abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 februari 2003 @ 20:03:18 #201
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_8395968
Nou, eindelijk (bijna 6 weken na de eerste echo) is mijn miskraam dan op gang gekomen. Het ging helaas niet zo goed. Het begon zondag met veel vloeien, zondagavond kreeg ik lichte krampen en 's nachts echt zware krampen. Om 02.30 verloor ik het vruchtje en dacht ik dat ik er vanaf was, maar vanaf dat moment werden de krampen veel erger en begon ik echt heel erg veel te vloeien. Om 07.00 heb ik de verloskundige gebeld en die heeft mij meteen naar het ziekenhuis gestuurd. Daar bleek uit een echo dat mijn baarmoeder nog vol vocht en 'rotzooi' (weefsel) zat en dus ben ik uiteindelijk alsnog met spoed gecuretteerd. Die operatie viel me echt hardstikke mee. Het ging onder narcose en toen het klaar was had ik nergens meer last van (nu nog steeds niet), terwijl ik met enorme krampen de operatie inging.

Samengevat is de miskraam mij dus ontzettend tegengevallen en de curettage heel erg meegevallen. Ik ben eigenlijk (erg tegenstrijdige gevoelens) wel heel erg blij dat het nu achter de rug is.

Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_8396030
Jeetje Livelink, wat ontzettend zwaar voor je zeg.
Heel veeel sterkte komende tijd
pi_8396821
Livelink, wat een heftige ervaring zeg, maar toch fijn dat het nu achter de rug is. Hopelijk heb je er niet te veel spijt van dat je niet meteen voor curretage gegaan bent, want je hebt het vruchtje nu kunnen zien. Dat zou voor mij tenminste wel uitmaken. Ik hoop niet dat ik nu iets heel stoms zeg....

Knuff uit Groningen!

Zolang er was is, is er leven.
  maandag 10 februari 2003 @ 20:45:18 #204
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_8397160
Ja, een beetje spijt heb ik wel dat ik niet meteen voor een curettage heb gekozen. Gelukkig weet je niet altijd alles van tevoren. Ik heb nauwelijks naar het vruchtje gekeken, even heel snel.
Achteraf schijnt dat wel normaal te zijn, want zowel de verloskundige als de gynaecoloog vroeg of ik het vruchtje had bewaard, zodat zij er even naar hadden kunnen kijken, maar dat zou ik echt nooit doen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † maandag 10 februari 2003 @ 20:52:47 #205
7074 moussy
kuttekop
pi_8397378
he livelink wat naar dat het nou zo moest

Sterkte he meid

Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 10 februari 2003 @ 20:58:54 #206
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_8397553
Livelink, ik tik steeds wat in en haal het dan weer weg, omdat ik niet goed weet wat ik moet zeggen tegen je Het lijkt me een afschuwelijke ervaring, maar ik ben blij dat je er toch met een bepaalde opluchting op terug kan kijken. Heel veel sterkte
pi_8397598
Livelink wat vreselijk dat je zo'n last gehad hebt en dan alsnog een curretage moest ondergaan. Gelukkig ben je nu van de pijn af. Nu de tijd nemen om alles een plekje te geven hoor!! Dikke knuf vanuit hier
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 10 februari 2003 @ 21:01:24 #208
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_8397607
Ehh Coolbabe, ik heb even je smiley geleend. Mocht dat wel?
pi_8398635
Oh Livelink, wat een nare ervaring. Heel veel sterkte ermee! Ook met de lichamelijke dingen, dat lijkt me ook heel erg naar.
pi_8398983
Jessie, ik hoop als het je lukt om te kolven dat je het net zo snel kan als ik. Ik had een hele snelle toeschietreflex en in 10 minuten een voeding gekolfd. Je voelt je dan wel even Campina hoor
Met een elektrische kolf, beide kanten tegelijk. Een vriendin van me heeft onlangs het borstvoeden op die manier 4 maanden lang volgehouden, maar die had niet een tepelprobleem zoals jij helaas wel hebt.

En nog even een kleine update van deze kant, ik ben het zat!!
nog drie weken tot de uitgerekende datum, maar van mij mag het volgende week. mijn baarmoeder zit zo hoog als maar kan, met als gevolg dat er voor mijn maag geen ruimte meer is, zelfs als ik vanaf 5 uur 's middags niets meer drink zit ik 's nachts een paar keer naar adem te snakken omdat er maagvocht m'n neus in loopt. Dit schrijf ik vast niet voor het eerst, maar ik vind het ook heel erg smerig en eng. Je wordt bang om weer te slapen en dat het dan weer gebeurt, bleerrgh.
Het hoofdeinde van het bed omhoog doen is ook geen optie meer omdat ik dat vanwege druk op de blaas weer niet volhou.

Morgen controle, ik ben benieuwd of ik dan iets meer weet, of de baby is ingedaald bijvoorbeeld. Ik ben wel heel nieuwsgieirg namelijk of dit weer een keizersnee wordt, of dat we het gewoon gaan proberen.

Wat een klaagzang wordt dit .....

[rozewolkmodus]

Morgen komt mijn moeder, en die heeft de gordijntjes voor het kamertje genaaid, ik ben zo benieuwd hoe het staat, dan is alles klaar!!!! De laatste was hangt te drogen, en de luiers liggen op de plank.

[/rozewolkmodus]

Ook hier is het dus aftellen geblazen...............

Zolang er was is, is er leven.
pi_8399732
Hela, Livelink allereerst: wat een gek gevoel lijkt me dat, die mengeling van emoties...Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, want ik weet niet te omschrijven wat ik je wil zeggen. Moeilijk hoor.....

En volgens mij had ik Leah gemaild voor een Freek

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_8399756
*installeert zich met sjippies en cola en chocolade voor de puter*
Keej, dames: let the babies come to mama!!!!
DANYEL EN THIJS
pi_8399762
Livelink, toen ik in mei mijn miskramen heb gehad heb ik 2 boompjes in de tuin geplant, om ze zo een plekje te geven zeg maar. Het heeft mij wel geholpen, kan nu nog met een glimlach en een traan kijken naar mijn twee boompjes.

Sterkte meid!

pi_8399858
quote:
Op maandag 10 februari 2003 22:13 schreef danosa het volgende:
Livelink, toen ik in mei mijn miskramen heb gehad heb ik 2 boompjes in de tuin geplant, om ze zo een plekje te geven zeg maar. Het heeft mij wel geholpen, kan nu nog met een glimlach en een traan kijken naar mijn twee boompjes.
....dat is lief zeg, dat is echt lief!
DANYEL EN THIJS
  maandag 10 februari 2003 @ 22:31:42 #215
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_8400299
Cato, ik heb niets gehad....

Kun je nog een mailtje sturen?

Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 februari 2003 @ 22:34:40 #216
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_8400401
Livelink, sterkte met alles, nu het nare lichamelijke deel achter de rug is, komt de verwerking... Vergeet niet dat je er hier altijd over mag en kan praten.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_8400545
Pfff.... Livelink, wat een verhaal. Wat naar dat het dan ook nog met zoveel pijn moest. Nu kan het verwerken gaan beginnen, neem er de tijd en de ruimte voor, er is toch een kindje en de droom daarvan gestorven, en op een behoorlijk ingrijpende manier. Veel sterkte en hopelijk sta je snel weer op het lijstje als zwangere.

Dinus, ik heb ergens eens de tip gelezen om het hele hoofdeinde van het bed op klossen te zetten, dan hoeft je lijf dus niet die 'knik' te maken, maar ligt je maag wel wat verticaler. Moet alleen je man het ook goedvinden als je een tweepersoonsbed hebt.

Ik heb ook wat te zeiken vanaf mijn roze wolk (want daar ben ik wel volop op terecht gekomen sinds de echo vorige week), ik moet echt letterlijk elke tien minuten plassen. En dan is het ook niet een klein beetje, maar gewoon best een flinke plas. Ik word er gestoord van, ik kan er nauwelijks van slapen. Heb vandaag mijn plas laten nakijken, maar gelukkig geen blaasontsteking en geen glucose dus waarschijnlijk zit Miep erg op de blaas, maar het blijft wel vreselijk irritant. Iemand tips hoe ik hiermee kan omgaan?

mooi he, alles
pi_8400819
Livelink, wat een nare toestand meid..
Ik weet helaas uit ervaring dat je zowel geestelijk als lichamelijk een behoorlijke klap te verwerken hebt en ik hoop dan ook dat je hierbij de steun krijgt die je nodig hebt.
Heel veel sterkte in deze nare periode
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 februari 2003 @ 22:48:44 #219
13151 crew  Rewimo
pi_8400828
quote:
Op maandag 10 februari 2003 22:39 schreef phileine het volgende:
Ik heb ook wat te zeiken vanaf mijn roze wolk (want daar ben ik wel volop op terecht gekomen sinds de echo vorige week), ik moet echt letterlijk elke tien minuten plassen. En dan is het ook niet een klein beetje, maar gewoon best een flinke plas. Ik word er gestoord van, ik kan er nauwelijks van slapen. Heb vandaag mijn plas laten nakijken, maar gelukkig geen blaasontsteking en geen glucose dus waarschijnlijk zit Miep erg op de blaas, maar het blijft wel vreselijk irritant. Iemand tips hoe ik hiermee kan omgaan?
Zorgen dat je altijd een wc in de buurt hebt Beetje melige reactie, ik weet het, maar je kunt er gewoon weinig aan doen. Ik moest ook minimaal elk uur wel een keer, Frank werd er gek van! We kenden elkaar nog niet zo lang voor ik zwanger werd, dus hij kende me niet anders dan als iemand die elk uur moest plassen Inmiddels weet hij beter
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 10 februari 2003 @ 22:56:05 #220
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_8401029
Weer te snel op verzenden gedrukt

Livelink, sterkte joh!

Dinus, bij mij hielp rivella geweldig tegen maagzuur, misschien de moeite van het proberen waard?

Phileine, Freek trappelde met zijn voetjes op mijn blaas en ik heb weleens gevreesd dat ik midden in de Appie in mijn broek zou piesen...
Toen ie eenmaal met zijn koppie naar beneden lag werd het (tijdelijk) iets beter totdat ie ingedaald was.
Vooral op lange autoritten erg lastig

Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  maandag 10 februari 2003 @ 23:33:10 #221
30488 coolbabe
My little pwny
pi_8402021
Ach livelink toch, wat klote dat het nog zo`n drama is geworden uiteindelijk. Heel veel succes met de verwerking hiervan
quote:
Op maandag 10 februari 2003 21:01 schreef Spuuglokje het volgende:
Ehh Coolbabe, ik heb even je smiley geleend. Mocht dat wel?
tuurlijk mag dat, er zit geen (c) op

Phileine, wat een vreugde hè dat plassen? Ik blijf ook gaan naar de wc. Ik moet ontzettend nodig en als ik dan ga zitten zijn het een paar druppies, erg frustrerend.

Morgen om 15.00 zijn we aan de beurt voor een pretecho. Ik ben erg nieuwschierig en we weten nog steeds niet zeker of we het geslacht willen weten. Eerst nog maar een nachtje over slapen... Nou ja, slapen.... Ik doe al een paar weken geen oog meer dicht `s nachts. Slapen mijn benen niet dan doen mijn schouders wel pijn en anders heb ik wel last van mijn rug of moet ik plassen. Heerlijk hoor

Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  Jubileum moderator dinsdag 11 februari 2003 @ 08:20:08 #222
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_8404641
Ow Livelink wat een vreselijke ervaring. Ik wens je heel veel sterkte.

Gisteravond zijn wij naar een "ouderavond" geweest van het kinderdagverblijf. Over 6 weken wordt het huidige pand grondig gerenoveerd, veranderd en aangepast aan de nieuwe arbo-eisen. In de tussentijd moeten de kinderen dus elders opgevangen worden en ze hebben uiteindelijk een leegstaande school gevonden in het nabijgelegen Beverwijk. Daar moet alles eerst ingebouwd worden en klaargemaakt voor kinderopvang. Het is een enorme onderneming maar wat wel duidelijk is geworden gisteravond dat ze het zo netjes mogelijk proberen te doen en zo makkelijk mogelijk proberen te maken voor de kinderen.Dat doen ze onder meer door de tijdelijke lokalen exact zo in te richten als de verblijven nu. De bedoeling is dat de kinderen 12 weken in die leegstaande school blijven en dan terug mogen naar hun vernieuwde vertrouwde kdv.
Het is even lastig maar het wordt wel onwijs mooi zo te zien aan de tekeningen. De leidsters krijgen in hoogte verstelbare aankleedtafels, er komen in hoogte verstelbare bedjes, er komt een binnenspeelplaats (voor slecht weer) en een opgeknapte buitenspeelplaats. Ook komt er op de babygroep een deur naar een klein stukje speelplaats waar de baby's lekker kunnen keutelen op het gras zonder dat ze door de grote kinderen omver gelopen worden.
Zo zitten ze straks in de zomer in hun vernieuwde verblijven met goede ventilatie en dubbel glas e.d.

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 februari 2003 @ 08:40:27 #223
13151 crew  Rewimo
pi_8404790
Brrr, hier een mama die gauw haar bed weer induikt. Wat een nacht... Ik ben van ellende om 4 uur maar gaan douchen, na een hevige diarree- en kotsaanval Gelukkig sliep Christan overal doorheen maar ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik 'm kon afzetten bij 'de kindjes'. Tot later, ik ga
pi_8404816
Livelink.. wat moelijk. Heel veel sterkte gewenst. En inderdaad, je kunt hier altijd je hart even luchten

Phileine, ik vond dat ook bijzonder irritant! Als ik even een paar boodschappen ging doen moest ik weer ergens gaan vragen of ik naar de w.c. mocht..

Loïs, wel een fijn idee dat ze op het KDV de zorg voor je kind zo serieus nemen.

Coolbabe, leuheeeuuk, pret-echo

En voor de laatste-loodjes-dames een dikke knuffel!

pi_8404820
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 08:40 schreef Rewimo het volgende:
Brrr, hier een mama die gauw haar bed weer induikt. Wat een nacht... Ik ben van ellende om 4 uur maar gaan douchen, na een hevige diarree- en kotsaanval Gelukkig sliep Christan overal doorheen maar ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik 'm kon afzetten bij 'de kindjes'. Tot later, ik ga

Beterschap.

Livelink....
Weinig woorden om je op te beuren, maar heel erg veel sterkte!

pi_8404823
Oe Rewimo, dat klinkt niet best! Beterschap!!!
  † In Memoriam † dinsdag 11 februari 2003 @ 08:45:46 #227
7074 moussy
kuttekop
pi_8404842

Wij zijn vandaag ook weer op een zéér aparte manier wakker gemaakt

"Ik wil naar beneje, dan naar Hema, worst kopen"

terwijl ik dit tik word ik beplakt met paas-stickertjes

Oeh Rewimo, wat vreselijk, het duurt ongeveer een dag tot 2 dagen..... Beterschap!!

pi_8404867
mousy, heerlijke meid heb je toch !
Ik werd begroet met : mamma ik heb yoghurt honger (weer eens wat anders )
pi_8404907
hallo,

het is misschien niet het goede moment, zo na Livelinks nare bericht, maar toch wil ik hier graag even ons goede nieuws komen vertellen: er is een BabyHaven op komst! de uitgerekende datum is 15 augustus. gisteren weer op een echo mogen aanschouwen dat die kleine goed groeit en dat alles erop en eraan zit! mogen wij op het lijstje?

Livelink, ik heb je verhaal een beetje gevolgd en wil je nog even veel sterkte wensen. afgelopen zomer heb ik ook een miskraam gehad, ik kan me dus enigszins voorstellen hoe je je moet voelen. wat heeft het al met al lang geduurd, zeg. en dan toch nog die currettage... pfff... maar fijn dat het nu achter de rug is, al blijft het natuurlijk ontzettend jammer dat het misgegaan is. neem goed de tijd om hiervan bij te komen.

pi_8405099
Hoe slapen de zwangere mensen hier?
Ik slaap namelijk als een blok. Ik ben al twee keer door Damien heen geslapen 's nachts dus we slapen tegenwoordig maar met de deur open.... Dat ik dus door Damey heen ben geslapen kwam ik pas achter dat mijn man met een heftig overstuur ventje bij ons in bed kwam liggen.... Meestal slaapt mijn man er dus gewoon doorheen maar nu dus niet gelukkig.

Vanmorgen werd ik trouwens wakker gemaakt met een " KOM NOU MAMMA!!!!!! Wil pinnakaaaaasjjjj!!!!! " tis wel errug cute hoor.

Zo en nu gaat ik eens ff druk aan de slag hier, mijn keuken heeft een dringende sopbeurt nodig.

dinsdag 11 februari 2003 @ 09:19:44 #231
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_8405216
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 08:53 schreef bixister het volgende:
BabyHaven
He, wat leuk! Was jij hier laatst niet toevallig om te lurken?
pi_8405554
ja, toevallig he?
  † In Memoriam † dinsdag 11 februari 2003 @ 09:51:31 #233
7074 moussy
kuttekop
pi_8405679
bixister, gefeliciteerd!!

volgens mij heb ik je al vaker hier voorbij zien komen

pi_8405822
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 09:51 schreef moussy het volgende:
bixister, gefeliciteerd!!

volgens mij heb ik je al vaker hier voorbij zien komen

tnx, jij ook nog he?

klopt, ik las hier regelmatig mee maar had niet zovaak iets bij te dragen (of wilde dat nog niet delen. )

pi_8405863
nog even tussendoor mensen...

Bij de action hebben ze nu huggies luiers in de aanbieding!!!!
Pak van 22 luiers voor ¤ 3,49. Geen geld toch?

luiers
Huggies Ultra
air dry
22x large (9-18 kg)
of
18x extra Large (boven 16 kg)

dinsdag 11 februari 2003 @ 10:08:40 #236
593 sjak
Juffie Bloem
pi_8405908
Gefeliciteerd Bixis!
Lekker douchen!
  dinsdag 11 februari 2003 @ 10:12:18 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_8405951
Moussy, voor jou vandaag een extra dikke

Je hebt het al een paar keer laten vallen de afgelopen dagen, dus vandaar deze zoen. Kan me best voorstellen dat je toch altijd bij dit soort 'mijlpalen' stil zal blijven staan.

pi_8406120
Sterkte Livelink.
Het lijkt me vreselijk om zoiets mee te maken.

En geveeeliciteerd Bixis! Keigaaf! En GHaven natuurlijk ook, die moet hier nu ook wel komen posten. Fok!baby's roeleren.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Admin dinsdag 11 februari 2003 @ 10:24:55 #239
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_8406130
BixHaven

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  FOK!fossiel dinsdag 11 februari 2003 @ 10:44:54 #240
2628 Karin
pi_8406462
Livelink heel veel sterkte

bixister en GHaven gefeliciteerd

Wij gaan zo richting mutsenprutser, brrrr. Jullie horen het wel vanmiddag.

pi_8406839
hee Bix, toch nog de stoute schoenen aangetrokken
pi_8408456
Oe, Bixie Een babietje!!! Wat leuk, wat spannend wat leuk!! (...volgens mij roep ik dat altijd maar ik meen het wel, tis toch echt spannend) Van Harte!

Leah, ik stuur effe opnieuw een mailtje...edit: kan ik niet meer vinden swart192@zonnet.nl aub

[Dit bericht is gewijzigd door Catootje op 11-02-2003 12:29]

DANYEL EN THIJS
  Jubileum moderator dinsdag 11 februari 2003 @ 12:30:07 #243
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_8408605
Bixis wat gaaf!!! Gefeliciteerd en Ghaven natuurlijk ook. Wederom een Fokbaby wat ontzettend leuk.
Gaat alles goed, voel je je goed?

Begrijp ik het nou goed, worden er Freekjes rondgemaild? Ik wil ook!

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_8408655
Bixister gefeliciteerd!!!!!

Nou Damey is ziek hoor... arm jochie... kom ik bij de psz (al wat vroeger dan normaal...) zit ie bij juffie op schoot. Das al helemaal nix voor Damien dus ik had al zoiets van hij zal wel gevallen zijn net. Ik kom binnen en hij zet het op een brullen. Meteen vloog ie in mijn armen en heeft de hele weg naar huis zitten huilen... Thuis ff getempt... 38.5. Zielig hoor.
Ik denk dat ie een griepje heeft want mijn man is ook ziek geweest van het weekend.

dinsdag 11 februari 2003 @ 12:37:27 #245
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_8408746
ik wil ook een fokbaby

en waarom bestaat er geen minisub

en ja, ik voel me vandaag zielig en klein en labiel en wanhopig en heb een zere buik..

maar Bixis en GHaven wel van harte hoor! en trek je maar niet te veel van mij aan

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_8408749
er zijn duidelijk twee sporen in dit topic: valt me zooo op soms, dat dit zo-alles-door-elkaar-topic is, met zulke tweeslachtige emoties. Soms zit ik echt "joepie!-ahh,nee-goh wat zielig-och ja dat is waar"-achter elkaar te roepen.

Dus doe ik even een knuffelrondje voor de groep die dat nodig heeft, en een juichrondje voor de mensen die (eindelijk!) 'er zijn' (en toch ook weer niet, he Karin? Waar blijft schaap?)

DANYEL EN THIJS
pi_8408835
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 12:37 schreef E.T. het volgende:
en ja, ik voel me vandaag zielig en klein en labiel en wanhopig en heb een zere buik..
jaaaaaa, tis ook gewoon drie keer ruk!!! Wat doen we onszelf aan he vrouw? *gooit zeer veel chocolade richting ET* hetgaatlukkenhetgaatlukkenhetgaatlukken!!! Ondanks dat we regelmatig zwaar onder de hormonen (en dan een lege buik ) moeten rondlopen ET, we komen er weer doorheen. Deze tijd gaat ook weer voorbij. Wacht jij maar es af, eind 2003, jij en ik! En Nausicaa! En dan maken we Kleintje beter!
DANYEL EN THIJS
  † In Memoriam † dinsdag 11 februari 2003 @ 12:45:30 #248
7074 moussy
kuttekop
pi_8408910
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 10:12 schreef Brighteyes het volgende:
Moussy, voor jou vandaag een extra dikke
pi_8408999
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 12:41 schreef Catootje het volgende:
En dan maken we Kleintje beter!
Kleintje is op de goede weg, nu nog een goede en leuke baan.

Zat zondag op een verjaardag, kwam er iemand binnen met een klein babietje, net een maand
Ow wat deed dat pijn, maar ow wat was ik verliefd!
En die moeder... wat een figuurtje...
Volgens mij had die alleen maar baby in haar buik of is ze ook gelijk bevallen van al het vet...

dinsdag 11 februari 2003 @ 13:25:53 #250
8885 moralia
Grip op je zak
pi_8409809
Bixis, van harte gefeliciteerd, en de aanstaande vader ook natuurlijk!!
Wat een boel babies zeg
I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')