abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 december 2000 @ 21:37:20 #1
2390 JungleMan
Found & lost her..
pi_566415
en schenk hem zijn klonen...

hij is NU op de chat

(emailen mag ook gelijk: ulco.l@sweden.com)

[Dit bericht is gewijzigd door JungleMan op 19-12-2000 21:39]

Ik vind die van Jungleman erg intens. De blik in die ogen. Echt een gefrustreert, in de jungle rondslingerende, puber op zoek naar seks in zijn meest primale vorm.
  dinsdag 19 december 2000 @ 21:39:25 #2
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_566426
quote:
Op 19 december 2000 21:37 schreef JungleMan het volgende:
Topic: Bouw voor Ulx aan een beter forum!!

en schenk hem zijn klonen...

hij is NU op de chat

Sorry, ik snap dit topic niet.
Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
pi_566435
Dit is de laatste post van zovty onder deze nick. Ik heb zojuist het password gemaild naar Ulx.

Wees je er zuinig op Ulx?

pi_566437
quote:
Op 19 december 2000 21:39 schreef Oxazepam het volgende:
Sorry, ik snap dit topic niet.
ik snap dus absoluut niet wat jij niet zou kunnen snappen wat ik wel snap

snappie?

Anti-Imi-fan!![br]Respect voor Imi.
pi_566444
quote:
Op 19 december 2000 21:42 schreef TheMysteryGuest het volgende:
ik snap dus absoluut niet wat jij niet zou kunnen snappen wat ik wel snap

snappie?

Ik zal het haar straks even uitleggen
pi_566448
ik heb nog klonen gratis in de aanbieding!
mail daarvoor naar: ikwileenscarefreakkloon@scarefreak.com
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
pi_566456
stuur je klonen + wachtwoorden maar naar:

ulco.l@sweden.com

bedankt alvast

dinsdag 19 december 2000 @ 21:58:06 #8
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_566477
quote:
Op 19 december 2000 21:54 schreef FlauwekUlx het volgende:
en nu?
Hahahahahahaha, die userpic!
Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
pi_566609
ik wil ook wel een kloon van ulx zijn hij is namelijk mijn favoriete moppentapper en hij doet het goed bij de vrouwtjes. dat wil ik allemaal van hem leren!

Trouwens, ik begrijp niet helemaal wat dit topic in Feedback doet, ik verplaats 'm wel naar Onzin, immers; alles wat over Ulx gaat is onzin.

Intermission's over Bub. It's time for the Main Event !
  dinsdag 19 december 2000 @ 22:37:27 #10
3878 Vork
Manisch creatief
pi_566628
Hee..

Is me kloon gebanned! WTF

dinsdag 19 december 2000 @ 22:41:11 #11
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_566641
quote:
Op 19 december 2000 22:37 schreef Vork het volgende:
Hee..

Is me kloon gebanned! WTF

Had jij dat leuke plaatje getekend?
pi_566650
ulx weet je eigenlijk zelf nog wie je bent ?
  dinsdag 19 december 2000 @ 22:49:04 #13
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_566675
Nu worden er ook al kloons geband op mijn IP-nummer.

Ik zal je missen Willem-Jan .

[Dit bericht is gewijzigd door Oxazepam op 19-12-2000 22:54]

dinsdag 19 december 2000 @ 22:56:43 #14
3878 Vork
Manisch creatief
pi_566706
Overgens, snap ik jullie niet.

ik maak een kloon! Jah een kloon, dat mag, want ik zie 'dr genoeg rondlopen. Ik slaapt een post, jah EENTJE in die post stond het volgende en nu?, meer niet. Die kloon was 100% MIJN eigendom, dus geen gezamelijke kloon ofzo. Vervolgens is die kloon van mij GEBANNED!

WAAAAAROM???

dinsdag 19 december 2000 @ 22:59:17 #15
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_566711
quote:
Op 19 december 2000 22:56 schreef Vork het volgende:

ik maak een kloon! Jah een kloon, dat mag, want ik zie 'dr genoeg rondlopen. Ik slaapt een post, jah EENTJE in die post stond het volgende en nu?, meer niet. Die kloon was 100% MIJN eigendom, dus geen gezamelijke kloon ofzo. Vervolgens is die kloon van mij GEBANNED!

WAAAAAROM???

Willem-Jan hebben ze ook geband en Ulx weet het wachtwoord niet eens.

Ik zal je missen Willem-Jan , mijn enige sociale kloon .

Admin dinsdag 19 december 2000 @ 23:25:16 #16
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_566791
quote:
Op 19 december 2000 22:56 schreef Vork het volgende:

WAAAAAROM???

Omdat vanwege deze briljant actie van Jungleman simpelweg alle clones die ook maar verdacht OVERKOMEN worden gebanned.
Registreren kan inmiddels niet meer. Over evt maatregelen tegen de users die meewerken aan dit 'project' wordt nog gedacht.

Er zal nog een bericht in feedback komen, wanneer is nog niet duidelijk. Hangt er vanaf wat er gaat gebeuren. Dit kan wat mij betreft wel eens het begin van het definitief sluiten van FOK! zijn. Gefeliciteerd, had nooit gedacht dat ik ooit serieus met dat idee zou spelen.

Hulde

Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 19 december 2000 @ 23:26:56 #17
3878 Vork
Manisch creatief
pi_566797
neem je het niiet allemaal wat te serieus soms?
  dinsdag 19 december 2000 @ 23:27:06 #18
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_566798
Gelukkig is het maar onzin.
Haalt gelijk bij rechter.
pi_566801
ach als je aas uitgooit zal er altijd iemand happen
  dinsdag 19 december 2000 @ 23:29:57 #20
7879 bfm
fok!lievert
pi_566805
quote:
Op 19 december 2000 23:25 schreef Danny het volgende:
Omdat vanwege deze briljant actie van Jungleman simpelweg alle clones die ook maar verdacht OVERKOMEN worden gebanned.
Registreren kan inmiddels niet meer. Over evt maatregelen tegen de users die meewerken aan dit 'project' wordt nog gedacht.

Er zal nog een bericht in feedback komen, wanneer is nog niet duidelijk. Hangt er vanaf wat er gaat gebeuren. Dit kan wat mij betreft wel eens het begin van het definitief sluiten van FOK! zijn. Gefeliciteerd, had nooit gedacht dat ik ooit serieus met dat idee zou spelen.

Hulde

NEE!! Eerst sluiten ze al het Onzin Forum op GoT en nu dit sluiten? Dan kannik m'n onzin niet meer kwijt en krijg ik dadelijk een overdosis...
Dan hebben jullie een moord op je geweten
[url=http://www.sgop.nl]Ik Sgop kont[/url]
pi_566818
Ben geen onzin poster....dat dit in onzin terecht komt is vanwege het gezeik allemaal...

Maar ik zit hier dus wel naast Danny, ik kan dus ook zien aan zijn gedrag en gemoedstoestand dat hij dus nu ECHT op het punt staat alles, maar dan ook alles waar hij zoveel voor over heeft, zoveel voor doet, zoveel liefheeft op te geven. Hij heeft geen zin om het kapot te laten gaan na al die leuke, leerzame en mooie maanden. FOK! heeft voor vele emotionele waarde, zeker voor Danny en die wil hij zo behouden. En als die herinnering aan al die tijd kan behouden worden door ZELF de knop om te zetten en FOK! te laten stoppen zal hij dat doen...het is het niet waard het door users verneukt te zien worden....

dinsdag 19 december 2000 @ 23:33:18 #22
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_566819
quote:
Over evt maatregelen tegen de users die meewerken aan dit 'project' wordt nog gedacht.
Over de knie ermee! Die stoute stouterikken!
  dinsdag 19 december 2000 @ 23:35:47 #23
2390 JungleMan
Found & lost her..
pi_566828
quote:
hmm.. die TheMan waar Swetsenegger over zeurde op de chat word ook niet geband, zie um nl. nog posten..

hoezo 'lekker slim bezig'

bericht in feedback?? euhmm.. bij het nietuwe forum?? kunnen we nog een mooi afscheidsfeestje voor FOK en zijn Onzin forum organiseren

Hulde
en dan zou nu iedereen verdrietig moeten zijn? hahaha.. een kommetje is genoeg..

JM
(eigenlijk een kloon van M@rt.in!!)
Ik vind die van Jungleman erg intens. De blik in die ogen. Echt een gefrustreert, in de jungle rondslingerende, puber op zoek naar seks in zijn meest primale vorm.
pi_566830
Danny en Knorretje. gooi ze er gewoon uit. Reden hoeft ook niet voor mij.
niemand weet wie wie is. met al die klonen.
al wat jullie verdacht vinden hup weg.
De Puta Madre
pi_566834
quote:
Op 19 december 2000 23:32 schreef Knorretje het volgende:
Ben geen onzin poster....dat dit in onzin terecht komt is vanwege het gezeik allemaal...

Maar ik zit hier dus wel naast Danny, ik kan dus ook zien aan zijn gedrag en gemoedstoestand dat hij dus nu ECHT op het punt staat alles, maar dan ook alles waar hij zoveel voor over heeft, zoveel voor doet, zoveel liefheeft op te geven. Hij heeft geen zin om het kapot te laten gaan na al die leuke, leerzame en mooie maanden. FOK! heeft voor vele emotionele waarde, zeker voor Danny en die wil hij zo behouden. En als die herinnering aan al die tijd kan behouden worden door ZELF de knop om te zetten en FOK! te laten stoppen zal hij dat doen...het is het niet waard het door users verneukt te zien worden....

Damn, kappen peoples
Voor al uw beesten en partijen ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')