het meest vreemde is wel dat het versturen van URL's en bestanden wel gaat. Alleen berichtjes dus niet. En dat maar 1 kant op. Overigens, het heeft altijd gewerkt en we hebben beide niets veranderd. En beiden kunnen we prima icq-en met anderen.
Weet er iemand waar het aan kan liggen?
quote:Dan zou 't met anderen toch niet werken, lijkt me? En trouwens, met icq2go maak je helemaal geen gebruik van je eigen PC en zou 't dus zowiezo moeten werken.
Op donderdag 13 februari 2003 19:39 schreef THEDUTCHJOKER het volgende:
maaaaaaaaaaar MSN zuigt als de teringKan het niet aan je proxy liggen van ICQ?
Wellicht wordt 't tijd om icq te gaan mailen..
Maar die zou toch leeg zijn als je die persoon uit de contactlist gooit en weer toevoegd? En trouwens, dan zou ze me niet zien. Ze ziet me wel online, maar ontvangt geen berichtjes. Wel url's en files enzo.
[Dit bericht is gewijzigd door qltel op 13-02-2003 20:04]
quote:Nope. Dat blijft er gewoon in staan.
Op donderdag 13 februari 2003 20:02 schreef qltel het volgende:
Nee. We icq'en elkaar nogal vaak (dagelijks) en we willen niet in elkaars ignorelist..Maar die zou toch leeg zijn als je die persoon uit de contactlist gooit en weer toevoegd?
quote:Je was me net voor
Op donderdag 13 februari 2003 20:03 schreef gday het volgende:[..]
Nope. Dat blijft er gewoon in staan.
[Dit bericht is gewijzigd door qltel op 13-02-2003 20:04]
quote:Als je iemand op je ignore list hebt staan, kun je die persoon nog steeds zien. Dat heeft er verder niks mee te maken.
Op donderdag 13 februari 2003 20:04 schreef qltel het volgende:[..]
Je was me net voor
Ik heb net toegevoegd: "En trouwens, dan zou ze me niet zien. Ze ziet me wel online, maar ontvangt geen berichtjes. Wel url's en files enzo."
Dat er wel url's en files verstuurd kunnen worden is inderdaad vaag... ik zou dan niet durven zeggen wat er aan de hand is.
En tja, als het allemaal niet mocht baten, dan moet je maar files versturen met tekst die je tegen haar wilt zeggen .
quote:heb ik ook al aan gedacht. Gelukkig heb ik hier 2 PC's staan. Op de andere ff een ander ICQ-nummer aangemaakt en we kunnen elkaar nu in ieder geval ICQ'en via die andere PC en dat andere nummer. Maar vervelend (en vooral raar) blijft 't wel.
Op donderdag 13 februari 2003 20:21 schreef gday het volgende:[..]
En tja, als het allemaal niet mocht baten, dan moet je maar files versturen met tekst die je tegen haar wilt zeggen.
go.icq.com en www.icq.com doen het niet.
en m'n ICQ messenger doet ook niets. geel bloemetje is alles wat ik zie
quote:ICQ werkt hier prima (op dat ene probleem na dan)
Op donderdag 13 februari 2003 21:52 schreef Praag het volgende:
ICQ ligt plat.
quote:Dat is de vraag niet.
ICQ ligt plat.
quote:verrek hier ook.. is de eerste keer in 3 jaar bij mij, msn ligt er zo'n beetje elke maand wel uit
ICQ ligt plat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |