quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 01:40 schreef SEMTEX het volgende:
Vrouwen zijn geestelijker ouder dan mannen
mijn huidige vriend is 8 maanden ouder..dus..dat zegt wel genoeg over die theorie
quote:Hahahaha rekenen is zeker jouw goeiste vak..???
Op dinsdag 11 februari 2003 11:32 schreef amaranta het volgende:
Hierboven schreef iemand dat meisjes 'geestelijk' 2 jaar ouder zijn. Dit klopt...
Toen ik 18 was handhaafde ik die theorie dan ook, ik dacht: mijn vriend moet minstens 2 jaar ouder zijn, maar aangezien hij dan geestelijk weer twee jaar jonger is, moet hij 4 jaar ouder zijn....waardoor hij uiteindelijk weer op een geestelijke leeftijd komt van 2 jaar ouder...
snapsie?
quote:Bullshit eerste klas,.. waar baseer je dat op. Waar baseer je op dat iemand volwassener is dan een ander?
Op dinsdag 11 februari 2003 01:40 schreef SEMTEX het volgende:
Vrouwen zijn geestelijker ouder dan mannen
Ik ken zat dames van 20+ die minder verstand hebben als ik. Is het het verstand wat je volwassen maakt? opleiding? denk/werkwijze?
"4 jaar ouder, geestelijk" zeggen ze hier.
Nou, ik denk dat ik eerder op het niveau zit van me eigen leeftijd, als op het niveau van iemand van 15... sorrie hoor.
quote:Maar sociaal-emotioneel is niet enkel ouder.
Op dinsdag 11 februari 2003 10:12 schreef ondersoeker het volgende:
Vrouwen zijn inderdaad geestelijk gemiddeld een paar jaar ouder.
Die voorsprong behouden ze ook meestal hun hele leven.Ik hoor hier mannen zeggen:
Ja, maar jongens zijn ook wel serieus. Daar gaat het helemaal niet om . Mannen lopen rationeel/intelectueel inderdaad niet achter. Sociaal-emotioneel (in de ruimste zin van het woord) wel, en daar gaat het ook om.
MMMmmmm snappie nou ik niet maar ik vind het best.
En uh over die geestelijke gesteltheid die zo ver boven de mannen grens ligt heb ik maar 1 ding te zeggen. voor sommige dames dan.
WORD IS VOLWASSEN
Mijn indruk is echter dat het de dames die leeftijd als argument gebruiken eerder om de materiële zaken gaat dan om de persoon zelf. Oudere jongens hebben vaak al een baan, een auto, etc. Schijnbaar is dat voor die vrouwen belangrijker.
Anyway; je vind vanzelf iemand die zich daar niet druk om maakt. Een relatie met iemand die als openingszin 'Is dat jouw auto?'gebruikt, wordt toch niks. Trust me
quote:KIJK!!! Deze man, en ik.... zitten op 1 lijn
Op dinsdag 11 februari 2003 12:46 schreef worship het volgende:
Tja, vrouwen zijn meestal eerder volwassen dan jongens, zowel fysiek als mentaal. (Hoewel; tegenwoordig...)
Mijn indruk is echter dat het de dames die leeftijd als argument gebruiken eerder om de materiële zaken gaat dan om de persoon zelf. Oudere jongens hebben vaak al een baan, een auto, etc. Schijnbaar is dat voor die vrouwen belangrijker.
Anyway; je vind vanzelf iemand die zich daar niet druk om maakt. Een relatie met iemand die als openingszin 'Is dat jouw auto?'gebruikt, wordt toch niks. Trust me
quote:Dat klopt, maar sommigen hier zeiden iets van.
Op dinsdag 11 februari 2003 12:27 schreef paladin het volgende:[..]
Maar sociaal-emotioneel is niet enkel ouder.
quote:Tja als jij zelf volwassen genoeg bent lijkt het mij niet zo moeilijk voor je om aan de meiden te komen. Wij meisjes bepalen altijd heel nauwkeurig of je volwassen genoeg bent of niet
Op dinsdag 11 februari 2003 01:33 schreef PLAE@ het volgende:
Meisjes van tegenwoordig (of misschien vroeger ook wel) hebben het idee dat ze alleen wat serieus kunnen beginnen met jongens van een jaar of 4 ouder, omdat die van hun eigen leeftijd te kinderachtig zijn of iets in die richting.Zijn ze zo langzamerhand vergeten dat er ook nog gewoon 'volwassen' jongens van hun eigen leeftijd zijn
![]()
![]()
![]()
Dan bedoel ik vooral meisjes(en jongens) van een jaar of 17/18. Ik zelf heb totaal niet het idee dat ik een vriendin wil van een jaar of 14 omdat we dan meer op dezelfde lijn zouden zitten.Leef je uit met een bReEzAh ChIcKiE moeten we dat dan maar noemen ofzo
![]()
Ik hoop dat jullie er nog wat van snappenIk niet iig
vrouwen................................pff wat zijn ze aantrekkelijk en moeilijk tegelijk
quote:Ja en taal is zeker jouw sterkste kant
Op dinsdag 11 februari 2003 12:14 schreef Frenkie het volgende:[..]
Hahahaha rekenen is zeker jouw goeiste vak..???
quote:Wij jongens,.. (athans, degene die ik ken) knappen af op meisjes die denken "volwassen" te zijn, en meisjes die dom oordelen!
Op dinsdag 11 februari 2003 12:53 schreef Lewis.de.boxer het volgende:[..]
Tja als jij zelf volwassen genoeg bent lijkt het mij niet zo moeilijk voor je om aan de meiden te komen. Wij meisjes bepalen altijd heel nauwkeurig of je volwassen genoeg bent of niet
![]()
quote:Ik ben 17 en heb een vriendje van 25. I don't care!!!!
Op dinsdag 11 februari 2003 01:33 schreef PLAE@ het volgende:
Meisjes van tegenwoordig (of misschien vroeger ook wel) hebben het idee dat ze alleen wat serieus kunnen beginnen met jongens van een jaar of 4 ouder, omdat die van hun eigen leeftijd te kinderachtig zijn of iets in die richting.
Ik zit bij 15/16 jarige jongetjes in de klas en wat zijn dat een jonkies. Als ze uit willen moeten ze toestemming aan hun ouders vragen! Ik mocht op me dertiende al doen en laten wat ik wilde. Dan is het toch logisch dat ik iemand zoek die dat ook doet. Jongens van mijn leeftijd zijn gewoon nog niet volwassen (de meeste dan).
Voor iedereen is dat anders. Maarja, zeur niet. Ga je op iets anders frustreren.
quote:Zekerder van je ¤¤¤¤¤¤¤ ja.
Op dinsdag 11 februari 2003 13:02 schreef Jummy het volgende:[..]
Ik ben 17 en heb een vriendje van 25. I don't care!!!!
Ik voel me gewoon zekerder en beschermder bij een oudere jongen.Ik zit bij 15/16 jarige jongetjes in de klas en wat zijn dat een jonkies. Als ze uit willen moeten ze toestemming aan hun ouders vragen! Ik mocht op me dertiende al doen en laten wat ik wilde. Dan is het toch logisch dat ik iemand zoek die dat ook doet. Jongens van mijn leeftijd zijn gewoon nog niet volwassen (de meeste dan).
Voor iedereen is dat anders. Maarja, zeur niet. Ga je op iets anders frustreren.
quote:Die hebben zelf ook al een auto
Op dinsdag 11 februari 2003 13:05 schreef M4stermind het volgende:
Hmm... volgens mij houdt die vereiste van vrouwen op als ze 20+ zijn want voor zover ik weet gaan de meiden van 20,21,22,23,24 gewoon met jongens/mannen van hun eigen leeftijd.
quote:Heeft niks met geld te maken!
Op dinsdag 11 februari 2003 13:05 schreef EggsTC het volgende:Zekerder van je ¤¤¤¤¤¤¤ ja.
Hier ligt het andersom, hier zijn het de meisjes die voor het donker thuis moeten zijn, en niet alleen uit de discotheek naar huis mogen fietsen.
quote:Misschien niet in de directe zin nee...
Op dinsdag 11 februari 2003 13:07 schreef Jummy het volgende:[..]
Heeft niks met geld te maken!
Ik ben niet zo'n meisje...
En nu woont ze met haar nieuwe vriend in Wassenaar, is gestopt met school en werkt een paar uurtjes per week in zijn restaurant.
quote:Zo jij voelt je wel heel erg aangesproken zeg. Maar even ter verbetering. We hebben het niet over je verstand. Maar meer dat de dames geestelijk meer volgroeid zijn. En natuurlijk geldt dit ook niet voor iedereen, maar het is wel zo. En hier zijn ook ellenlange onderzoeken voor gedaan. Maar ok als je het er niet mee eens bent, dan niet. Je zult het zelf wel merken met jouw relaties tussen de meiden.
Op dinsdag 11 februari 2003 12:24 schreef EggsTC het volgende:[..]
Bullshit eerste klas,.. waar baseer je dat op. Waar baseer je op dat iemand volwassener is dan een ander?
Ik ken zat dames van 20+ die minder verstand hebben als ik. Is het het verstand wat je volwassen maakt? opleiding? denk/werkwijze?
"4 jaar ouder, geestelijk" zeggen ze hier.
Nou, ik denk dat ik eerder op het niveau zit van me eigen leeftijd, als op het niveau van iemand van 15... sorrie hoor.
quote:Nou zo heb ik dat nog nooit bekeken. En als meisje tussendoor, is dit nou ook niet echt wat ik vaak gehoord zou hebben van de meiden. Dus ik denk dat dit gewoon onzin is.
Op dinsdag 11 februari 2003 12:46 schreef worship het volgende:
quote:Niet aan gesproken, trying to prevent bullshit, hitting the world
Op dinsdag 11 februari 2003 13:11 schreef Lewis.de.boxer het volgende:[..]
Zo jij voelt je wel heel erg aangesproken zeg. Maar even ter verbetering.
quote:Daar vroeg ik dus over : waar baseer je dat op?
We hebben het niet over je verstand. Maar meer dat de dames geestelijk meer volgroeid zijn.
quote:Heb dat al vaker gemerkt, en iedere keer is de stelling "4 jaar ouder" gigantisch hard op zn bek gegaan.
En natuurlijk geldt dit ook niet voor iedereen, maar het is wel zo. En hier zijn ook ellenlange onderzoeken voor gedaan. Maar ok als je het er niet mee eens bent, dan niet. Je zult het zelf wel merken met jouw relaties tussen de meiden.
En voor degenen die wel wat met een even oud meisje willen. Laat dan zien dat je volwassen bent. ( ik versta hier onder vooral EQ en verantwoordelijkheid)
quote:Ik ben het hier wel mee eens, maar om te zeggen dat ze voor lopen...
Op dinsdag 11 februari 2003 13:16 schreef ondersoeker het volgende:
Ik snap niet dat mensen er zo een punt van maken.
Waar je op valt daar val je op. Dat een aantal meisjes liever een oudere jongen heeft is hun keuze. Het is trouwens onzin om het bullshit te noemen. Zelfs biologisch lopen vrouwen voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |