hij is NU op de chat
(emailen mag ook gelijk: ulco.l@sweden.com)
[Dit bericht is gewijzigd door JungleMan op 19-12-2000 21:39]
quote:Sorry, ik snap dit topic niet.
Op 19 december 2000 21:37 schreef JungleMan het volgende:
Topic: Bouw voor Ulx aan een beter forum!!en schenk hem zijn klonen...
hij is NU op de chat
Wees je er zuinig op Ulx?
quote:ik snap dus absoluut niet wat jij niet zou kunnen snappen wat ik wel snap
Op 19 december 2000 21:39 schreef Oxazepam het volgende:
Sorry, ik snap dit topic niet.
snappie?
quote:Ik zal het haar straks even uitleggen
Op 19 december 2000 21:42 schreef TheMysteryGuest het volgende:
ik snap dus absoluut niet wat jij niet zou kunnen snappen wat ik wel snapsnappie?
quote:Hahahahahahaha, die userpic!
Op 19 december 2000 21:54 schreef FlauwekUlx het volgende:
en nu?
Trouwens, ik begrijp niet helemaal wat dit topic in Feedback doet, ik verplaats 'm wel naar Onzin, immers; alles wat over Ulx gaat is onzin.
quote:Had jij dat leuke plaatje getekend?
Op 19 december 2000 22:37 schreef Vork het volgende:
Hee..Is me kloon gebanned! WTF
Ik zal je missen Willem-Jan .
[Dit bericht is gewijzigd door Oxazepam op 19-12-2000 22:54]
ik maak een kloon! Jah een kloon, dat mag, want ik zie 'dr genoeg rondlopen. Ik slaapt een post, jah EENTJE in die post stond het volgende en nu?, meer niet. Die kloon was 100% MIJN eigendom, dus geen gezamelijke kloon ofzo. Vervolgens is die kloon van mij GEBANNED!
WAAAAAROM???
quote:Willem-Jan hebben ze ook geband en Ulx weet het wachtwoord niet eens.
Op 19 december 2000 22:56 schreef Vork het volgende:
Overgens, snap ik jullie niet.ik maak een kloon! Jah een kloon, dat mag, want ik zie 'dr genoeg rondlopen. Ik slaapt een post, jah EENTJE in die post stond het volgende en nu?, meer niet. Die kloon was 100% MIJN eigendom, dus geen gezamelijke kloon ofzo. Vervolgens is die kloon van mij GEBANNED!
WAAAAAROM???
Ik zal je missen Willem-Jan , mijn enige sociale kloon
.
quote:Omdat vanwege deze briljant
Op 19 december 2000 22:56 schreef Vork het volgende:
Overgens, snap ik jullie niet.ik maak een kloon! Jah een kloon, dat mag, want ik zie 'dr genoeg rondlopen. Ik slaapt een post, jah EENTJE in die post stond het volgende en nu?, meer niet. Die kloon was 100% MIJN eigendom, dus geen gezamelijke kloon ofzo. Vervolgens is die kloon van mij GEBANNED!
WAAAAAROM???
Er zal nog een bericht in feedback komen, wanneer is nog niet duidelijk. Hangt er vanaf wat er gaat gebeuren. Dit kan wat mij betreft wel eens het begin van het definitief sluiten van FOK! zijn. Gefeliciteerd, had nooit gedacht dat ik ooit serieus met dat idee zou spelen.
Hulde
quote:NEE!! Eerst sluiten ze al het Onzin Forum op GoT en nu dit sluiten?
Op 19 december 2000 23:25 schreef Danny het volgende:
Omdat vanwege deze briljantactie van Jungleman simpelweg alle clones die ook maar verdacht OVERKOMEN worden gebanned.
Registreren kan inmiddels niet meer. Over evt maatregelen tegen de users die meewerken aan dit 'project' wordt nog gedacht.Er zal nog een bericht in feedback komen, wanneer is nog niet duidelijk. Hangt er vanaf wat er gaat gebeuren. Dit kan wat mij betreft wel eens het begin van het definitief sluiten van FOK! zijn. Gefeliciteerd, had nooit gedacht dat ik ooit serieus met dat idee zou spelen.
Hulde
Maar ik zit hier dus wel naast Danny, ik kan dus ook zien aan zijn gedrag en gemoedstoestand dat hij dus nu ECHT op het punt staat alles, maar dan ook alles waar hij zoveel voor over heeft, zoveel voor doet, zoveel liefheeft op te geven. Hij heeft geen zin om het kapot te laten gaan na al die leuke, leerzame en mooie maanden. FOK! heeft voor vele emotionele waarde, zeker voor Danny en die wil hij zo behouden. En als die herinnering aan al die tijd kan behouden worden door ZELF de knop om te zetten en FOK! te laten stoppen zal hij dat doen...het is het niet waard het door users verneukt te zien worden....
quote:Over de knie ermee! Die stoute stouterikken!
Over evt maatregelen tegen de users die meewerken aan dit 'project' wordt nog gedacht.
quote:JM
Omdat vanwege deze briljantactie van Jungleman simpelweg alle clones die ook maar verdacht OVERKOMEN worden gebanned.
hmm.. die TheMan waar Swetsenegger over zeurde op de chat word ook niet geband, zie um nl. nog posten..Registreren kan inmiddels niet meer. Over evt maatregelen tegen de users die meewerken aan dit 'project' wordt nog gedacht.
hoezo 'lekker slim bezig'Er zal nog een bericht in feedback komen, wanneer is nog niet duidelijk. Hangt er vanaf wat er gaat gebeuren. Dit kan wat mij betreft wel eens het begin van het definitief sluiten van FOK! zijn. Gefeliciteerd, had nooit gedacht dat ik ooit serieus met dat idee zou spelen.
bericht in feedback?? euhmm.. bij het nietuwe forum?? kunnen we nog een mooi afscheidsfeestje voor FOK en zijn Onzin forum organiserenHulde
en dan zou nu iedereen verdrietig moeten zijn? hahaha.. een kommetje is genoeg..
quote:Damn, kappen peoples
Op 19 december 2000 23:32 schreef Knorretje het volgende:
Ben geen onzin poster....dat dit in onzin terecht komt is vanwege het gezeik allemaal...Maar ik zit hier dus wel naast Danny, ik kan dus ook zien aan zijn gedrag en gemoedstoestand dat hij dus nu ECHT op het punt staat alles, maar dan ook alles waar hij zoveel voor over heeft, zoveel voor doet, zoveel liefheeft op te geven. Hij heeft geen zin om het kapot te laten gaan na al die leuke, leerzame en mooie maanden. FOK! heeft voor vele emotionele waarde, zeker voor Danny en die wil hij zo behouden. En als die herinnering aan al die tijd kan behouden worden door ZELF de knop om te zetten en FOK! te laten stoppen zal hij dat doen...het is het niet waard het door users verneukt te zien worden....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |