quote:
Vrijdag, 7 februari 2003 - De VS wil richtlijnen voor het voeren van een oorlog via internet. Dit maakt het legaal voor de overheid om bijvoorbeeld een cyberaanval uit te voeren op Irak. VS bereidt in diepste geheim cyber-oorlog voor.
quote:
Eén van de belangrijkste redenen die de Verenigde Staten aanvoeren voor de
dreigende oorlog tegen Irak is de vermeende aanwezigheid van
massavernietigingswapens in dat land. Van Irak wordt absolute openheid
hierover en ontwapening van deze wapens geëist.
Ondertussen liggen er in diverse Europese NAVO-lidstaten nog altijd
Amerikaanse kernwapens opgeslagen, bijvoorbeeld op de Vliegbasis Volkel in
Noord-Brabant. Hiervoor weigeren de Amerikaanse en de Nederlandse regering
openheid te geven, laat staan dat ze verwijderd worden om zo tot ontwapening
over te gaan.
Openheid, wapeninspecties en nucleaire ontwapening dienen wereldwijd plaats
te vinden.
Vredesactiviste vernielt communicatieschotels
quote:Mede door diverse topics met nieuwsberichten over de VS krijg ik met de minuut meer antipathie jegens de arrogantie van die ***Amerikanen.
7 februari 2003 23:26BERLIJN - De Amerikaanse regering zet Duitse bedrijven die met Irak handeldrijven onder druk. Dat meldt de Duitse krant 'Die Welt' in zijn editie van zaterdag.
http://www.nu.nl/news.jsp?n=107211&c=32
Waar halen zij het recht vandaan om de regels naar hun hand te zetten?
quote:nergens; het zíjn gewoon kutamerikanen.
Op zondag 9 februari 2003 12:35 schreef Loedertje het volgende:[..]
[..]
[..]Mede door diverse topics met nieuwsberichten over de VS krijg ik met de minuut meer antipathie jegens de arrogantie van die ***Amerikanen.
Waar halen zij het recht vandaan om de regels naar hun hand te zetten?
zie ook dit topic, weer zoiets... ik probeer me er maar niet te kwaad over te maken , maar moment dat ik de kans krijg om met bush en andere chimps in discussie te gaan, zal ik zijn aars schoppen
quote:Daarvoor moet je een centraal VS topic in uitgaan/vrije tijd en vakantie maken http://forum.fok.nl/listtopics.php/13
Op zondag 9 februari 2003 12:48 schreef F_ortuyn het volgende:
Ik ga in de zomer 3 weken naar California met een camper toeren. Iemand nog tips wat ik perse moet bezoeken. Naast al die bekende parken e.d
( "de amerikanen hebben het gevoel van *uitverkorenheid* wij zijn beter dan de rest" )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |