"Bijna Boven 4" uit 1998, uitgegeven door de Stichting Brabant Pop. Deze CD is er één uit een serie waarbij de Brabantse pop/rockscene de kans kreeg zich te promoten. Op dit schijfje staan een drietal nummers van een toen nog pieper-dan-piep-jong bandje dat luisterde naar de naam: Krezip. Hun tracks:
- Why Falling
- Perfect
- Rich
Deze opnames zijn dus één jaar eerder uitgebracht vóórdat hun eerste (eigen beheer-)CD Run Around op de markt kwam. Het nummer Why Falling kwam later ook op deze debuut-CD terecht, maar die andere nummers zijn dus behoorlijk uniek.
Voor de geïnteressseerden: Er staan ook tracks op van de acts: Blimey!, Folk, of no avail, Sonar Lodge, Generator, Mitch en OraNGe.
Tot slot, wat ik wil ik er voor hebben. Begin maar met bieden , vanaf 5 euro plus verzendkosten. Hoogste bieder krijgt em. Voor info, mail mij
Per mail reeds een bod ontvangen van 10 euro + verzendkosten. Da's dus nu de minimumprijs
quote:*nogmaals kickt*
Op maandag 17 februari 2003 20:36 schreef RRRobert het volgende:
*kick!*Per mail reeds een bod ontvangen van 10 euro + verzendkosten. Da's dus nu de minimumprijs
Staat nu op 15 euro + verz.
Ik heb de bieders toegezegd dit topic tot het eind v/d week open te houden. Wordt dus vrijdag of zaterdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |