Over de prijs worden we het wel eens.
quote:Reageer dan niet.
Op maandag 17 februari 2003 13:06 schreef Theoden het volgende:
Ik heb hemmaar als ik 1 spel mag noemen die ik never niet nooit weg zal geven dan is het FF7 wel
![]()
quote:Thanks voor de tip, ik zal eens gaan kijken!
Op maandag 17 februari 2003 13:19 schreef twi het volgende:
Zoals ik al eerder heb aangeraden aan iemand hier. Hier in Nederland vragen mensen er relatief veel geld voor. Mocht je een creditcard hebben, koop 'm dan van iemand via ebay.co.uk en betaal via PayPal. De prijzen daar zijn een stuk lager en voor onder de 20 euro moet je 'm daar zeker wel kunnen krijgen (omdat het aanbod best groot is).
Ik kan niet alle pagina's van eBay openen in verband met de firewall hier op mijn werk, vandaar dat ik het niet zelf kan zoeken.
Correct me if I'm wrong.
Vet spel btw
quote:FFVII is erg moeilijk te krijgen.
Op maandag 17 februari 2003 14:06 schreef The_Great_Cornholio het volgende:
Tipje: Loop de eerste de beste Bart Smit binnen, daar hebben ze nog zat PS1-spellen. Probeer het anders bij zaken als Replay, die hebben `m vast wel voor EUR 20,- liggenCorrect me if I'm wrong.
Vet spel btw
Betalen via Paypal heb ik gedaan:
1 Account aanmaken op www.paypal.com
2 Creditcard registreren
3 Via eBay zelf kun je al selecteren dat je met PayPal wilt betalen
4 Paar klikjes, confirmatie
5 Betaling afgerond
(6 Creditcard verwijderen, who knows )
Het kan ook met bankoverschrijving naar USA ofzo, maar dat is een stuk omslachtiger
quote:Yep, zo'n 3 weken terug. Ik zou wel kijken of degene waar je een bod op uitbrengt een aardige historie heeft. Meer dan 20 items verkocht met een hoop positief commentaar bv
Op maandag 17 februari 2003 14:17 schreef Strolie75 het volgende:
Jij hebt hem dus ook via eBay.co.uk gekocht? Straks thuis maar eens kijken dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |