abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8533665
Uit nostalgische overweging ben ik op zoek naar het PS1 spel Final Fantasy VII (7). Wel in goede staat en compleet (cd's en boekje).

Over de prijs worden we het wel eens.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_8533811
Ik heb hem maar als ik 1 spel mag noemen die ik never niet nooit weg zal geven dan is het FF7 wel Of je moet er een geweldige aanbod tegenaan gooien
pi_8533884
quote:
Op maandag 17 februari 2003 13:06 schreef Theoden het volgende:
Ik heb hem maar als ik 1 spel mag noemen die ik never niet nooit weg zal geven dan is het FF7 wel
Reageer dan niet.
  maandag 17 februari 2003 @ 13:19:13 #4
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_8534112
Zoals ik al eerder heb aangeraden aan iemand hier. Hier in Nederland vragen mensen er relatief veel geld voor. Mocht je een creditcard hebben, koop 'm dan van iemand via ebay.co.uk en betaal via PayPal. De prijzen daar zijn een stuk lager en voor onder de 20 euro moet je 'm daar zeker wel kunnen krijgen (omdat het aanbod best groot is).
pi_8534158
quote:
Op maandag 17 februari 2003 13:19 schreef twi het volgende:
Zoals ik al eerder heb aangeraden aan iemand hier. Hier in Nederland vragen mensen er relatief veel geld voor. Mocht je een creditcard hebben, koop 'm dan van iemand via ebay.co.uk en betaal via PayPal. De prijzen daar zijn een stuk lager en voor onder de 20 euro moet je 'm daar zeker wel kunnen krijgen (omdat het aanbod best groot is).
Thanks voor de tip, ik zal eens gaan kijken!
pi_8534525
twi, ik heb net even gekeken bij ebay.co.uk, en er is inderdaad genoeg aanbod! Hoe gaat het betalen met Pay Pal in zijn werk?

Ik kan niet alle pagina's van eBay openen in verband met de firewall hier op mijn werk, vandaar dat ik het niet zelf kan zoeken.

pi_8535199
Tipje: Loop de eerste de beste Bart Smit binnen, daar hebben ze nog zat PS1-spellen. Probeer het anders bij zaken als Replay, die hebben `m vast wel voor EUR 20,- liggen

Correct me if I'm wrong.

Vet spel btw

maandag 17 februari 2003 @ 14:12:30 #8
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_8535306
quote:
Op maandag 17 februari 2003 14:06 schreef The_Great_Cornholio het volgende:
Tipje: Loop de eerste de beste Bart Smit binnen, daar hebben ze nog zat PS1-spellen. Probeer het anders bij zaken als Replay, die hebben `m vast wel voor EUR 20,- liggen

Correct me if I'm wrong.

Vet spel btw

FFVII is erg moeilijk te krijgen.

Betalen via Paypal heb ik gedaan:

1 Account aanmaken op www.paypal.com
2 Creditcard registreren
3 Via eBay zelf kun je al selecteren dat je met PayPal wilt betalen
4 Paar klikjes, confirmatie
5 Betaling afgerond
(6 Creditcard verwijderen, who knows )

Het kan ook met bankoverschrijving naar USA ofzo, maar dat is een stuk omslachtiger

pi_8535399
Jij hebt hem dus ook via eBay.co.uk gekocht? Straks thuis maar eens kijken dan...
  maandag 17 februari 2003 @ 14:26:56 #10
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_8535611
quote:
Op maandag 17 februari 2003 14:17 schreef Strolie75 het volgende:
Jij hebt hem dus ook via eBay.co.uk gekocht? Straks thuis maar eens kijken dan...
Yep, zo'n 3 weken terug. Ik zou wel kijken of degene waar je een bod op uitbrengt een aardige historie heeft. Meer dan 20 items verkocht met een hoop positief commentaar bv En of ze de verzendkosten niet zo hoog rekenen (ik betaalde voor FFX 11.50 pond en verzendkosten 2 pond, bij elkaar zo'n 21 euro).
pi_8535804
Ik heb wel wat ervaring met eBay, maar dan met de Nederlandse. Ik vind daar de prijzen alleen erg hoog en het aanbod gering.
pi_8546398
Slotje..gevonden.
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')