abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8389556
"Ach joh trek het je niet aan"

of;

"Maak je dr niet zo druk om"

Ik haat die zinnetjes Als ik tegen iemand spui waar ik me zorgen om maak of bang voor ben dan volgende in de meeste gevallen deze zinnetjes..Wat dus geen zak helpt! Want ik trek het me WEL aan en ik maak me er WEL druk om! Mn gevoelens kies ik immers niet...

Meer mensen die hier ervaring mee hebben?

maandag 10 februari 2003 @ 15:37:12 #2
44747 Eigenbehuizing.nl
Kleinebehuizing.nl before...!!
pi_8389592
joh, zoiets heeft iedereen wel eens, komt wel goed...
[b][/b][br][url=http://www.studiostoer.tk]Studio Stoer[/url][br]De tijd is een middel waarmee de natuur voorkomt dat alles tegelijk gebeurt.[br]
pi_8389597
quote:
Op maandag 10 februari 2003 15:35 schreef karoltje het volgende:

of;

Ik haat die zinnetjes Als ik tegen iemand spui waar ik me zorgen om maak of bang voor ben dan volgende in de meeste gevallen deze zinnetjes..Wat dus geen zak helpt! Want ik trek het me WEL aan en ik maak me er WEL druk om! Mn gevoelens kies ik immers niet...

Trek het je niet zo aan Karoltje, maak je niet zo druk
pi_8389603
quote:

iedereen wel denk ik
pi_8389629
quote:

of;

Dat zeg ik altijd tegen iemand die vreselijk loopt te hoesten en het daardoor benauwd heeft/krijgt...
  maandag 10 februari 2003 @ 15:39:34 #6
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_8389647
inderdaad "alles komt goed"

*Zucht*

PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
pi_8389668
What does'nt kill you makes you stronger.

Duh dat weet ik ook wel

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_8389811
Ja en eigenlijk is het een antwoord van ik zou mij daar niet druk om maken dus waarom jij dan wel. Of ze weten gewoon niet wat ze moeten antwoorden.
pi_8389854
LUISTEREN

Als ik je vraag naar mij te luisteren en
jij begint mij adviezen te geven,
dan doe je niet wat ik je vraag.

Als ik je vraag naar mij te luisteren
en jij begint mij te vertellen,
waarom ik iets niet zo moet voelen
als ik het voel,
dan neem jij mijn gevoelens niet serieus.

Als ik je vraag naar mij te luisteren,
en jij denkt dat jij iets moet doen
om mijn problemen op te lossen,
dan laat je mij in de steek,
hoe vreemd dat ook mag lijken.

Misschien is dat de reden waarom
voor sommige mensen bidden werkt,
omdat God niets terug zegt en
hij geen adviezen geeft of
probeert om de dingen voor je te regelen
Hij luistert alleen maar en vertrouwt erop
dat je er zelf wel uitkomt.

Dus, alsjeblieft, luister alleen maar naar me en
probeer me te begrijpen.

En als je wilt praten,
wacht dan even en ik beloof je
dat ik op mijn beurt naar jou zal luisteren.

......................

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_8390412
Tja dit gebreurd me dagelijks eigenlijk.
Ik vind het moeilijk om het er dan maar niet over te hebben, maar ik bijt me zo in datgeen vast dat ik het bijna niet los kan laten.
Dan a:Dring ik het toch bij ze op en krijg ik een conflict, maar voel ik mezelf toch iets beter.
b: Heb ik het er niet meer over, maar blijft het in mijn hoofd doormalen. Ook geen pretje.
Dan voel je je echt onbegrepen.
Waarom kan men gewoon niet zichzelf voor je openstellen ook al vinden hun het misschien belachelijk of oninterresant. :x
pi_8390446
Mijn moeder zei dat bij de dood van een goede vriendin.
"Trek het je niet aan".

Wat had ik dan moeten doen, muts?

Toen werd ik echt enorm kwaad...

For great justice!
pi_8392743
Het lijkt mij dat als je je hart bij iemand uitstort, je het je al hébt aangetrokken... Dus dan is het advies 'trek het je niet aan' dus totaal overbodig!
Ik maak geen fouten. Ik beperk mij tot blunders.
pi_8393383
quote:
Op maandag 10 februari 2003 17:36 schreef poebeertjuh het volgende:
Het lijkt mij dat als je je hart bij iemand uitstort, je het je al hébt aangetrokken... Dus dan is het advies 'trek het je niet aan' dus totaal overbodig!
Precies! Zeg dan niks...toch?
  maandag 10 februari 2003 @ 20:15:52 #14
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_8396335
Ik hoor hier regelmatig:

"Verzet je maar een beetje"
"Je gaat toch wel aan het werk, hè?" (gelukkig de laatste maanden wat minder)

(Un)masking for the greater good.
pi_8396435
quote:

of;

Jups daar heb ik dus ook zo''n fucking!!! hekel aan en dan nog denken dat ze je kunnen helpen of het begrijpen/ beter weten!!!
pi_8397631
Als je verkering uitgaat

'geen hand vol maar een land vol'

'hij was toch niets voor jou'

'jij hebt zo weer een nieuwe'

pfff

het is allemaal waar maar op het moment zelf kan je er niet zoveel mee.

pi_8397672
Het zijn altijd van die zinnetjes... Als ik het zeg weet ik meestal niet wat ik anders moet zeggen. Een soort van opvullertjes ofzo... En soms heb ik ook wel zoiets van: trek het je niet aan, maar dat is altijd wel moeilijk om iets waar je mee zit niet aan te trekken.
pi_8402090
Maak je dr niet zo druk om joh
pi_8402534
Ik denk dat mensen het vooral zeggen omdat ze geen andere oplossing voor je hebben...als je mensen met een probleem confronteerd willen ze bijna altijd IETS zeggen om je beter te laten voelen (van stilte worden de meeste ongemakkelijk) ook al weten zij het ook niet, het maakt mensen ook een beetje onzeker denk ik, bang om iets verkeerds te zeggen, en dus roepen ze snel wat simpele standaard dingen om er vanaf te zijn. Het is meestal wel goed bedoeld moet je maar denken. Ik kan me daar ook erg aan irriteren maar als iemand mij overvalt met een hevige emotionele reactie heb ik de neiging ook om juist die foute dingen te zeggen..en voel ik me ook best lullig.

[Dit bericht is gewijzigd door saxx op 11-02-2003 00:00]

Talk to the face 'cos the tits aint listening!
  maandag 10 februari 2003 @ 23:59:51 #20
36605 Scorpy2002
Ain't that cute :)
pi_8402713
Het is goed bedoeld maar je hebt er vaak zo weinig aan.

Het komt allemaal wel goed...op zich zal het best kloppen maar op het moment dat je in de put zit heb je er niks aan. En zo kun je er meer verzinnen

pi_8403100
"Er zwemmen meer vissen in de zee"

Deed bij mij de stoppen ook wel even doorslaan, hoewel het ongetwijfeld waar is. Zat er niet op te wachten

Voetbal?
pi_8403258
Wat een mooi stukje tekst Mirage!

Herken het trouwens maar al te goed, mensen die altijd maar alles even op willen lossen. Het ergste is nog dat ik die neiging bij mezelf ook vaak terug zie, ik zal nooit zeggen dat iemand zich iets niet aan moet trekken, maar tips geven en oplossingen proberen te zoeken heb ik af en toe een irritant groot handje van... Het enige positieve is dat ik het weet van mezelf en me dan heel bewust wordt van de luisterfunctie die ik dat moment heb, de meeste mensen merken dus niet eens dat ik in gedachten als een debiel naar oplossingen loop te zoeken...

als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
pi_8404383
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 00:24 schreef Nyame het volgende:
Wat een mooi stukje tekst Mirage!

Herken het trouwens maar al te goed, mensen die altijd maar alles even op willen lossen. Het ergste is nog dat ik die neiging bij mezelf ook vaak terug zie, ik zal nooit zeggen dat iemand zich iets niet aan moet trekken, maar tips geven en oplossingen proberen te zoeken heb ik af en toe een irritant groot handje van... Het enige positieve is dat ik het weet van mezelf en me dan heel bewust wordt van de luisterfunctie die ik dat moment heb, de meeste mensen merken dus niet eens dat ik in gedachten als een debiel naar oplossingen loop te zoeken...

Tsja.... lees het boek "Mannen komen van Mars, vrouwen doen hard hun best om ze terug te schoppen van venus" eens. Daarin wordt uitgelegd dat het voor mannen een instinctieve reactie is om zaken op te lossen. Voor vrouwen instinctief om zaken "te begrijpen". Één van der "regels der mannen" is dan ook: "Kom niet naar met toe met je verhalen als je niet op zoek bent naar een oplossing". Ofwel; mannen en vrouwen zullen elkaar, op dat gebied, nooit echt begrijpen.

De reactie "Och, trek het je niet zo aan" is dus echt een mannen reactie. Het is een oplossing, geen begrip......

dinsdag 11 februari 2003 @ 05:24:15 #24
30511 Mappy
Piramide van Austerlitz
pi_8404408
Het voordeel van mensen die zulke dingen zeggen op een moment dat je er compleet geen behoefte aan hebt is wel dat gelijk iets fysieks hebt om kwoad op te worden Dat lucht vaak wel op... en dan helpt het stiekem toch een beetje
pi_8405541
Of, of, of...."Komt allemaal wel goed".

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')