quote:Jep... net zo goed als die mensen die schrijven dat Jim echt heel goed was vanavond!
Op zondag 9 februari 2003 01:43 schreef Taurus het volgende:
Mja daar ben jij wel goed in of niet?
quote:Nee, daar kwam hij niet door de voorronde.
Op zondag 9 februari 2003 01:48 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
was jim daar ook dan
quote:Ik irriteer me al weken mateloos aan die (nou vooruit Travolta, omdat je het zo graag wil horen
Op zondag 9 februari 2003 01:47 schreef michiel- het volgende:[..]
Hij stelt zich iets teveel aan ... performen kannie wel, maar mensen gaan zich nu meer en meer aan 'm ergeren.
Tevens neig ik elke zaterdag de kleurinstellingen van m'n TV te willen veranderen omdat de kleur van z'n bril te goed match met z'n kleren.
Ja ok, hij kan wel zingen maar wat mij betreft mag hij ook opzouten.
quote:Inmiddels al weggehaald. Vooral dat één-na-laatste zin op die pagina: 'Freddie did the lead vocals (not Elvis). '
Op zondag 9 februari 2003 01:48 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
dat postte ik net ja
quote:Meen ik serieus - de enige kwaliteit van Jim is zijn koppie en daar kun je dan ook nog over twisten. Die Gate Gerreth is 34 x zo aantrekkelijk, en al stottert hij, hij praat vloeiender dan Jim
Op zondag 9 februari 2003 01:49 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Zelfs 'breezer chicks' zijn niet zo dom om voor iemand te bellen/smsen als hij niet kan zingen hoor.. Geloof me..
Op zondag 9 februari 2003 01:46 schreef michiel- het volgende:[..]
Dat komt door al die SMS'ende breezer chicks!
En het commentaar van de jury was echt scheef, bij een boel acts vanavond. Alsof ze dat moesten zeggen van het productie-team ...
Maar ik word beetje moe van deze eindeloze discussie, ik hoop in ieder geval dat hij wint, of niet wint, een paar jaar goed zangles neemt en doorbreekt. Hoop het vooral voor jullie, moeten jullie om het uur de radio uitzetten Stelletje aanstellers (Sorry hoor..)
quote:Hehehe, inderdaad ... elke keer weer die tong uit z'n bek, z'n duim omhoog en een vette smile ... ik geloof het nu wel.
Op zondag 9 februari 2003 01:49 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik irriteer me al weken mateloos aan die (nou vooruit Travolta, omdat je het zo graag wil horen) ADHD homo
Elke keer weer dezelfde stomme bekken, het hangt me de strot uitJa ok, hij kan wel zingen maar wat mij betreft mag hij ook opzouten.
Ik vind Hind het meest natuurlijk en ook erg goed performen ... weet niet of ze ook echt gaat winnen. Ben stiekem David fan, jammer dat hij lage noten zo slecht benut, hoog zingt 'ie vaak vals.
quote:
Op zondag 9 februari 2003 01:50 schreef MSXUser het volgende:[..]
Inmiddels al weggehaald. Vooral dat één-na-laatste zin op die pagina: 'Freddie did the lead vocals (not Elvis). '
quote:Jij denkt dat de uitslag wordt bepaald door de telefoontjes en sms-jes??????????????????????
Op zondag 9 februari 2003 01:50 schreef Taurus het volgende:[..]
Zelfs 'breezer chicks' zijn niet zo dom om voor iemand te bellen/smsen als hij niet kan zingen hoor.. Geloof me..
quote:Hoe voorspelbaar zijn sommige rol-patronen toch.
Op zondag 9 februari 2003 01:47 schreef SCH het volgende:
Ik heb nog met een half oog naar het Songfestival gekeken - dat was eigenlijk veel vermakelijker.
quote:Hind lacht ook net iets te veel ... het KAN gewoon niet dat iemand op een natuurlijke manier zoveel lacht
Op zondag 9 februari 2003 01:51 schreef michiel- het volgende:[..]
Hehehe, inderdaad ... elke keer weer die tong uit z'n bek, z'n duim omhoog en een vette smile ... ik geloof het nu wel.
Ik vind Hind het meest natuurlijk en ook erg goed performen ... weet niet of ze ook echt gaat winnen. Ben stiekem David fan, jammer dat hij lage noten zo slecht benut, hoog zingt 'ie vaak vals.
quote:Jij ... bent een breezer chick?
Op zondag 9 februari 2003 01:50 schreef Taurus het volgende:[..]
Zelfs 'breezer chicks' zijn niet zo dom om voor iemand te bellen/smsen als hij niet kan zingen hoor.. Geloof me..
quote:EERST zangles, en dan pas zo'n show winnen ... omgekeerd is het niet echt eerlijk voor de deelnemers die al wel het 'talent' in huis hebben.
Maar ik word beetje moe van deze eindeloze discussie, ik hoop in ieder geval dat hij wint, of niet wint, een paar jaar goed zangles neemt en doorbreekt. Hoop het vooral voor jullie, moeten jullie om het uur de radio uitzettenStelletje aanstellers (Sorry hoor..)
quote:Jaaaaaa zo ja
Op zondag 9 februari 2003 01:51 schreef michiel- het volgende:[..]
Hehehe, inderdaad ... elke keer weer die tong uit z'n bek, z'n duim omhoog en een vette smile ... ik geloof het nu wel.
quote:Hind zal vast wel winnen ja, maar ik hoop nog steeds op Dewi
quote:Scherp golfer - scherp
Op zondag 9 februari 2003 01:53 schreef golfer het volgende:[..]
Hoe voorspelbaar zijn sommige rol-patronen toch.
quote:Hehehe, dat wil ik graag geloven ja.
Op zondag 9 februari 2003 01:52 schreef SCH het volgende:[..]
Jij denkt dat de uitslag wordt bepaald door de telefoontjes en sms-jes??????????????????????
haha
quote:Waarom beangstigt je dat? Is toch altijd al zo geweest, met al dit soort programma's? Ik vind het wel komisch dat ze er zo toch flink aan verdienen. Dit is nou wat ze 'democratie' noemen. Betrek de bevolking bij de besluitvorming maar trek je er geen ene ruk van aan
Op zondag 9 februari 2003 01:55 schreef michiel- het volgende:[..]
Hehehe, dat wil ik graag geloven ja.
Het idee dat alles al van tevoren is bepaald beangstigt mij ... dus dan maar 'dom' blijven en hopen dat ze zich iets aantrekken van wat Nederland vindt...
quote:Ze is gewoon een vrolijke meid ... net als dat Jamai een vrolijke meid is.
Op zondag 9 februari 2003 01:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hind lacht ook net iets te veel ... het KAN gewoon niet dat iemand op een natuurlijke manier zoveel lacht
quote:Ohja jij werkt er zeker? (serieus bedoeld)
Op zondag 9 februari 2003 01:52 schreef SCH het volgende:[..]
Jij denkt dat de uitslag wordt bepaald door de telefoontjes en sms-jes??????????????????????
haha
Ik ben op dat gebied ook redelijk bekend dus dat scheelt, er is misschien enige manipulatie in het spel maar de publiekskeuze speelt zeker wel mee, sorry dat ik aan je (blijkbaar zeer heftige, weer zo'n vorm van overdrijven) overtuigdheid twijfel..
Wat dacht jij, dat ze laten winnen wie zij willen zonder dat het publiek dat eigenlijk wil? Waar denk jij dat het ze om gaat? Ook zij willen een idool die geld oplevert hoor..
quote:
Op zondag 9 februari 2003 01:56 schreef michiel- het volgende:[..]
Ze is gewoon een vrolijke meid ... net als dat Jamai een vrolijke meid is.
quote:Zenuwen?
Op zondag 9 februari 2003 01:53 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
Hind lacht ook net iets te veel ... het KAN gewoon niet dat iemand op een natuurlijke manier zoveel lacht
quote:Ik weet waar je 't over hebt ... wat ik me dan altijd afvraag: waarom is/komt er geen wet die dit soort zaken regelt? Een verplichte ... hoe noem je zo iemand ook alweer ... notaris geloof ik? Iemand die de uitkomsten checkt ... (en dan nog valt er te cheaten, maarja)
Op zondag 9 februari 2003 01:56 schreef SCH het volgende:[..]
Waarom beangstigt je dat? Is toch altijd al zo geweest, met al dit soort programma's? Ik vind het wel komisch dat ze er zo toch flink aan verdienen. Dit is nou wat ze 'democratie' noemen. Betrek de bevolking bij de besluitvorming maar trek je er geen ene ruk van aan
quote:denkut niet ...
Op zondag 9 februari 2003 01:57 schreef scanman01 het volgende:[..]
Zenuwen?
quote:Ze krijgen ook wel een idool dat geld oplevert. Er wordt goed over nagedacht en het zit goed in elkaar. Het publiek heeft het gevoel dat er naar ze geluisterd wordt. Maar Jim had vanavond de minste stemmen - toch zit hij er nog in. Marieke had er zelfs meer dan Dewi en David. Hoe kan dat nou?
Op zondag 9 februari 2003 01:56 schreef Taurus het volgende:[..]
Ohja jij werkt er zeker? (serieus bedoeld)
Ik ben op dat gebied ook redelijk bekend dus dat scheelt, er is misschien enige manipulatie in het spel maar de publiekskeuze speelt zeker wel mee, sorry dat ik aan je (blijkbaar zeer heftige, weer zo'n vorm van overdrijven) overtuigdheid twijfel..
Wat dacht jij, dat ze laten winnen wie zij willen zonder dat het publiek dat eigenlijk wil? Waar denk jij dat het ze om gaat? Ook zij willen een idool die geld oplevert hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |