quote:nee
Op zondag 9 februari 2003 01:33 schreef Taurus het volgende:[..]
als je nou nog een keer naar Jim luisterd, is het dan niet een klein beetje voor te stellen dat sommige mensen hem wel waarderen?
quote:Nou niet alleen met de camera - ik ken autisten die beter communiceren dan kameraad Jim
Op zondag 9 februari 2003 01:37 schreef scanman01 het volgende:
en mist iedere communicatie met de camera.
quote:HAHAHAHAHAHA
Op zondag 9 februari 2003 01:39 schreef SCH het volgende:[..]
Nou niet alleen met de camera - ik ken autisten die beter communiceren dan kameraad Jim
quote:Je moet niet alles zo letterlijk nemen! Soms moet je enigszins overdrijven om je punt duidelijk te maken.
Op zondag 9 februari 2003 01:36 schreef Taurus het volgende:
Nouja.. Als jij jouw favoriete nummers 'kapot' laat maken door een kandidaat van idols die nou eenmaal een liedje moet kiezen, dat een mooi liedje vind en het volgens jou slecht zingt, ben je wel heel erg in de ban van idols of niet?En ik kan het wel los zien van het origineel, totaal geen moeite mee.. Jim zingt anders, maar ook lekker
quote:ROFLOL
Op zondag 9 februari 2003 01:39 schreef SCH het volgende:[..]
Nou niet alleen met de camera - ik ken autisten die beter communiceren dan kameraad Jim
quote:Dat lukt niet.. net zoals ik jou er niet van kan overtuigen dat hij echt kut was
Op zondag 9 februari 2003 01:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hoe moet ik je nou overtuigen, Jim was echt goed...
quote:Ze vinden Dewi toch wat te alternatief voor het definitieve idool. Vandaar dat ze nu alvast op de bank zat.
Op zondag 9 februari 2003 01:37 schreef jerney het volgende:
Neeeeeeeeee niet Dewi
quote:Hoi lieverd..
Op zondag 9 februari 2003 01:37 schreef late_vogel het volgende:
HoiScannie
![]()
quote:Denk dat je gelijk hebt.
Op zondag 9 februari 2003 01:35 schreef SCH het volgende:Niet zo cynisch - golfie.
Ik weet het slechts tot de finale.
Volgende week David eruit
Week daarop Jim eruit
Week daarop Dewi eruit
Finale gaat tussen Jamai en Hind. Wie gaat winnen, hebben ze nog niet vastgelegd. Waarschijnlijk Hind.De volgorde kan eventueel nog veranderen - de finale staat vast.
quote:Naja
Op zondag 9 februari 2003 01:40 schreef SCH het volgende:[..]
Ze vinden Dewi toch wat te alternatief voor het definitieve idool. Vandaar dat ze nu alvast op de bank zat.
quote:LOL, Freddy heeft zich vanavond in z'n graf omgedraaid ...
Op zondag 9 februari 2003 01:38 schreef jerney het volgende:[..]
![]()
![]()
quote:volgens mij ben je echt zo stoned als een ons makreel
Op zondag 9 februari 2003 01:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
Jim komt zo relaxed over juist, echt alsof ie al jaren op tv is...
quote:Waarom denk ik dat je dat nog meent ook nog?
Op zondag 9 februari 2003 01:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
Reken maar !
quote:volgens mij niet hoor (voorzover ik weet)
Op zondag 9 februari 2003 01:40 schreef martijn325 het volgende:
is het nummer crazy little thing called love niet van elvis????? tis dus geen 80's maar een 80's cover en het argument van vergeleken met queen gaat dan minder op... luister maar eens naar de elvis? uitvoering...
quote:Precies!! Hij kan echt niet dansen joh en ook al niet zingen....wat kan die wel? Als ik hem was zou ik mijn studie eerst maar afmaken...
Op zondag 9 februari 2003 01:37 schreef scanman01 het volgende:[..]
Nee, dat kan ik me dus echt niet voorstellen. Voor een karaoke act is het wel leuk, maar voor een programma als Idols totaal niet. Het zingt niet vals ofzo, maar het is gewoon niet om aan te horen. Ieder nummer dat hij zingt is zeer vele malen slechter dan het orgineel en ik weet zeker dat iedereen gek wordt als je een uur lang naar zijn 'zang' moet luisteren. En een vlotte act is het al helemaal niet! Hij staat daar zo stijf als een plank en mist iedere communicatie met de camera.
quote:Je bedoelt dat ie er continu uit ziet alsof ie een halve hennepplantage heeft ingeademd of zijn neus boven de zijlijn heeft laten hangen
quote:Ik heb het gevoel alsof ik Jim al jaren op tv heb gezien. Ik ben dringend toe aan nieuwe gezichten.
quote:Dan moet je woensdag toch echt nog een keer kijken...
Op zondag 9 februari 2003 01:40 schreef jerney het volgende:[..]
Dat lukt niet.. net zoals ik jou er niet van kan overtuigen dat hij echt kut was
quote:Is een nummer van Freddie Mercury!
Op zondag 9 februari 2003 01:40 schreef martijn325 het volgende:
is het nummer crazy little thing called love niet van elvis????? tis dus geen 80's maar een 80's cover en het argument van vergeleken met queen gaat dan minder op... luister maar eens naar de elvis? uitvoering...
quote:Wauw - is dit nou officieel de eerste keer dat je me gelooft
Op zondag 9 februari 2003 01:41 schreef golfer het volgende:[..]
Denk dat je gelijk hebt.
quote:Mja daar ben jij wel goed in of niet?
Op zondag 9 februari 2003 01:39 schreef scanman01 het volgende:[..]
Je moet niet alles zo letterlijk nemen! Soms moet je enigszins overdrijven om je punt duidelijk te maken.
Ik vind je echt een beetje overdreven reageren inderdaad.. Laat dat 'iedereen' maar weg bij je veronderstelling dat iedereen gek word als je een uur Jim luisterd, ik kan hem de hele dag wel aanhoren..
Waarom denk je dat hij er nog in zit als hij echt NIET kan zingen?? Alleen omdat hij er goed uit ziet? Kom nou zeg.. En met een vlotte act bedoel ik dat het lekker vlot gezongen is.. Het gaat mij niet grotendeels om hoe hij danst of om hoe hij er uit ziet, ik vind het ontzettend goed klinken. Dat jij daar niet bij kan; prima.. Ik kan er niet bij dat jij Marieke zo goed vind, ik vond dat zonder twijfel te vaak vals klinken.. Leuke uistraling inderdaad, maar ze is er terecht uit wat betreft haar zangkunsten. Gelukkig dus dat meningen verschillen En vorige week zat Jim terecht op de kruk vanwege zijn zang toen, maar nu heeft hij het echt goed gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |