abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8450373
Godsklere, ik heb net een uur lang in een koelkast gezeten! De trein waarin ik vanmorgen zat bestond voor een groot deel uit oude, tochtige, treinstellen. Blijkbaar was de verwarming stuk of was het teveel moeite om van te voren even die trein op te warmen. Ik zit hier nu om mijn werk met koude voeten en verkleumde vingers!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 13 februari 2003 @ 08:44:34 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_8450377
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 08:44 schreef Strolie75 het volgende:
Godsklere, ik heb net een uur lang in een koelkast gezeten! De trein waarin ik vanmorgen zat bestond voor een groot deel uit oude, tochtige, treinstellen. Blijkbaar was de verwarming stuk of was het teveel moeite om van te voren even die trein op te warmen. Ik zit hier nu om mijn werk met koude voeten en verkleumde vingers!
tja, wees blij dat je trein reed...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_8450403
quote:
En dan toch nog zo'n lange openingspost kunnen typen. Dat is klasse.
  donderdag 13 februari 2003 @ 08:50:50 #4
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_8450440
Maar de vraag is, was je op tijd ??
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_8450447
Ik heb mijn vingers eerst aan een kop thee verwarmt!
  donderdag 13 februari 2003 @ 08:52:29 #6
44818 Scatty
nima Sana in Corpore Sano
pi_8450461
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 08:51 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb mijn vingers eerst aan een kop thee verwarmt!
aan of in

ik ga elke keer met de brommer naar me werk, ik heb nu ook koudde tenen, maar goed die ga ik niet in een kop thee stoppen

There is no place like 127.0.0.1
pi_8450471
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 08:50 schreef Killjoy het volgende:
Maar de vraag is, was je op tijd ??
Ja, maar dat is ook zo raar. Deze intercity is zogenaamd de sneltrein tussen Maastricht en Eindhoven, om tijd te sparen stopt hij niet in Weert. Echter, elke dag staat hij wel 5 minuten stil voor station Eindhoven omdat er geen spoor vrij is! Noem het dan geen sneltrein want je doet er net zolang over!!!!!!
pi_8450514
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 08:53 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ja, maar dat is ook zo raar. Deze intercity is zogenaamd de sneltrein tussen Maastricht en Eindhoven, om tijd te sparen stopt hij niet in Weert. Echter, elke dag staat hij wel 5 minuten stil voor station Eindhoven omdat er geen spoor vrij is! Noem het dan geen sneltrein want je doet er net zolang over!!!!!!

niet mokke , lekker wokke
Dubbel zo Frissss
pi_8450551
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 08:53 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

uhm..... een intercity is sneller dan een sneltrein hoor.... ze kunnen het ook moeilijk een stoptrein noemen aangezien hij niet bij elk station stopt...
pi_8450727
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 09:00 schreef BigBear het volgende:
uhm..... een intercity is sneller dan een sneltrein hoor.... ze kunnen het ook moeilijk een stoptrein noemen aangezien hij niet bij elk station stopt...
Normale intercity stopt op 4 stations en rijd meteen station Eidhoven in, deze trein noemen ze "sneltrein" en stopt maar op 3 stations, maar blijft wel 5 minuten voor Eindhoven stilstaan waardoor je er nog net zo lang overdoet!
pi_8450798
Die verdomde NS rijdt al 3 dagen met vertraging.
pi_8452785
*Ding Dong* "Attentie alstublieft. De intercity naar Groningen van 7 uur 57 heeft een vertraging van tenminste 25 minuten. Herhaling: De intercity naar Groningen van 7 uur 57 heeft een vertraging van tenminste 25 minuten" *Pleeeeep*

Brrr... en t was al zo koud vanmorgen!

Gelukkig moest ik de andere kant op.. en kwam die trein precies op tijd het station binnen

(Un)masking for the greater good.
  donderdag 13 februari 2003 @ 11:18:00 #13
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_8452876
mijn trein was vanmorgen op tijd, en het was heerlijk warm :-)
Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
  donderdag 13 februari 2003 @ 13:25:49 #14
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_8455789
HHEEE< strolie, nog harde tietjes gezien van de kou?

maarre, ik kan je erg geod brgijpen. moet zo ook weer met OV>

pi_8455827
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 11:18 schreef ramsesii het volgende:
mijn trein was vanmorgen op tijd, en het was heerlijk warm :-)
Bel de krant!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_8456040
mijn trein was en te koud en te laat. mag ik ook klagen?
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  donderdag 13 februari 2003 @ 16:17:03 #17
26742 The-1
kingkong aint got shit on me!
pi_8459366
quote:
Dat was de trein naar eindhoven ????
daar zat ik ook in waar het voorste deel keikoud was, en de verwarming kapot was
The Innovator of Violence
  donderdag 13 februari 2003 @ 16:17:54 #18
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_8459385
Voelde zeker net als de Siberie Express
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')