heeeel irritant
quote:Kopt! Lijkt ook wel of ze 'n soort "brainwash"-advertisement aan het proberen zijn... straks loopt iedereen als zombie te brabbelen: "voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum"
Op zondag 16 februari 2003 16:38 schreef dj-ango het volgende:
voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrumheeeel irritant
Sinds afgelopen zomer komt deze steeds vaker voor!
sux!!
quote:
Op zondag 16 februari 2003 16:41 schreef MacManus het volgende:[..]
Kopt! Lijkt ook wel of ze 'n soort "brainwash"-advertisement aan het proberen zijn... straks loopt iedereen als zombie te brabbelen: "voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum"
ik ben vegetarisch bedankt niet bepaald leuk aangezicht
quote:en dat de hele reclame door en dan dat mens erbij die steeds dikker word.
Op zondag 16 februari 2003 16:37 schreef ToXiCitY het volgende:
voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrumbleegh
quote:Ja en dat vind ik goed. Nederland moet geen Amerika 2 worden
Op zondag 16 februari 2003 16:41 schreef MacManus het volgende:[..]
Kopt! Lijkt ook wel of ze 'n soort "brainwash"-advertisement aan het proberen zijn... straks loopt iedereen als zombie te brabbelen: "voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum"
quote:Ik heb de ergste nachtmerries na deze reclame TE vaak gezien te hebben
Op zondag 16 februari 2003 16:37 schreef ToXiCitY het volgende:
voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrum voedingscentrumbleegh
quote:idd bannen van de tv en deze wereld
Op zondag 14 december 2003 18:32 schreef RIVDSL het volgende:
Verschrikkelijk wat een rot reclame, erger me er ook dood aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |