quote:tja, wees blij dat je trein reed...
Op donderdag 13 februari 2003 08:44 schreef Strolie75 het volgende:
Godsklere, ik heb net een uur lang in een koelkast gezeten! De trein waarin ik vanmorgen zat bestond voor een groot deel uit oude, tochtige, treinstellen. Blijkbaar was de verwarming stuk of was het teveel moeite om van te voren even die trein op te warmen. Ik zit hier nu om mijn werk met koude voeten en verkleumde vingers!![]()
quote:En dan toch nog zo'n lange openingspost kunnen typen. Dat is klasse.
Godsklere, ik heb net een uur lang in een koelkast gezeten! De trein waarin ik vanmorgen zat bestond voor een groot deel uit oude, tochtige, treinstellen. Blijkbaar was de verwarming stuk of was het teveel moeite om van te voren even die trein op te warmen. Ik zit hier nu om mijn werk met koude voeten en verkleumde vingers!![]()
quote:aan of in
Op donderdag 13 februari 2003 08:51 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb mijn vingers eerst aan een kop thee verwarmt!
ik ga elke keer met de brommer naar me werk, ik heb nu ook koudde tenen, maar goed die ga ik niet in een kop thee stoppen
quote:Ja, maar dat is ook zo raar. Deze intercity is zogenaamd de sneltrein tussen Maastricht en Eindhoven, om tijd te sparen stopt hij niet in Weert. Echter, elke dag staat hij wel 5 minuten stil voor station Eindhoven omdat er geen spoor vrij is! Noem het dan geen sneltrein want je doet er net zolang over!!!!!!
Op donderdag 13 februari 2003 08:50 schreef Killjoy het volgende:
Maar de vraag is, was je op tijd ??
quote:niet mokke , lekker wokke
Op donderdag 13 februari 2003 08:53 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ja, maar dat is ook zo raar. Deze intercity is zogenaamd de sneltrein tussen Maastricht en Eindhoven, om tijd te sparen stopt hij niet in Weert. Echter, elke dag staat hij wel 5 minuten stil voor station Eindhoven omdat er geen spoor vrij is! Noem het dan geen sneltrein want je doet er net zolang over!!!!!!
quote:uhm..... een intercity is sneller dan een sneltrein hoor.... ze kunnen het ook moeilijk een stoptrein noemen aangezien hij niet bij elk station stopt...
Op donderdag 13 februari 2003 08:53 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ja, maar dat is ook zo raar. Deze intercity is zogenaamd de sneltrein tussen Maastricht en Eindhoven, om tijd te sparen stopt hij niet in Weert. Echter, elke dag staat hij wel 5 minuten stil voor station Eindhoven omdat er geen spoor vrij is! Noem het dan geen sneltrein want je doet er net zolang over!!!!!!
quote:Normale intercity stopt op 4 stations en rijd meteen station Eidhoven in, deze trein noemen ze "sneltrein" en stopt maar op 3 stations, maar blijft wel 5 minuten voor Eindhoven stilstaan waardoor je er nog net zo lang overdoet!
Op donderdag 13 februari 2003 09:00 schreef BigBear het volgende:
uhm..... een intercity is sneller dan een sneltrein hoor.... ze kunnen het ook moeilijk een stoptrein noemen aangezien hij niet bij elk station stopt...
Brrr... en t was al zo koud vanmorgen!
Gelukkig moest ik de andere kant op.. en kwam die trein precies op tijd het station binnen
maarre, ik kan je erg geod brgijpen. moet zo ook weer met OV>
quote:Bel de krant!
Op donderdag 13 februari 2003 11:18 schreef ramsesii het volgende:
mijn trein was vanmorgen op tijd, en het was heerlijk warm :-)
quote:Dat was de trein naar eindhoven ????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |