abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8543057
Ik durf er gerust voor uit te komen: ik ben een VVD'er en ik ben TEGEN een oorlog in Irak, VOOR een vreedzame oplossing (voortzetting containmentpolitiek), tegen de politiek van Bush (niet tegen Amerika), tegen Saddam Hoesein, voor transporten door ons land, tegen Balkenende en ik heb ook ook geen bezwaar tegen patriots in Turkije.
Hoe denken andere Fok-VVD'ers hierover?
I really like you the way you are
  maandag 17 februari 2003 @ 19:49:37 #2
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_8543083
Thetruth is ook een aanhanger van de VVD, maar tegen de oorlog.
  maandag 17 februari 2003 @ 19:49:53 #3
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_8543091
vvd'er
en tegen
  Milf maandag 17 februari 2003 @ 19:50:23 #4
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_8543102
vvd'er en tegen
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_8543119
vvd'er en niet tegen :p
pi_8543166
VVD'er en voor.
Lenen bij Frisia Financieringen betekent profiteren van zeer lage rentes!
pi_8543189
quote:
Op maandag 17 februari 2003 19:48 schreef Darcy het volgende:
Ik durf er gerust voor uit te komen: ik ben een VVD'er en ik ben TEGEN een oorlog in Irak, VOOR een vreedzame oplossing
ja en ik ben VOOR auto's die op lucht rijden

er is de afgelopen jaren toch geprobeerd vreedzaam tot een oplossing te komen, dat is niet gelukt, dus nu is het tijd voor actie

[b]De oorlog is voorbij, tijd voor het proces. Chirac, Schroder en Putin in de beklaagdenbank in Den Haag[/b]
pi_8543212
VVD'er en tegen. Laat ze eerst maar eens noord (dankjewel graveworm ) korea gaan aanpakken, misschien zijn daar ook wel oliebronnen

[Dit bericht is gewijzigd door r0bert op 17-02-2003 19:57]

Home is where my guitar is
  maandag 17 februari 2003 @ 19:53:58 #9
44944 MacManus
onfocus="blur()"
pi_8543218
Ik deel deze mening... vindt het dan ook jammer dat de VVD ervoor kiest compleet achter Amerika te gaan staan. Maar gelukkig zijn er meer die er zo over denken
Sterf moeilijk met een wraak
pi_8543219
quote:
Op maandag 17 februari 2003 19:53 schreef r0bert het volgende:
VVD'er en tegen. Laat ze eerst maar eens zuid korea gaan aanpakken, misschien zijn daar ook wel oliebronnen
wat heeft zuid korea nou weer fout gedaan dan
[b]De oorlog is voorbij, tijd voor het proces. Chirac, Schroder en Putin in de beklaagdenbank in Den Haag[/b]
  maandag 17 februari 2003 @ 19:54:18 #11
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_8543227
quote:
Op maandag 17 februari 2003 19:53 schreef Graveworm het volgende:
ja en ik ben VOOR auto's die op lucht rijden

er is de afgelopen jaren toch geprobeerd vreedzaam tot een oplossing te komen, dat is niet gelukt, dus nu is het tijd voor actie

Wie heeft geprobeerd tot een vreedzame oplossing te komen? De Amerikanen? Nee, zeker niet. Hans Blix en Mohamed El-Baradei hebben het geprobeerd, en zij zijn tevreden over de inspecties.

Dus helemaal niet "dat is niet gelukt".

pi_8543239
quote:
Op maandag 17 februari 2003 19:53 schreef MacManus het volgende:
Ik deel deze mening... vindt het dan ook jammer dat de VVD ervoor kiest compleet achter Amerika te gaan staan. Maar gelukkig zijn er meer die er zo over denken
ik sta liever achter bush dan achter saddam, maarja amerika bashen is nou eenmaal in de mode
  maandag 17 februari 2003 @ 19:54:57 #13
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_8543245
quote:
Op maandag 17 februari 2003 19:54 schreef Graveworm het volgende:
wat heeft zuid korea nou weer fout gedaan dan
Hij bedoelt natuurlijk Noord-Korea.
  maandag 17 februari 2003 @ 19:55:52 #14
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_8543260
quote:
Op maandag 17 februari 2003 19:54 schreef Graveworm het volgende:
ik sta liever achter bush dan achter saddam,
Staat er dan iemand achter je die een pistool tegen je hoofd houdt en je zo dwingt een partij te kiezen? Nee, ik dacht het niet. Dus weg met die "If you are not with us, you are against us"-mentaliteit.
pi_8543267
quote:
Op maandag 17 februari 2003 19:54 schreef Farzin het volgende:
Wie heeft geprobeerd tot een vreedzame oplossing te komen? De Amerikanen? Nee, zeker niet. Hans Blix en Mohamed El-Baradei hebben het geprobeerd, en zij zijn tevreden over de inspecties.

Dus helemaal niet "dat is niet gelukt".

lul niet zo slap, er zijn keer op keer resoluties aangenomen tegen het wangedrag van Hussein, die hij keer op keer in de wind heeft geslagen, op een gegeven moment moet je gewoon ingrijpen

en Blix heeft duidelijk gezegd dat Irak niet volledig meewerkt dus hebben de irakezen ook hun laatste kans niet gegrepen

pi_8543288
quote:
Zij mochten alleen in Irak komen dankzij militaire druk van de VS. Europa had kunnen lullen wat ze wilden, het was ze niet gelukt om de inspecteurs terug te krijgen.

Btw: VVD-er en niet-tegen

De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_8543293
quote:
Op maandag 17 februari 2003 19:55 schreef Farzin het volgende:
Staat er dan iemand achter je die een pistool tegen je hoofd houdt en je zo dwingt een partij te kiezen? Nee, ik dacht het niet. Dus weg met die "If you are not with us, you are against us"-mentaliteit.
zo staan de zaken kid, het is oorlog of geen oorlog, geen middenweg

zoals gezegd bestaat er geen vreedzame oplossing dus als je bush niet steunt dan steun je daarmee wel saddam

maandag 17 februari 2003 @ 19:58:02 #18
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_8543309
quote:
Op maandag 17 februari 2003 19:56 schreef Graveworm het volgende:
*** niet zo slap, er zijn keer op keer resoluties aangenomen tegen het wangedrag van Hussein, die hij keer op keer in de wind heeft geslagen, op een gegeven moment moet je gewoon ingrijpen
Ooh, we moeten nu natuurlijk gaan aanvallen, omdat Irak een tijdje geleden resoluties heeft geschonden. Israël schendt al 36 jaar resoluties van de Veiligheidsraad, maar niemand heeft het daarover.
quote:
en Blix heeft duidelijk gezegd dat Irak niet volledig meewerkt dus hebben de irakezen ook hun laatste kans niet gegrepen
...maar toch wil hij de inspecties voortzetten, en zegt hij dat hij ook zonder meer medewerking zijn werk goed kan doen.
pi_8543328
quote:

Hij bedoelt natuurlijk Noord-Korea.

die zijn ook nog wel aan de beurt als ze niet ophouden met het maken van kernwapens
pi_8543384
quote:
Op maandag 17 februari 2003 19:58 schreef Farzin het volgende:

[..]

Ooh, we moeten nu natuurlijk gaan aanvallen, omdat Irak een tijdje geleden resoluties heeft geschonden. Israël schendt al 36 jaar resoluties van de Veiligheidsraad, maar niemand heeft het daarover.
[..]

...maar toch wil hij de inspecties voortzetten, en zegt hij dat hij ook zonder meer medewerking zijn werk goed kan doen.

irak schendt die resoluties heus niet voor niks, en alleen door de druk van amerika, zijn er nu die inspecteurs.

heus niet dat irak die zou toelaten als amerika die druk niet zette

maar oke, ik weet dat farzin t zegt

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  maandag 17 februari 2003 @ 20:01:46 #21
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_8543395
quote:
Op maandag 17 februari 2003 19:59 schreef Graveworm het volgende:
die zijn ook nog wel aan de beurt als ze niet ophouden met het maken van kernwapens
Noord-Korea maakt geen kernwapens, het land heeft alleen een omstreden kernreactor heropend.

En nu weer on-topic...

pi_8543400
quote:
Op maandag 17 februari 2003 19:58 schreef Farzin het volgende:
Irak schend al tijden resoluties, en is ook veel gevaarlijker voor de wereldvrede dan Israel, die hebben het druk genoeg met de palestijnen
quote:
volgens mij heb jij niet goed opgelet tijdens die presentatie

waar het om gaat is dat irak een spelletje blijkt te spelen, wapens verstoppen, informatie achter houden enz

de tijd van pappen en nathouden is voorbij, nu is het tijd voor actie

pi_8543429
quote:
Op maandag 17 februari 2003 20:01 schreef Farzin het volgende:

[..]

Noord-Korea maakt geen kernwapens, het land heeft alleen een omstreden kernreactor heropend.

En nu weer on-topic... :

en met die kerncentrale kan uranium worden verrijkt

en die bewakingscamara's zijn ook niet voor niets weggehaald

doe je oogkleppen af

maandag 17 februari 2003 @ 20:04:02 #24
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_8543456
quote:
Op maandag 17 februari 2003 20:01 schreef WeirdMicky het volgende:
irak schendt die resoluties heus niet voor niks, en alleen door de druk van amerika, zijn er nu die inspecteurs.
Aha, Irak schendt de resoluties door druk van Amerika (ik weet wel wat je bedoelt).
quote:
heus niet dat irak die zou toelaten als amerika die druk niet zette
Toevallig onderhandelde de VN vorig jaar met Irak over hervatting van de wapeninspecties. Dit gebeurde door de directeur van het OPCW (Organisation for the Prohibition of Chemical Weapons). Amerika was daar minder blij mee, en het land stuurde de Braziliaan weg. Met Irak valt wel degelijk te praten.
pi_8543460
lul niet zo slap, er zijn keer op keer resoluties aangenomen tegen het wangedrag van Sharon, die hij keer op keer in de wind heeft geslagen, op een gegeven moment moet je gewoon ingrijpen

Oeps, ik lees het vast verkeerd

Eigen brokjes eerst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')