http://www.internetverslavingen.nl
http://www.internetverslavingen.be
Site trekt dagelijks ca 1500 unieke bezoekers (statistieken zijn op verzoek in te zien). Inclusief scripts en achterliggende SQL database waar data simpel in is opgeslagen. Tevens eenvoudig bedienbare onderhouds module voor het toevoegen van nieuwe content.
Op verzoek zijn aanpassingen / toevoegingen mogelijk.
Bij de site zit tevens een mailinglist met zo ruim 2000 nederlandse/belgische leden.
Mail voor specifieke vragen even naar martijn@cableguy.nl.
Minimum prijs inclusief domeinen, content & site ontwerp 900 euro.
exclusief hosting, administratieve kosten domeinoverdacht.
[Dit bericht is gewijzigd door MrCaBLeGuY op 09-02-2003 21:17]
quote:Nee, waarom zou het een grapje zijn ? Ik ben uitgekeken op het onderhouden van die site dus hij mag weg, maar zie maar eens een website te slijten
Op zondag 9 februari 2003 16:09 schreef jep het volgende:
Grapje?
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3401296556
hij staat ook op eBay te koop.
quote:Whahahaha, je internet via IAE==
Op zondag 9 februari 2003 16:07 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Te koop, website. Url:http://www.internetverslavingen.nl
http://www.internetverslavingen.beSite trekt dagelijks ca 1500 unieke bezoekers (statistieken zijn op verzoek in te zien). Inclusief scripts en achterliggende SQL database waar data simpel in is opgeslagen. Tevens eenvoudig bedienbare onderhouds module voor het toevoegen van nieuwe content.
Op verzoek zijn aanpassingen / toevoegingen mogelijk.
Bij de site zit tevens een mailinglist met zo ruim 2000 nederlandse/belgische leden.
Mail voor specifieke vragen even naar martijn@cableguy.nl.
Minimum prijs inclusief domeinen, content & site ontwerp 900 euro.
kut * MrCaBLeGuY vergeet tags
Kan iemand er [TK] jongeren website
van maken ...
quote:1. waarom quote je dat hele bericht, je reactie is 30 keer zo klein
Op zondag 9 februari 2003 16:11 schreef blieblie het volgende:[..]
Whahahaha, je internet via IAE==
Das ellendig ±P .
quote:lama, zeikerd
Op zondag 9 februari 2003 16:13 schreef MrCaBLeGuY het volgende:[..]
1. waarom quote je dat hele bericht, je reactie is 30 keer zo klein
2. Waar heb je het over man ? IAE, Internet Access Eindhoven? Daar woon ik niet. Heb ik ook niet (heb bbned adsl). Wordt die site ook niet gehost. Waar heb je het over?
3. Waarom zet je jezelf zo voor lul door van die onzin uit te kramen
quote:ja das lekker makkelijk gewoon niet uitleggen
Op zondag 9 februari 2003 16:30 schreef blieblie het volgende:[..]
lama, zeikerd
.
quote:scheef gelezen
Op zondag 9 februari 2003 16:35 schreef MrCaBLeGuY het volgende:[..]
ja das lekker makkelijk gewoon niet uitleggen
quote:`
Op zondag 9 februari 2003 16:37 schreef blieblie het volgende:[..]
scheef gelezen
.
hmmz snap er geen jota van hoe je bij dat iea komt maar oke...
quote:Omdat ik dat zelf ben
Op zondag 9 februari 2003 16:39 schreef MrCaBLeGuY het volgende:[..]
`
hmmz snap er geen jota van hoe je bij dat iea komt
maar oke...
quote:ja jij studeers immers in eindhoven he
Op zondag 9 februari 2003 16:40 schreef blieblie het volgende:[..]
Omdat ik dat zelf ben
.
ps man je hebt al ruim 11 duizend posts op het forum, kom je er nu pas achter dat je je eigen ip ziet staan als je iets post ?
quote:Jawel, maar ik dacht snel te lezen dat er stond dat er door *emailadres* een waarschuwing gepost zou worden naar je provider.
Op zondag 9 februari 2003 16:43 schreef MrCaBLeGuY het volgende:[..]
ja jij studeers immers in eindhoven he
ps man je hebt al ruim 11 duizend posts op het forum, kom je er nu pas achter dat je je eigen ip ziet staan als je iets post ?
quote:owh hehehe lol, op die site. Ja maar niet maar mijn provider, naar je eigen
Op zondag 9 februari 2003 16:45 schreef blieblie het volgende:[..]
Jawel, maar ik dacht snel te lezen dat er stond dat er door *emailadres* een waarschuwing gepost zou worden naar je provider.
quote:Dat zaggik ja.
Op zondag 9 februari 2003 16:49 schreef MrCaBLeGuY het volgende:[..]
owh hehehe lol, op die site. Ja maar niet maar mijn provider, naar je eigen
quote:site was maar hobby speeltuin, nooit verdiensten voor opgebouwt. Kan wel maar heb ik geen zin in. Hou er liever op de korte termijn wat aan over ipv op de lange termijn hetzelfde of meer.
Op zondag 9 februari 2003 17:40 schreef Schorpioen het volgende:
Dan maar een ontopic reactie: heb je met die site ook (advertentie)inkomsten, en zo ja, hoeveel?
En als je hem verkoopt, moet je dan zelf voor de hosting zorgen of is dat in de prijs inbegrepen?
Hosting moet je zelf verzorgen, dat zit niet bij de prijs in. Prijs is uitsluitend voor de website, domeinen en content. Hosting bij dezelfde provider zou met deze site kunnen vanaf 25 euro p/maand. Uiteraard kun je ze ook verhuizen.
[Dit bericht is gewijzigd door tazmanian op 10-02-2003 09:39]
quote:Maakt geen ene moer uit voor de url of hij zelf iets aan de site heeft gedaan of niet.
Op zondag 9 februari 2003 19:43 schreef tazmanian het volgende:
Sorrie hoor maar heb je wel iets zelf gedaan aan deze site?Ik bedoel het meeste wat ik zie is gepikt en linkt door naar andere site
als het al niet alles is!!Vind je dan 900 niet een beetje veel of ben ik abuis jongens&meiden
quote:Idd, hou het een beetje on-topic mensen. Dus, bieden als je interesse hebt of een vraag stellen aan de topic-opener bij interesse. Reageren is niet verplicht, namelijk.
Op zondag 9 februari 2003 19:46 schreef haaahaha het volgende:[..]
Maakt geen ene moer uit voor de url of hij zelf iets aan de site heeft gedaan of niet.
[Dit bericht is gewijzigd door MrCaBLeGuY op 10-02-2003 13:14]
quote:Niet dus.
Op zondag 9 februari 2003 16:11 schreef MrCaBLeGuY het volgende:[..]
Nee, waarom zou het een grapje zijn ? Ik ben uitgekeken op het onderhouden van die site dus hij mag weg, maar zie maar eens een website te slijten
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3401296556
hij staat ook op eBay te koop.
quote:eBay sucks !
Op maandag 10 februari 2003 20:23 schreef CySt het volgende:[..]
Niet dus.
--
De volgende veilingen:
3401296556 Jongeren website inclusief domeinen.
zijn voortijdig beëindigd en alle kosten zijn op je rekening gecrediteerd. De veilingen zijn om de volgende reden beëindigd:
* Schorsing rekening
--
Er stond iets niet goed ingevuld bleek uit een mailtje wat daarna kwam.
--
* Valse of ontbrekende contactinformatie - Het vervalsen of weglaten van naam, adres en/of telefoonnummer (met inbegrip van het gebruik van faxen of afgesloten nummers).
Waarschijnlijk heb je één en ander over het hoofd gezien of wil je je privacy beschermen. We willen je schorsing met alle plezier herzien als je ons de volgende informatie samen met een kopie van je identiteitskaart doorfaxt naar het nummer +49 30 80196480.
--
bleh
quote:DIT zou ik dus niet vertrouwen. Een kopie van je identiteitskaart opsturen naar het BUITENLAND! Dacht het toch niet, ik zou maar eens kontakt opnemen met Ebay, want dit lijkt mij niet kloppen. Het hele bericht vind ik vreemd, dus ook het taalgebruik van Ebay...
Op maandag 10 februari 2003 23:07 schreef MrCaBLeGuY het volgende:[..]
eBay sucks !
--
De volgende veilingen:3401296556 Jongeren website inclusief domeinen.
zijn voortijdig beëindigd en alle kosten zijn op je rekening gecrediteerd. De veilingen zijn om de volgende reden beëindigd:
* Schorsing rekening
--Er stond iets niet goed ingevuld bleek uit een mailtje wat daarna kwam.
--
* Valse of ontbrekende contactinformatie - Het vervalsen of weglaten van naam, adres en/of telefoonnummer (met inbegrip van het gebruik van faxen of afgesloten nummers).Waarschijnlijk heb je één en ander over het hoofd gezien of wil je je privacy beschermen. We willen je schorsing met alle plezier herzien als je ons de volgende informatie samen met een kopie van je identiteitskaart doorfaxt naar het nummer +49 30 80196480.
--bleh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |