Samengevat is de miskraam mij dus ontzettend tegengevallen en de curettage heel erg meegevallen. Ik ben eigenlijk (erg tegenstrijdige gevoelens) wel heel erg blij dat het nu achter de rug is.
Knuff uit Groningen!
En nog even een kleine update van deze kant, ik ben het zat!!
nog drie weken tot de uitgerekende datum, maar van mij mag het volgende week. mijn baarmoeder zit zo hoog als maar kan, met als gevolg dat er voor mijn maag geen ruimte meer is, zelfs als ik vanaf 5 uur 's middags niets meer drink zit ik 's nachts een paar keer naar adem te snakken omdat er maagvocht m'n neus in loopt. Dit schrijf ik vast niet voor het eerst, maar ik vind het ook heel erg smerig en eng. Je wordt bang om weer te slapen en dat het dan weer gebeurt, bleerrgh.
Het hoofdeinde van het bed omhoog doen is ook geen optie meer omdat ik dat vanwege druk op de blaas weer niet volhou.
Morgen controle, ik ben benieuwd of ik dan iets meer weet, of de baby is ingedaald bijvoorbeeld. Ik ben wel heel nieuwsgieirg namelijk of dit weer een keizersnee wordt, of dat we het gewoon gaan proberen.
Wat een klaagzang wordt dit .....
[rozewolkmodus]
Morgen komt mijn moeder, en die heeft de gordijntjes voor het kamertje genaaid, ik ben zo benieuwd hoe het staat, dan is alles klaar!!!! De laatste was hangt te drogen, en de luiers liggen op de plank.
[/rozewolkmodus]
Ook hier is het dus aftellen geblazen...............
En volgens mij had ik Leah gemaild voor een Freek
Sterkte meid!
quote:....dat is lief zeg, dat is echt lief!
Op maandag 10 februari 2003 22:13 schreef danosa het volgende:
Livelink, toen ik in mei mijn miskramen heb gehad heb ik 2 boompjes in de tuin geplant, om ze zo een plekje te geven zeg maar. Het heeft mij wel geholpen, kan nu nog met een glimlach en een traan kijken naar mijn twee boompjes.
Kun je nog een mailtje sturen?
Dinus, ik heb ergens eens de tip gelezen om het hele hoofdeinde van het bed op klossen te zetten, dan hoeft je lijf dus niet die 'knik' te maken, maar ligt je maag wel wat verticaler. Moet alleen je man het ook goedvinden als je een tweepersoonsbed hebt.
Ik heb ook wat te zeiken vanaf mijn roze wolk (want daar ben ik wel volop op terecht gekomen sinds de echo vorige week), ik moet echt letterlijk elke tien minuten plassen. En dan is het ook niet een klein beetje, maar gewoon best een flinke plas. Ik word er gestoord van, ik kan er nauwelijks van slapen. Heb vandaag mijn plas laten nakijken, maar gelukkig geen blaasontsteking en geen glucose dus waarschijnlijk zit Miep erg op de blaas, maar het blijft wel vreselijk irritant. Iemand tips hoe ik hiermee kan omgaan?
quote:Zorgen dat je altijd een wc in de buurt hebt
Op maandag 10 februari 2003 22:39 schreef phileine het volgende:
Ik heb ook wat te zeiken vanaf mijn roze wolk (want daar ben ik wel volop op terecht gekomen sinds de echo vorige week), ik moet echt letterlijk elke tien minuten plassen. En dan is het ook niet een klein beetje, maar gewoon best een flinke plas. Ik word er gestoord van, ik kan er nauwelijks van slapen. Heb vandaag mijn plas laten nakijken, maar gelukkig geen blaasontsteking en geen glucose dus waarschijnlijk zit Miep erg op de blaas, maar het blijft wel vreselijk irritant. Iemand tips hoe ik hiermee kan omgaan?
Livelink, sterkte joh!
Dinus, bij mij hielp rivella geweldig tegen maagzuur, misschien de moeite van het proberen waard?
Phileine, Freek trappelde met zijn voetjes op mijn blaas en ik heb weleens gevreesd dat ik midden in de Appie in mijn broek zou piesen...
Toen ie eenmaal met zijn koppie naar beneden lag werd het (tijdelijk) iets beter totdat ie ingedaald was.
Vooral op lange autoritten erg lastig
quote:tuurlijk mag dat, er zit geen (c) op
Op maandag 10 februari 2003 21:01 schreef Spuuglokje het volgende:
Ehh Coolbabe, ik heb even je smiley geleend. Mocht dat wel?
Phileine, wat een vreugde hè dat plassen? Ik blijf ook gaan naar de wc. Ik moet ontzettend nodig en als ik dan ga zitten zijn het een paar druppies, erg frustrerend.
Morgen om 15.00 zijn we aan de beurt voor een pretecho. Ik ben erg nieuwschierig en we weten nog steeds niet zeker of we het geslacht willen weten. Eerst nog maar een nachtje over slapen... Nou ja, slapen.... Ik doe al een paar weken geen oog meer dicht `s nachts. Slapen mijn benen niet dan doen mijn schouders wel pijn en anders heb ik wel last van mijn rug of moet ik plassen. Heerlijk hoor
Gisteravond zijn wij naar een "ouderavond" geweest van het kinderdagverblijf. Over 6 weken wordt het huidige pand grondig gerenoveerd, veranderd en aangepast aan de nieuwe arbo-eisen. In de tussentijd moeten de kinderen dus elders opgevangen worden en ze hebben uiteindelijk een leegstaande school gevonden in het nabijgelegen Beverwijk. Daar moet alles eerst ingebouwd worden en klaargemaakt voor kinderopvang. Het is een enorme onderneming maar wat wel duidelijk is geworden gisteravond dat ze het zo netjes mogelijk proberen te doen en zo makkelijk mogelijk proberen te maken voor de kinderen.Dat doen ze onder meer door de tijdelijke lokalen exact zo in te richten als de verblijven nu. De bedoeling is dat de kinderen 12 weken in die leegstaande school blijven en dan terug mogen naar hun vernieuwde vertrouwde kdv.
Het is even lastig maar het wordt wel onwijs mooi zo te zien aan de tekeningen. De leidsters krijgen in hoogte verstelbare aankleedtafels, er komen in hoogte verstelbare bedjes, er komt een binnenspeelplaats (voor slecht weer) en een opgeknapte buitenspeelplaats. Ook komt er op de babygroep een deur naar een klein stukje speelplaats waar de baby's lekker kunnen keutelen op het gras zonder dat ze door de grote kinderen omver gelopen worden.
Zo zitten ze straks in de zomer in hun vernieuwde verblijven met goede ventilatie en dubbel glas e.d.
Phileine, ik vond dat ook bijzonder irritant! Als ik even een paar boodschappen ging doen moest ik weer ergens gaan vragen of ik naar de w.c. mocht..
Loïs, wel een fijn idee dat ze op het KDV de zorg voor je kind zo serieus nemen.
Coolbabe, leuheeeuuk, pret-echo
En voor de laatste-loodjes-dames een dikke knuffel!
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 08:40 schreef Rewimo het volgende:
Brrr, hier een mama die gauw haar bed weer induikt. Wat een nacht... Ik ben van ellende om 4 uur maar gaan douchen, na een hevige diarree- en kotsaanvalGelukkig sliep Christan overal doorheen
maar ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik 'm kon afzetten bij 'de kindjes'. Tot later, ik ga
Beterschap.
Livelink....
Weinig woorden om je op te beuren, maar heel erg veel sterkte!
Wij zijn vandaag ook weer op een zéér aparte manier wakker gemaakt
"Ik wil naar beneje, dan naar Hema, worst kopen"
terwijl ik dit tik word ik beplakt met paas-stickertjes
Oeh Rewimo, wat vreselijk, het duurt ongeveer een dag tot 2 dagen..... Beterschap!!
het is misschien niet het goede moment, zo na Livelinks nare bericht, maar toch wil ik hier graag even ons goede nieuws komen vertellen: er is een BabyHaven
op komst! de uitgerekende datum is 15 augustus. gisteren weer op een echo mogen aanschouwen dat die kleine goed groeit en dat alles erop en eraan zit! mogen wij op het lijstje?
Livelink, ik heb je verhaal een beetje gevolgd en wil je nog even veel sterkte wensen. afgelopen zomer heb ik ook een miskraam gehad, ik kan me dus enigszins voorstellen hoe je je moet voelen. wat heeft het al met al lang geduurd, zeg. en dan toch nog die currettage... pfff... maar fijn dat het nu achter de rug is, al blijft het natuurlijk ontzettend jammer dat het misgegaan is. neem goed de tijd om hiervan bij te komen.
Vanmorgen werd ik trouwens wakker gemaakt met een " KOM NOU MAMMA!!!!!! Wil pinnakaaaaasjjjj!!!!! " tis wel errug cute hoor.
Zo en nu gaat ik eens ff druk aan de slag hier, mijn keuken heeft een dringende sopbeurt nodig.
quote:He, wat leuk! Was jij hier laatst niet toevallig om te lurken?
Op dinsdag 11 februari 2003 08:53 schreef bixister het volgende:BabyHaven
![]()
volgens mij heb ik je al vaker hier voorbij zien komen
quote:tnx, jij ook nog he?
Op dinsdag 11 februari 2003 09:51 schreef moussy het volgende:
bixister, gefeliciteerd!!volgens mij heb ik je al vaker hier voorbij zien komen
klopt, ik las hier regelmatig mee maar had niet zovaak iets bij te dragen (of wilde dat nog niet delen. )
Bij de action hebben ze nu huggies luiers in de aanbieding!!!!
Pak van 22 luiers voor ¤ 3,49. Geen geld toch?
luiers
Huggies Ultra
air dry
22x large (9-18 kg)
of
18x extra Large (boven 16 kg)
Je hebt het al een paar keer laten vallen de afgelopen dagen, dus vandaar deze zoen. Kan me best voorstellen dat je toch altijd bij dit soort 'mijlpalen' stil zal blijven staan.
En geveeeliciteerd Bixis! Keigaaf!
En GHaven natuurlijk ook, die moet hier nu ook wel komen posten.
Fok!baby's roeleren.
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!
bixister en GHaven gefeliciteerd
Wij gaan zo richting mutsenprutser, brrrr. Jullie horen het wel vanmiddag.
Leah, ik stuur effe opnieuw een mailtje...edit: kan ik niet meer vinden swart192@zonnet.nl aub
[Dit bericht is gewijzigd door Catootje op 11-02-2003 12:29]
Begrijp ik het nou goed, worden er Freekjes rondgemaild? Ik wil ook!
Nou Damey is ziek hoor... arm jochie... kom ik bij de psz (al wat vroeger dan normaal...) zit ie bij juffie op schoot. Das al helemaal nix voor Damien dus ik had al zoiets van hij zal wel gevallen zijn net. Ik kom binnen en hij zet het op een brullen. Meteen vloog ie in mijn armen en heeft de hele weg naar huis zitten huilen... Thuis ff getempt... 38.5. Zielig hoor.
Ik denk dat ie een griepje heeft want mijn man is ook ziek geweest van het weekend.
en waarom bestaat er geen minisub
en ja, ik voel me vandaag zielig en klein en labiel en wanhopig en heb een zere buik..
maar Bixis en GHaven wel van harte hoor! en trek je maar niet te veel van mij aan
Dus doe ik even een knuffelrondje voor de groep die dat nodig heeft, en een juichrondje voor de mensen die (eindelijk!) 'er zijn' (en toch ook weer niet, he Karin? Waar blijft schaap?)
quote:jaaaaaa, tis ook gewoon drie keer ruk!!! Wat doen we onszelf aan he vrouw? *gooit zeer veel chocolade richting ET* hetgaatlukkenhetgaatlukkenhetgaatlukken!!! Ondanks dat we regelmatig zwaar onder de hormonen (en dan een lege buik
Op dinsdag 11 februari 2003 12:37 schreef E.T. het volgende:
en ja, ik voel me vandaag zielig en klein en labiel en wanhopig en heb een zere buik..
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 10:12 schreef Brighteyes het volgende:
Moussy, voor jou vandaag een extra dikke
quote:Kleintje is op de goede weg, nu nog een goede en leuke baan.
Op dinsdag 11 februari 2003 12:41 schreef Catootje het volgende:
En dan maken we Kleintje beter!
Zat zondag op een verjaardag, kwam er iemand binnen met een klein babietje, net een maand
Ow wat deed dat pijn, maar ow wat was ik verliefd!
En die moeder... wat een figuurtje...
Volgens mij had die alleen maar baby in haar buik of is ze ook gelijk bevallen van al het vet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |