurlijk SunChaser vragen... Schagen is toch een boerendorp.
quote:Hmpf nou vooruit dan maar
Op donderdag 20 februari 2003 20:33 schreef Jane het volgende:
Tuurlijk wel, maar hij weet wellicht beter hoe het er op het postkantoor in B. toe gaat en hoe laat ik er dan moet gaan staan.
quote:Vraag dan een buurjongen of iemand anders die je vetrouwd (desnoods Sunchaser) om die kaartjes via Internet te kopen als jij in de rij ligt!
Ik heb een creditcard en ADSL, dus ik hoef niet ver te zoeken. Alleen heb ik angst dat de techniek (lees: de site) me op het moment supreme in de steek laat en dat ik alsnog als een bezetene op de fiets naar het postkantoor moet
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 20:57 schreef calvobbes het volgende:(desnoods Sunchaser)
Kreeg net nog een tip (van die ex dus ) dat er volgens Macca-Central wellicht ook een concert in Amsterdam komt op 1 juni, maar die staat nog niet vast. Wel dichterbij, alleen ga ik dat natuurlijk niet gokken.
Trouwens belachelijk dat er wel al 2 concerten vasstaan in België!
Trouwens even een playlist van één van de Amerikaanse concerten van Macca Central geplukt en dat ziet er niet slecht uit hoor.
quote:Toch een hoop nummers die hij bij de eerdere concerten waar ik geweest ben niet deed. You Never Give Me Your Money/Carry That Weight, GEWELDIG!
Hello, Goodbye
Jet
All My Loving
Getting Better
Coming Up
Let Me Roll It
Lonely Road
Driving Rain
Your Loving FlameAcoustic set (solo)
Blackbird
Every Night
We Can Work It Out
You Never Give Me Your Money/Carry That Weight
Fool On The Hill
Here Today
Something
Eleanor Rigby (with band)
Here, There, and Everywhere (with band)
Michelle (with band)end of acoustic set
Band On The Run
Back In The USSR
Maybe I'm Amazed
Let Em In
My Love
She's Leaving Home
Can't Buy Me Love
Freedom
Live and Let Die
Let It Be
Hey JudeEncore I
The Long and Winding Road
Lady Madonna
I Saw Her Standing ThereEncore II
Yesterday (Paul & Wix)
Sgt. Pepper Reprise
The End
quote:Het concert in Belgie is in een veel kleinere zaal, kunnen "maar" 10.000 mensen in ofzo. En dat eerste concert was zo uitverkocht en ze hebben er meteen een tweede bij gedaan. Iets wat in Nederland ook wel zal gebeuren als de vvk snel gaat. Denk ik!
Op donderdag 20 februari 2003 22:13 schreef Jane het volgende:Kreeg net nog een tip (van die ex dus
) dat er volgens Macca-Central wellicht ook een concert in Amsterdam komt op 1 juni, maar die staat nog niet vast. Wel dichterbij, alleen ga ik dat natuurlijk niet gokken.
Trouwens belachelijk dat er wel al 2 concerten vasstaan in België!
Ik vind het wel vreemd dat die nog een concert in A'dam zal geven. Zou dan waarschijnlijk de ArenA worden, en dat is ook weer 2 keer zo groot als het Gelredome, en 6 keer zo groot als de gemiddelde andere locatie....
edit: Een concert op 1 juni in de ArenA is niet eens mogelijk!!! De avond ervoor is er een American Football wedstrijd, en het stadion voorbereiden op een concert duurt wel wat langer dan een paar uur. Misschien in de Music Hall dan?!?! Zaal met maar 5.000 man publiek?
quote:Ik koop er K3-kaartjes voor
Op donderdag 20 februari 2003 20:57 schreef calvobbes het volgende:of iemand anders die je vetrouwt (desnoods Sunchaser)
In het ergste geval zit ik dan met 0 kaarten (als het ons geen van allen lukt) en in het op één na slechtste geval zit ik er dan met 6 (terwijl ik er eigenlijk 2 wil - 1 voor een vriendin die wel mee wil, maar alleen als er een kaartje 'over' is).
Hmmm, moet er nog even over nadenken, want 6 x 70 euro is ook voor mij wel heel veel geld om in één keer uit te geven....
En hou even in de gaten of je de kaarten die je via internet besteld eventueel nog kunt annuleren! Als je kaartjes reserveerde kon je die reservering binnen 4 uur nog ongedaan maken, weet niet of dat bij credit card betaling ook zo is!
quote:Hmmm, gepost om 3 uur... En om 00.10 nam je de telefoon niet op... Dacht eigenlijk dat je alvast voor me in de rij was gaan liggen met je slaapzak.
Op zaterdag 22 februari 2003 03:02 schreef Tetelepta het volgende:
En anders ga ik wel de zwarte markt op met je extra kaartjes!
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 22-02-2003 09:05]
quote:Nee
Op zaterdag 22 februari 2003 09:04 schreef calvobbes het volgende:
Hoe is het met de zenuwen Jane!?!? Houd je het nog een uur vol?
Dacht dat ze altijd al om 9 uur open gingen.
quote:Ha dat maakt niet uit, die computer kan toch pas om 10.00 kaarten uitprinten en die mensen zorgen wel dat ze dat ook op tijd kunnen
Op zaterdag 22 februari 2003 09:26 schreef Jane het volgende:
Mijn moeder belde net. Postkantoor in A'dam gaat pas om 10 uur open en er staat nu een man of 6 te wachten.Dacht dat ze altijd al om 9 uur open gingen.
En zes mensen is helemaal niet veel!!!
quote:Nee, valt natuurlijk wel mee, maar ik had bij dat postkantoor op 0 gehoopt. Buitenwijk, veel allochtonen (niet discriminerend bedoeld, maar wellicht geen P.M. publiek). Maar ja, misschien willen die 6 mensen wel gewoon vroeg hun postzegels halen, natuurlijk.
Op zaterdag 22 februari 2003 09:32 schreef calvobbes het volgende:En zes mensen is helemaal niet veel!!!
quote:Ik denk het ook
Op zaterdag 22 februari 2003 09:41 schreef Jane het volgende:Maar ja, misschien willen die 6 mensen wel gewoon vroeg hun postzegels halen, natuurlijk.
Heb je http://tickets.lvp.nl/trs/vrst.php?ev=12189 al paraat staan?
* calvobbes kon de verleiding niet weerstaan en heeft nu virtueel al een kaartje en is een boel euro's armer
Drama op het postkantoor in A'dam. Kregen de computer niet aan de praat.
Nog niks gehoord over de pogingen van mijn ex en de vriend op het postkantoor in Bussum. Nou ja, ik kan er in ieder geval naar toe!
Nu nog zorgen dat ik ook wat kan zien. Iemand nog een paar plateauzolen voor me te leen?
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 10:13 schreef calvobbes het volgende:
* calvobbes kon de verleiding niet weerstaan en heeft nu virtueel al een kaartje en is een boel euro's armer
Ik hoor net dat het ook gelukt is om nog 10 kaarten te krijgen op het postkantoor hier. Ook veldkaarten, alleen de ingang aan de andere kant.
We gaan dus gezellig met z'n 12-en.
Ben benieuwd of er nu ook nog een concert in A'dam komt en waar dat dan is. Wil ik dan ook wel naar toe.
BTW, sorry dat ik dit hele topic volspam. 'Tis de adrenaline, denk ik...
[edit]
Hmmm, die kaarten van 85 Euro zijn zeker voor genodigden of zo, want ze staan niet bij de rangindeling.
quote:
Voorstelling: PAUL McCARTNEY
Datum: vr 25 apr 2003
Tijd: 20:00
Zaal: Gelredome, ARNHEM
--------------------------------------------------------------------------------
Let op! Maximaal aantal kaarten per klant = 10!
Rang indeling Paul Mc Cartney in het Gelredome:Rang 1 (Veld) 60.00
Rang 2 (Tribune West/Oost) 70.00
Rang 3 (Tribune Zuid) 50.00
Rang 9 (Rolstoelplaaten) 70.00
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 22-02-2003 11:34]
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 10:24 schreef Jane het volgende:
Nou, 't heeft me jaren van mijn leven gekost, maar ik heb geloof ik 2 veldkaarten.
quote:Volgens mij zijn dat VIP kaarten ofzo, die zijn nooit in de verkoop geweest!
Op zaterdag 22 februari 2003 10:46 schreef Jane het volgende:
Ik zie nu pas dat er ook nog duurdere kaarten waren (85 euro, inmiddels uitverkocht)
maareuh, ben je nu weer helemaal bijgekomen van de spanning? Hoe zal dat de dagen voor 25 april gaan
Het concert is trouwens nog niet uitverkocht Maarja, het is dan ook een zaal voor 30.000 man...
quote:Nee geen idee. Ze geven alleen maar aan of je de door jou gewenste hoeveelheid kaarten (max 10 in dit geval) kunt krijgen
Op zaterdag 22 februari 2003 20:48 schreef Seborik het volgende:
Weet je hoeveel kaarten er nog zijn ongeveer, of staat dat nergens vermeld?
quote:haha, kheb idd iemand gevonden
Op zaterdag 22 februari 2003 15:56 schreef fsleeking het volgende:
nou je naam is Brian May, dus dat zal wel niet zo moeilijk zijn
quote:Nee hoor. http://tickets.lvp.nl/trs/res1.php?vn=6629
Op zondag 23 februari 2003 19:56 schreef Fogerty het volgende:
Het is inmiddels uitverkocht.
quote:Ja, gaat nu wel weer hoor. Maar helemaal gerust ben ik pas als de kaartjes ook in de brievenbus liggen.
Op zaterdag 22 februari 2003 20:47 schreef calvobbes het volgende:
maareuh, ben je nu weer helemaal bijgekomen van de spanning?
Volgens de ticketservice is het nog niet uitverkocht, idd. Misschien dus toch overdreven nerveus geweest, maar ja, beter het zekere voor het onzekere natuurlijk.
quote:Ga jij dan niet mee?
Op maandag 24 februari 2003 21:06 schreef SunChaser het volgende:
Calvobbes, als Paul per ongeluk tweemaal hetzelfde nummer speelt, loop je dan het podium op om hem daar op te wijzen?
quote:Uhm nee. Maar waarom ga jij niet? Er zijn daar volgens mij genoeg ouwe koeien uit de sloot te halen en potten te verwijten dat ze zwart zien.
Op maandag 24 februari 2003 21:06 schreef SunChaser het volgende:
Calvobbes, als Paul per ongeluk tweemaal hetzelfde nummer speelt, loop je dan het podium op om hem daar op te wijzen?
quote:Ik ga alleen als ik het concert kan downloaden op KaZaA. 70 euro zijn 14 kratten bier of 10 bioscoopkaartjes.
Op maandag 24 februari 2003 23:29 schreef calvobbes het volgende:
Maar waarom ga jij niet? Er zijn daar volgens mij genoeg ouwe koeien uit de sloot te halen en potten te verwijten dat ze zwart zien.
quote:Nee, voor sommigen ga ik naar de bios.
Op maandag 24 februari 2003 23:33 schreef Zander het volgende:
Ik dacht dat je al je films ook van Kazaa afhaalde?
quote:Zeg, ik ga om me te amuseren, hoor.
Op maandag 24 februari 2003 21:18 schreef Seborik het volgende:[..]
Ga jij dan niet mee?
quote:Oh, goed dat ik het weet, want dan moeten ze bij mij dus ook in de bus liggen.
Op dinsdag 25 februari 2003 12:42 schreef calvobbes het volgende:
En het kaartje is nu ook fysiek binnen
Zowat het enige dat nog mis kan gaan, he... dat ze zijn kwijtgeraakt in de post.
quote:Ja, het is inderdaad veel geld. Maar als ik het goed begrepen heb vallen deze prijzen nog mee als je ze vergelijkt met de bedragen die je voor sommige andere artiesten moet betalen. Zo hoorde ik (weet niet of het waar is) dat een kaartje voor Robbie Williams 120 Euro was??!! Dat betaal ik alleen als The Beatles nog een keer samen optreden!!!
Op dinsdag 25 februari 2003 12:51 schreef Theeboon het volgende:
Ik wil ook wel maar die prijzen zijn me iets te hoog
quote:Ow dan hoop ik maar niet dat de postbode een dag te laat is bij jou
Op dinsdag 25 februari 2003 12:56 schreef Jane het volgende:Oh, goed dat ik het weet, want dan moeten ze bij mij dus ook in de bus liggen.
Zowat het enige dat nog mis kan gaan, he... dat ze zijn kwijtgeraakt in de post.
quote:Misschien op de zwarte markt, normale prijzen waren wel een stuk lager. Dit jaar spannen iig de Rolling Stones de kroon met prijzen varierend van 51 tot 126 euro. Maar dat is dan ook bijna hetzelfde als alle 5 de beatles zien
Op dinsdag 25 februari 2003 13:00 schreef Jane het volgende:Zo hoorde ik (weet niet of het waar is) dat een kaartje voor Robbie Williams 120 Euro was??!!
quote:* SunChaser kan anders heel mooi meezingen
Op dinsdag 25 februari 2003 09:32 schreef Jane het volgende:[..]
Zeg, ik ga om me te amuseren, hoor.
quote:Ja ja..........
Op dinsdag 25 februari 2003 13:03 schreef calvobbes het volgende:
Dit jaar spannen iig de Rolling Stones de kroon met prijzen varierend van 51 tot 126 euro. Maar dat is dan ook bijna hetzelfde als alle 5 de beatles zien
Maar goed, de Macca-kaarten zijn binnen! Lang leve de ticketservice!
quote:Nouja, 30 jaar geleden was zeker naar de Stones gegaan, toen er nog een beetje leven in zat.. Toen ze nog écht nummers maakten.
Op woensdag 19 februari 2003 19:42 schreef calvobbes het volgende:[..]
Jij vind een show van de Stones niet spectaculair!?!?!?
Wat verwacht je dan wel van een spectaculair concert?
quote:Me 2
Op zaterdag 1 maart 2003 20:06 schreef starshine-girl het volgende:
Ik heb m'n kaartjes besteld .. ik ga samen met mijn vader .. is ook de eerste keer in mijn leven dat ik met hem naar een concert ga
quote:Da's erg leuk. Een paar jaar terug heb ik m'n ouders meegenomen naar Elvis! in Ahoy Rotterdam. Dat is dat concert waar de oude begeleidingsband van Elvis live speelt met Elvis op een groot videoscherm. Mijn vader had in eerste instantie iets van 'dat wordt niks', maar halverwege het concert stond ie te stuiteren op zijn stoeltje, en liepen de tranen 'm over de wangen. Onvergetelijke avond
Op zaterdag 1 maart 2003 20:06 schreef starshine-girl het volgende:
Ik heb m'n kaartjes besteld .. ik ga samen met mijn vader .. is ook de eerste keer in mijn leven dat ik met hem naar een concert ga
quote:Lijkt me wel grappig
Sir Paul McCartney wil zijn fans tijdens zijn Europese tournee waar geven voor hun geld. De Beatles-bassist zou naar verluidt immers ook zijn eigen voorprogramma willen verzorgen, als The Fireman. Onder dat alias bracht McCartney in 1993 en 1998 twee ambient-albums uit, die hij in elkaar knutselde met de hulp van The Orb-veteraan Youth: "Strawberries Oceans Ships Forest" (1993) en "Rushes" (1998). "Ik zou het fijn vinden om met een paar speciale The Fireman-mixes een soort prelude te geven bij de show, zodat het publiek bij het binnenkomen in een club-sfeer belandt," zei McCartney in een persbericht. Tijdens de eigenlijke concerten speelt de legendarische bassist Beatles- en Wings-klassiekers, afgewisseld met solowerk. Of ook het Belgische publiek op 1 en 2 april op een voorprogramma van The Fireman zal getrakteerd worden, is nog niet bekend.
quote:Lachen.
Op maandag 3 maart 2003 21:30 schreef calvobbes het volgende:
Van een belgische concertsite
[..]
quote:Idd, het draait op Mick en Keith.
Op woensdag 26 februari 2003 08:53 schreef Jane het volgende:[..]
Ja ja..........
Nou, ik moet zeggen dat ik de naam van de huidige bassist van The Stones heb moeten opzoeken hoor.Eigenlijk draait het natuurlijk alleen maar om Jagger en Richards.
Maar goed, de Macca-kaarten zijn binnen!
Lang leve de ticketservice!
de drummer en de bassist zijn zeg maar de Ringo van de Stones
Maar ja, misschien kan ik toch maar beter wachten op het concert, zodat ik het daar voor het eerst kan zien.
ik heb d'r zin an
Hoorde vanochtend Getting Better van de live-cd op de radio. Leuk dat 'ie die ook speelt!
quote:Alweer!?!?
Op zondag 30 maart 2003 18:16 schreef Scylla het volgende:
Ik las trouwens vandaag in de Kijk dat Paul McCartney dood zou zijn
Die man heeft echt een paar 100 levens
Veteran rocker Sir Paul McCartney may be forced to turn down the volume when his European tour reaches Rome, Italy - in case he wakes the Pope. Organizers are considering dropping some of his loudest rock numbers, including "Back In The USSR" and "Live And Let Die," for fear of disturbing the holy man in his bed. They're worried the frail 82-year-old pontiff will be kept awake by the noise drifting over to the Vatican. The former Beatle is due to perform a free three-hour show outside the Coliseum in May and crowds of more than 300,000 are expected. Tour promoter Barrie Marshall says, "We have been advised by Italian contacts that the show could keep His Holiness the Pope up all night. Obviously we do not want to cause any offense or sleeplessness to His Holiness and, because of the closeness of The Vatican to the show at the Coliseum, we are now considering our position on performing loud rock songs." But it seems McCartney doesn't want anyone tampering with the volume controls, and plans for his performance to go-ahead unchanged. A spokesman for the singer says, "We don't want to tone down the rock and roll element in the set - we reckon the Pope may actually enjoy a boogie. But we don't want problems with the neighbors."
quote:hij is toch vermoord door John ofniet
Op zondag 30 maart 2003 18:16 schreef Scylla het volgende:
Ik las trouwens vandaag in de Kijk dat Paul McCartney dood zou zijn
Trouwens ik hoor net dat er 'n aantal concerten op de tour zijn gecancelled vanwege problemen met Pauls stem
quote:Er is (nog) maar 1 concert uitgesteld:
Op dinsdag 8 april 2003 02:08 schreef BrianMay het volgende:Trouwens ik hoor net dat er 'n aantal concerten op de tour zijn gecancelled vanwege problemen met Pauls stem
quote:
Apr 06, 2003 source - ananova.com
Sir Paul McCartney has cancelled his latest UK tour performance after losing his voice. He lost his voice after performing in Sheffield last night, and is suffering with a cold.
Fans for tonight's gig at the Hallam Arena have been urged to hold on to tickets as organisers bid to reschedule the show.In a written statement, Sir Paul said: "I've caught a cold which made my voice start to go after last night's show.
"I woke up this morning with virtually no voice. I've been doing all that I can to try and get my voice back and I tried singing a couple of numbers at a sound check this afternoon.
"But nothing has worked, and so I am afraid I have to cancel this show in order to save the other gigs on the tour.
"I'm sorry to all the people who all bought tickets for the show, at least we got to do one gig in Sheffield. We'll be back to do the show here at some other time."
It is Sir Paul's first UK tour in 10 years. He has already taken his Back in the World tour around the US, Canada, Mexico and Japan, playing 58 concerts in 37 cities.
His other UK dates include the MEN Arena, Manchester, on Wednesday. After his UK stint, he plans several shows in Europe.
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 23:24 schreef Frozen het volgende:
We hebben zojuist de dvd bekeken: wow!
Die is echt ongelovelijk, zoveel emotie en humor er van het scherm afspat!
Nu dit weekend echt maar eens een dvd-speler kopen. En hopen dat hij de 25ste zijn stem weer terug heeft, natuurlijk...
ik hoorde via de radio dat er nog wat kaartjes over zijn en zit er daarom ernstig aan te denken ook te gaan. Bij Ticketservice wordt aangegeven dat alleen rang 1 en rang 3 nog over zijn. Nu dus twee vragen:
1. Moet ik gaan?
2. Zo ja, welke rang moet ik dan nemen om nog enigszins zicht te hebben?
quote:Absoluut!
Op dinsdag 8 april 2003 09:01 schreef komkommer het volgende:
1. Moet ik gaan?
quote:Rang 1 zijn veldkaarten, dus dan ligt het eraan waar je staat. Wel de beste sfeer denk ik (daarom heb ik ook veldkaarten).
2. Zo ja, welke rang moet ik dan nemen om nog enigszins zicht te hebben?
Maar ik ben zelf ook nooit eerder in het Gelredome geweest, dus ik kan over het zicht verder ook niet zoveel vertellen.
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 08-04-2003 09:12]
quote:Rang 1 (Veld) 60.00
Op dinsdag 8 april 2003 09:10 schreef Seborik het volgende:Hmm, welke prijsklasse is dat?
Volgens de ticketservice toen ik ze bestelde (zie eerder dit topic).
quote:Woei
Op dinsdag 8 april 2003 18:48 schreef calvobbes het volgende:
Wil je alsnog gaan Seborik?
En hoi Tijn
quote:Even kijken of ik nog kaartjes en vervoer kan regelen, maar dan is het wel een goed idee, ja. Eigenlijk moet ik McCartney (zeker als hij vrolijk aanbeatelt) nog wel een keer gezien hebben.
Op dinsdag 8 april 2003 18:48 schreef calvobbes het volgende:
Wil je alsnog gaan?
Kaarten zijn er iig nog via http://tickets.lvp.nl/trs/res1.php?vn=6629
quote:Het wordt nog druk!!!
Op woensdag 9 april 2003 12:13 schreef Litpho het volgende:Even kijken of ik nog kaartjes en vervoer kan regelen, maar dan is het wel een goed idee, ja. Eigenlijk moet ik McCartney (zeker als hij vrolijk aanbeatelt) nog wel een keer gezien hebben.
Ik heb coole ouders.
Wordt super cool
gaat iedereen opeens met z'n ouders ofzo
quote:Nee, met Calvobbes en Tijn.
Op donderdag 10 april 2003 08:15 schreef BrianMay het volgende:
ik ook met papsgaat iedereen opeens met z'n ouders ofzo
quote:Nee, met een stuk of 20 vrienden en kennisen.
Op donderdag 10 april 2003 08:15 schreef BrianMay het volgende:gaat iedereen opeens met z'n ouders ofzo
Maar we kunnen er onderhand ook wel een Muziekmeet van maken, geloof ik.
Macca nu op Radio 2 btw. Toepasselijk!
quote:hmmm... rang 1 of 3?
Op donderdag 10 april 2003 09:11 schreef Seborik het volgende:[..]
Nee, met Calvobbes en Tijn.
quote:Rang 1 Veldplaatsen!
Op donderdag 10 april 2003 11:40 schreef menjo het volgende:hmmm... rang 1 of 3?
Ga je ook mee
quote:Dat lijkt me eik best leuk
Op donderdag 10 april 2003 11:55 schreef calvobbes het volgende:[..]
Rang 1 Veldplaatsen!
Ga je ook mee
quote:Tsss... Daarmee laten ze je niet binnen hoor
Op donderdag 10 april 2003 16:56 schreef Seborik het volgende:
Ik ben te herkennen aan het Iron Maiden t-shirt.
quote:Ik weet zeker dat Paul McCartney Engelands grootste band wel kan waarderen.
Op donderdag 10 april 2003 16:57 schreef calvobbes het volgende:[..]
Tsss... Daarmee laten ze je niet binnen hoor
quote:Zou het wel leuk vinden, maar ik heb al afspraken met de vrienden en kennissen die ook gaan.
Op donderdag 10 april 2003 17:25 schreef Seborik het volgende:
Maar hebben mensen zin om te meeten dan?
Jammer... Maar wel leuk dat er nu toch een hele groep Fok!kers gaat!
quote:jaja, ik heb al gereserveerd
Op donderdag 10 april 2003 17:41 schreef Tijn het volgende:
Menjo, ga lekker mee
quote:Vind ik ook
Op donderdag 10 april 2003 20:21 schreef Jane het volgende:[..]
Maar wel leuk dat er nu toch een hele groep Fok!kers gaat!
Ik dacht eigenlijk dat het al uitverkocht was, anders had ik veel eerder al een kaartje besteld!
quote:Geweldig!
Op donderdag 10 april 2003 20:33 schreef menjo het volgende:[..]
jaja, ik heb al gereserveerd
Ik ben trouwens te herkennen doordat ik de eerste ben die flauwgevallen afgevoerd word.
* Jane heeft er zin in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |