Mijn bordje is een simpele O'Brien Blunt 137 (2002 )met O'Brien Sport Morph bindingen.
Deze bindingen wil ik gaan vervangen door Liquid Force Ultra Suctions of Exo Suctions omdat ik eruit klap bij rolls en flips, het bord voldoet nog prima.
Ohja, questionmark, hou alsjeblieft die mooie praat van wakeboarden met 50+km/h voor je, want als je boven de 40km/h uitkomt gaat het echt niet prettig meer. Ik vaar met een kilometertje of 35 en dat gaat hard zat (bij het aansnijden bereik je wel veel hogere snelheden, en het water is dan zo hard als beton).
Ik doe het meestal achter een Ski Nautique met wakeboardpaal, verzwaard met 4 gastanks achterin, geeft best een aardige golf:
Of achter een Boesch met hoge paal, geeft ook een heerlijke golf.
Deze boten zijn helaas niet van mijzelf, ik heb zelf een Fletcher Bravo Arrowsprint 13 met 40PK Mercury outboard, dat ding produceert bijna geen golf en het touw hangt vrij laag, dus echt veel valt er niet mee te doen. Maar het is leuk om wat basics mee te leren.
Nog wat leuke pics:
Duncan Zuur, indy tantrum (vorig jaar geschoten op de wakeboardcup in Loosdrecht)

Rijder herken ik zo snel even niet, volgens mij doet 'ie een S-bend (Raley met 360 graden rotatie erin), ook gemaakt op de wakeboardcup

Duncan Zuur op de trampolinetraining, anderhalfmaandje terug.

Micky, een goede vriend van me probeert een backroll (niet geland)

Willem, 360
Nu ben ik helaas al een paar weken geblesseerd (door de trampolinetraining), maar ik hoop zo snel mogelijk weer te kunnen beginnen op Loosdrecht.
[Dit bericht is gewijzigd door Sander18 op 07-05-2003 18:35]
quote:Mijn bordje was met bindingen 400 euro, en dat is vrij goedkoop.
Op zondag 4 mei 2003 15:27 schreef Cerveza het volgende:
Ik board ook wel eens heb het nu een keer achter een speedboot gedaan zo heb ik het ook geleerd en nu een stuk of 5 keer achter de kabel bij aquabest. Begin er nog zelfs redelijk goed in te worden en beschouw het ook als een hobby van mij. ik wil er ook zeker meer tijd in steken alleen al dat materiaal is zo F*cking duur. Maar ja komt allemaal nog wel.
Maar wat betalen jullie nou voor bijvoorbeeld een Board met bindingen
2e hands of nieuw??
Online shop:
http://www.flygear.nl/home.html
Leuk setje:
Liquid Force Trip (128 tot 143, afhankelijk van je gewicht) bord (¤540) en Liquid Force Ultra Suction bindingen (¤340). Dan ben je 880 euro kwijt, maar heb je wel gelijk iets goeds waarmee je nog jaren vooruit kunt.
2de hands is er in Nederland niet superveel te krijgen, dan moet je toch gaan vragen bij vrienden/waterskischolen e.d.
2de hands bindingen zijn altijd een beetje link, omdat die meestal flink afgedragen zijn (vooral bij waterskischolen zijn ze een paar maten groter geworden), dus eerst goed passen voordat je ze neemt!! Niks is irritanter dan wanneer je ondersteboven in de lucht hangt en je ziet ineens je bord voorbij vliegen omdat je bindingen niet goed passen.
Maar ik ben het er wel mee eens dat er gewoon een vaste topic komt op Fok! over watersport.
Kunnen we fun pics plaatsen van de zomer !
(kan iedereen zien hoe ik op me bek ga
)
quote:Daar wilde ik deze ook voor gebruiken, ikzeld heb een tube en ook waterskies dus daar wilde ik ook crashes en moves van laten zien...
Op zondag 15 juni 2003 15:34 schreef SeeYa het volgende:
Ik had deze topic al gezien.
Maar ik ben zelf nog een junior hoor. (kwa wakeboarden dan)Maar ik ben het er wel mee eens dat er gewoon een vaste topic komt op Fok! over watersport.
Kunnen we fun pics plaatsen van de zomer !
(kan iedereen zien hoe ik op me bek ga)
quote:"eXtreme Watersport" ofzo.
Op zondag 15 juni 2003 15:37 schreef questionmark het volgende:[..]
en misschien kan er een name change komen hierop, wakeboarden is te krap, watersport aan de andere kant is weer te ruim
quote:ja das een goede, hoewel er dan ook kayakers in komen ben ik bang....
Op zondag 15 juni 2003 15:47 schreef SeeYa het volgende:
"eXtreme Watersport" ofzo.
(daar zullen sportvissers niet in gaan posten denk ik)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |