abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8398033
Vanaf aanstaande donderdag 21.30 een nieuw programma op RTL 4 waarbij de "normen en waarden" van Balkenende een rol spelen.

Ga jij iemand helpen die een jerrycan aan het leeggooien is in de riool? Zeg jij er wat van als iemand bladzijde's uit een boek scheurt?
Maar ook de vraag of je model gaat spelen voor iemand die (kinky) ondergoed zoekt voor zijn of haar partner.
In hoeverre Nederlanderer daar aan meedoen is onderzocht via o.a. een enquete op de RTL4 site. De uitkomsten daarvan worden vergeleken met de realiteit zoals de verborgen camera die filmde.

Gijs Staverman en Mariska van Kolck praten het allemaal aan elkaar en confronteren de publieksgasten met hun gedrag uit de filmpjes.

pi_8407053
Nou de LMK zal zeker kijken
pi_8432130
Heb jij t geregisseerd CV? Ik ga wel ff kijken, al is het alleen maar om te zien hoe dat duo te werk gaat Heb de eerste aso shows nooit gezien maar weleens wat stukjes gezien en van de voorstukjes op de reclame nu zag het er wel leuk uit, dus ga wel ff kijken hoe het in elkaar steekt.
Where facts are few, experts are many.
pi_8458546
Vanavond dus Atreidez en lurkers
pi_8466666
Best een grappig programma,zometeen wordt iemand door een vrouw vals beschuldigd voor het omgooien van een dure vaas in een winkel en gaat die man een beetje uit z'n dak,eerst reclame natuurlijk...
pi_8469466
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 21:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
Best een grappig programma,zometeen wordt iemand door een vrouw vals beschuldigd voor het omgooien van een dure vaas in een winkel en gaat die man een beetje uit z'n dak,eerst reclame natuurlijk...
Nou dat moet ze bij mij ook niet flikken hoor.. Beetje de schuld afschuiven. Die vent ging wel lekker uit ze dak ; '"Ik ben in staat om me advocaat te bellen"

Wel leuk programma, maar wat mij nog het meeste opviel was t lengte verschil tussen Gijs en Mariska, djeez wat een taak voor een cameraman

Where facts are few, experts are many.
pi_8484264
Kijkcijfer 5,4... Niet slecht....
pi_8614021
Vanavond om 21:30 de tweede aflevering met:
- Wat doen mensen als een volslagen onbekende aan tafel schuift als die in de stad zitten te lunchen.
- Helpen mensen om tieners condooms te kopen, en misschien wel verder
- Een man verliest zijn kunstgebit midden op straat, wat doen passanten

en nog een paar andere opmerkelijke andere zaken

donderdag 27 februari 2003 @ 21:39:05 #9
34372 Lu-Cky
Nothing is what it seems
pi_8760119
Echt mooi hoe al die mensen die portomonee's mee nemen uit die taxi.
Eigenlijk is het schandalig
Http://www.luckyboy.nl natuurlijk, maar dat spreekt voor zich...
pi_8760417
Lekker wijf man
pi_8760424
kansloze gasten
pi_8760829
Vind het wel een lachuh programma echt veel mensen zijn oneerlijk in bepaalde situaties
pi_8782759
Gaaf!

Alleen als je gaat nadenken is het wel triest.... zo veel dieven en leugenaars die gewoon onder ons zijn

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_8783652
Woei! Eindelijk enthousiaste reacties

Was ik nog maar zo enthousiast.....

Nouja, de kijkcijfers stijgen ook elke week dus dat is een goed teken

pi_8790102
Leuk programma!

Vond de laatste aflevering erg grappig met het item dat een dronken iemand aanschuift aan de bar en dat die andere mannen/vrouwen haar/hem gingen troosten en dat iemand door de gsm moest zeggen dat de eigenaar van de gsm in vergadering zit terwijl hij gewoon met zijn vriendinnetje zat te...............

pi_9073146
Ik heb het programma nog nooit gezien, maar ik ben een paar maanden geleden wel opgenomen met de verborgen camera. Het ging over een meisje dat een tattoo wilde maar ze was nog geen 18. Toen ik ja zei kwam ik er in de tattoo shop achter dat het om dit programma ging.

Dit is afgelopen donderdag uitgezonden, ik heb het alleen zelf niet gezien. Is er misschien iemand die het toevallig heeft opgenomen? Ik zou het graag een keer zien

Now, some of you people are probably not very religious, and one could hardly blame you.
pi_34213301
de asoshow daarvoor waren we eerst 'gepakt'
kwam een junk naar ons toe of we voor 5 gulden wat van zijn splinternieuwe cd's wilden kopen zodat hij geld had om te gokken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')