quote:goed zoeken, ik heb alle nummers gevonden op kazaa zonder die beveiligingen. Kan je ze toch niet vinden kan je ze wel van mij downloaden
Op maandag 17 februari 2003 17:16 schreef Kworb het volgende:
Fallen is niet hun debuutalbum.. dat is "Origin"Ik vind ze erg goed, een soort Within Temptation maar dan toch nog meer mainstream. "Bring Me To Life", en een ander nummer, "My Immortal", staan beide op de Dare Devil soundtrack, die op dit moment zeer goed verkoopt in Amerika, en de film was deze week ook het meest bezocht daar.
Je kan proberen hun nummers te downloaden op Kazaa, maar toen ik dat probeerde was 90% van de mp3s verragd met een of ander raar sound effect dat telkens weer terug kwam.
ik vind Evanescence goede muziek maken, en het is heel anders dan Within Temptation. Die kan je niet met elkaar vergelijken, hoor.
Hello, My last breath, Taking over me, Tourniquet, My immortal & Even in death vind ik zo ongeveer de beste nummers
quote:ik wil ook.. waar heb je kaartje gekocht?
Op zaterdag 14 juni 2003 10:51 schreef Timo20 het volgende:
YES!!! ik heb zojuist me kaartje gekocht![]()
Evanescence
quote:en hoe duur is het
Op dinsdag 17 juni 2003 15:51 schreef Seborik het volgende:
Kan bij de grote postkantoren.
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 16:13 schreef xxdeesjuhxx het volgende:[..]
en hoe duur is het
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 18:08 schreef Reddiablo het volgende:
20 euro plus 3.90 boekingskosten, voor Evanescence en Support Act
(leest af van kaartje)
--- oftewel - crossover metal.... beetje de harde kant, variaties tussen rap en gewone zang..... zou niet misstaan als VP van Limp Bizkit
of:
Xplo-core, thats what they call it themselves, their Nu-metal-meltingpot of Hardcore, metal and hip-hop. Why? Because their really something different, this Dutch homegrown. Smogus is doing really everything forbidden by the Nu-metal Gods. Varieting from rattling drum & Bass shots to synthrsizer-acrobatics and from catchy grooves to yearning, grungy vocals; SMOGUS DEFIES ABSOLUTELY NOTHING. But dont let this scare you off: Smogus isnt another circusact. Their tough raps and dizzling samples are also accompanied by whalefat guitar riffs and angry holaring. So buckle up, its going to be a bumpy ride.
--lowlands.nl
quote:Smogus is een beetje een populair bandje dat een soort nu-metal, rapcore maakt ala Limp Bizkit.
Op donderdag 19 juni 2003 13:30 schreef Tunerd het volgende:
wat is smogus voor iets?
Het is wel leuk om een keer gezien te hebben maar niet bijster goed. vooral binnenshuis hebben ze een erg rommelig geluid. In open veld klinkt het wel aardig
Ze zijn heel erg (te veel naar mijn mening) met het publiek bezig en dat doen ze een beetje popijopie naar mijn mening.
Eerst goed leren spelen, dan pas populair gaan doen naar mijn mening.
Mijn servicekosten waren trouwens 'maar' 3,20... zit daar verschil in ofzo? Ik dacht dat dat landelijk gelijk was.
quote:Ik heb per CC online besteld via een of andere toko, wellicht daardoor.
Op vrijdag 20 juni 2003 14:07 schreef Arinna het volgende:
Ik ga ook naar het concert zondag!Mijn servicekosten waren trouwens 'maar' 3,20... zit daar verschil in ofzo? Ik dacht dat dat landelijk gelijk was.
Nee ff alle gekheid op een stokkie: kverw8 wel dat het goed gaat zijn, na wat ik gezien had op Pinkpop
quote:Vind ik opzich wel een goede reden
Op vrijdag 20 juni 2003 22:45 schreef Tunerd het volgende:Tis dat ik je totaal niet ken...
net zo op verheugd!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |