Ga jij iemand helpen die een jerrycan aan het leeggooien is in de riool? Zeg jij er wat van als iemand bladzijde's uit een boek scheurt?
Maar ook de vraag of je model gaat spelen voor iemand die (kinky) ondergoed zoekt voor zijn of haar partner.
In hoeverre Nederlanderer daar aan meedoen is onderzocht via o.a. een enquete op de RTL4 site. De uitkomsten daarvan worden vergeleken met de realiteit zoals de verborgen camera die filmde.
Gijs Staverman en Mariska van Kolck praten het allemaal aan elkaar en confronteren de publieksgasten met hun gedrag uit de filmpjes.
quote:Nou dat moet ze bij mij ook niet flikken hoor.. Beetje de schuld afschuiven. Die vent ging wel lekker uit ze dak ; '"Ik ben in staat om me advocaat te bellen"
Op donderdag 13 februari 2003 21:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
Best een grappig programma,zometeen wordt iemand door een vrouw vals beschuldigd voor het omgooien van een dure vaas in een winkel en gaat die man een beetje uit z'n dak,eerst reclame natuurlijk...
Wel leuk programma, maar wat mij nog het meeste opviel was t lengte verschil tussen Gijs en Mariska, djeez wat een taak voor een cameraman
en nog een paar andere opmerkelijke andere zaken
Alleen als je gaat nadenken is het wel triest.... zo veel dieven en leugenaars die gewoon onder ons zijn
Was ik nog maar zo enthousiast.....
Nouja, de kijkcijfers stijgen ook elke week dus dat is een goed teken
Vond de laatste aflevering erg grappig met het item dat een dronken iemand aanschuift aan de bar en dat die andere mannen/vrouwen haar/hem gingen troosten en dat iemand door de gsm moest zeggen dat de eigenaar van de gsm in vergadering zit terwijl hij gewoon met zijn vriendinnetje zat te...............
Dit is afgelopen donderdag uitgezonden, ik heb het alleen zelf niet gezien. Is er misschien iemand die het toevallig heeft opgenomen? Ik zou het graag een keer zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |