abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8516626
Vond ik tijdens opruiming CD-kast:

"Bijna Boven 4" uit 1998, uitgegeven door de Stichting Brabant Pop. Deze CD is er één uit een serie waarbij de Brabantse pop/rockscene de kans kreeg zich te promoten. Op dit schijfje staan een drietal nummers van een toen nog pieper-dan-piep-jong bandje dat luisterde naar de naam: Krezip. Hun tracks:
- Why Falling
- Perfect
- Rich

Deze opnames zijn dus één jaar eerder uitgebracht vóórdat hun eerste (eigen beheer-)CD Run Around op de markt kwam. Het nummer Why Falling kwam later ook op deze debuut-CD terecht, maar die andere nummers zijn dus behoorlijk uniek.

Voor de geïnteressseerden: Er staan ook tracks op van de acts: Blimey!, Folk, of no avail, Sonar Lodge, Generator, Mitch en OraNGe.

Tot slot, wat ik wil ik er voor hebben. Begin maar met bieden , vanaf 5 euro plus verzendkosten. Hoogste bieder krijgt em. Voor info, mail mij

Elke god is een leugen. Elke religie is een doctrine. Elke profeet is een charlatan. Punt.
pi_8544143
*kick!*

Per mail reeds een bod ontvangen van 10 euro + verzendkosten. Da's dus nu de minimumprijs

Elke god is een leugen. Elke religie is een doctrine. Elke profeet is een charlatan. Punt.
pi_8573171
quote:
Op maandag 17 februari 2003 20:36 schreef RRRobert het volgende:
*kick!*

Per mail reeds een bod ontvangen van 10 euro + verzendkosten. Da's dus nu de minimumprijs

*nogmaals kickt*

Staat nu op 15 euro + verz.

Ik heb de bieders toegezegd dit topic tot het eind v/d week open te houden. Wordt dus vrijdag of zaterdag

pi_8583550
Een eerder overboden geïnteresseerde heeft z'n bod verhoogt tot 17,50 euro. Waarvan akte.
pi_8678985
...en ¤ 17,50 is het eindbod geworden. Dit topic mag dus dicht!
pi_8679072
En dicht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')