Puch heeft crossfilter en alles werkt ook, alleen loopt niet echt stationair. deze kost rond de 200 euro en dan krijg je nog een kickstartblok erbij maar die moet je nakijken wel compleet. Nieuwe cilinder en nieuwe uitlaat nog geen 20 kilometer mee gereden.
[Dit bericht is gewijzigd door Gunsmoke op 12-02-2003 12:24]
Ik ben kwa prijs geinteresseerd in de puch maar er MOET wel duidelijk iets van de prijs af.
<edit> als je dit iets lijkt, en je hem vast zou willen houden, ben ik uiteraard bereid daar iets extra's voor te betalen
quote:Tja, er zijn niet zoveel gegadigden dus ik verwacht dat ik hem nog wel heb dan.
Op vrijdag 7 maart 2003 21:58 schreef UrbanMike het volgende:
wat vond je trouwens van mijn reply... heb je geen zin om te wachten of maybe wel?
Ik heb btw ook nog een trailmotor te koop uit '76 ofzo. een TY250. Om op te crossen is hij perfect maar een liefhebber zal hem wel moeten opknappen.
quote:Dat valt wel mee hoor !
Op vrijdag 7 maart 2003 22:10 schreef SAF het volgende:
Hmmkay, ik vind 150 euro gewoon veel geld voor zo'n oude brommert. Kan ik hem niet zonder die snelle spullen kopen dan kun je dat los verkopen? Ik ga straks effe de vondst halen en daar effe in kijken
quote:hou je me/ons via dit topic op de hoogte?
Op vrijdag 7 maart 2003 23:04 schreef Gunsmoke het volgende:[..]
Tja, er zijn niet zoveel gegadigden dus ik verwacht dat ik hem nog wel heb dan.
Kan een modje even puch verwijderen uit de titel? (Citta laten staan aub)
quote:TY250? Das een Yamaha right? Wat moet er aan gebeuren dan?
Op vrijdag 7 maart 2003 23:04 schreef Gunsmoke het volgende:[..]
Tja, er zijn niet zoveel gegadigden dus ik verwacht dat ik hem nog wel heb dan.
Ik heb btw ook nog een trailmotor te koop uit '76 ofzo. een TY250. Om op te crossen is hij perfect maar een liefhebber zal hem wel moeten opknappen.
Geen orginele koplamp. Van een MT5 eropgemaakt. Licht werkt wel fatsoenlijk. Er zit geen kenteken bij.
Wel met nieuwe tandwielen en ketting (was 100 ¤).
Krijgt te veel benzine in een keer heeft wel goed gelopen. ik denk carberateur choke blijft hangen of kanaaltje niet goed?
Loopt trouwens wel goed genoeg om een beetje mee te crossen.
Is echt een klassieker uit '74 ergens. ik verkoop hem omdat ik er eigenlijk geen zin meer in heb. Ik koop dadelijk een CR250 met kenteken ofzo.
Dezefde als op de foto maar met een hoog voorspatbord en zonder het witte achterspatbord en met MT5 koplamp incl. lampspoiler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |