abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8273880
quote:
Ring moet pil gaan vervangen

Vrouwen die de pil moe zijn, hebben een nieuw alternatief: een plastic ring met hormonen die in de vagina wordt ingebracht. Voordeel: hij hoeft maar één keer per maand vervangen te worden.

Maandelijks
De ring, die 'NuvaRing' is gedoopt, is door Organon speciaal ontwikkeld omdat steeds meer vrouwen de dagelijkse anticonceptiepil zat zijn. NuvaRing hoeft maar één keer per maand te worden gebruikt.

Flexibel
De flexibele ring kan door de vrouw zelf eenvoudig in de vagina worden ingebracht. Daar geeft hij drie weken lang hormonen af, die in het lichaam worden opgenomen. Daarna moet de ring weer worden weggehaald.

Effectief
De veiligheid en effectiviteit van de ring zijn volgens Organon uitgebreid onderzocht. Daaruit zou blijken dat hij even effectief is als de moderne anticonceptiepil. NuvaRing is al enkele maanden (op recept) verkrijgbaar in andere landen, waaronde de Verenigde Staten, België, Duitsland en Spanje.

bron

Who's your Lord Of The Ring???

[Dit bericht is gewijzigd door Blue_Eyed_Boy op 04-02-2003 16:07]

Sacrificing autumn tears.....
pi_8273903
Zit dat niet in de weg dan ??? 3 weken lang ??
-
  dinsdag 4 februari 2003 @ 16:08:06 #3
17061 mvt
blame Canada
pi_8273950
Je kan ook een staafje in je arm laten schieten, ben je voor een aantal JAAR klaar
We were to understand there would be pie and punch?
pi_8274055
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 16:05 schreef Gijsje het volgende:
Zit dat niet in de weg dan ??? 3 weken lang ??

Zo ziet ie eruit, moet lukken toch? Zal net zoveel in de weg zitten als een pressarium.

dinsdag 4 februari 2003 @ 16:14:06 #5
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8274100
Eek! Een ring in m'n doos! Eg nie
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 4 februari 2003 @ 16:14:52 #6
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8274121
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 16:08 schreef mvt het volgende:
Je kan ook een staafje in je arm laten schieten, ben je voor een aantal JAAR klaar
Ja en die zitten nog niet in het ziekenfonds, dus mag ik even 200 euro vangen aub?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_8274157
heheh krijg je grappige effecten, cockrings etc
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
  dinsdag 4 februari 2003 @ 16:17:02 #8
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8274197
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 16:16 schreef The_Wanderer het volgende:
heheh krijg je grappige effecten, cockrings etc
"Hey je piercing is achter m'n ring blijven hangen"
pi_8274207
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 16:14 schreef SEMTEX het volgende:
Eek! Een ring in m'n doos! Eg nie
Dan blijft het gewoon slikken.
  dinsdag 4 februari 2003 @ 16:18:14 #10
17061 mvt
blame Canada
pi_8274235
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 16:14 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ja en die zitten nog niet in het ziekenfonds,

Tuurlijk niet. Dat is echt op anti-conceptie gericht. Dat de pil er wel in zit is omdat het gebruikt kan worden bij menstruatieklachten.
quote:
dus mag ik even 200 euro vangen aub?
zolang wij niet neuken : nee
pi_8274237
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 16:17 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

"Hey je piercing is achter m'n ring blijven hangen"

leg dat maar eens aan de dokter uit
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
  dinsdag 4 februari 2003 @ 16:20:01 #12
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8274289
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 16:18 schreef mvt het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. Dat is echt op anti-conceptie gericht. Dat de pil er wel in zit is omdat het gebruikt kan worden bij menstruatieklachten.

ja en? is anticonceptie geen recht dan? ik gebruik mijn pil ook gewoon voor anticonceptie en echt niet voor menstruatieklachten hoor. Anticonceptie zit volgens mij ook in 't ziekenfonds. Dat staafje is gewoon nog te experimenteel of zo.
  dinsdag 4 februari 2003 @ 16:25:54 #13
17061 mvt
blame Canada
pi_8274460
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 16:20 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

ja en? is anticonceptie geen recht dan? ik gebruik mijn pil ook gewoon voor anticonceptie en echt niet voor menstruatieklachten hoor. Anticonceptie zit volgens mij ook in 't ziekenfonds.

Er zijn plannen (gewesst) om hem uit het pakket te halen wegens de niet medische noodzaak.
quote:
Dat staafje is gewoon nog te experimenteel of zo.
Volgens mij zit die al jaren in de test, maar zal die eerder wegens dat vorige punt niet erin zijn gekomen.

Ik denk dat deze ring ook niet zo snel in het pakket zal komen.

dinsdag 4 februari 2003 @ 16:33:05 #14
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_8274700
Vanochtend op de radio werd gezegd dat dit de oplossing was voor het almaar toenemende aantal vrouwen dat tegenwoordig stopt met de pil vanwege allerlei klachten die te maken hebben met de hormonen. Maar ik begrijp niet zo goed waarom je deze ring zou willen gaan gebruiken als je last heb van de hormonen in de pil, want hier zitten dezelfde hormonen in.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_8274792
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 16:33 schreef Jane het volgende:
Vanochtend op de radio werd gezegd dat dit de oplossing was voor het almaar toenemende aantal vrouwen dat tegenwoordig stopt met de pil vanwege allerlei klachten die te maken hebben met de hormonen. Maar ik begrijp niet zo goed waarom je deze ring zou willen gaan gebruiken als je last heb van de hormonen in de pil, want hier zitten dezelfde hormonen in.
Vanwege de klachten die met hormonen te maken hebben, zal dit geen oplossing zijn (waarschijnlijk, misschien zitten er wel andere hormonen op die ring)

Maar het is wel gemakkelijker, das het voordeel.

dinsdag 4 februari 2003 @ 16:36:32 #16
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_8274813
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 16:33 schreef Jane het volgende:
Het is voornamelijk bedoeld voor vrouwen die problemen hebben met het op tijd slikken van de pil, waardoor die dan erg onveilig wordt. Voor de vrouwen die last hebben van de hormonen in de pil heeft dit nieuwe antuiconceptiemiddel weinig nut aangezien er idd dezelfde hormonen in zitten als in de pil (alleen wel in lagere hoeveelheden, maar dat maakt weinig uit).
pi_8274858
quote:
NuvaRing® is een nieuwe en unieke methode van anticonceptie en is ontwikkeld door Organon, één van de grootste fabrikanten van anticonceptiemethoden ter wereld. Vanaf februari 2003 is NuvaRing ook in Nederland (op recept) verkrijgbaar.

NuvaRing is een maandelijkse methode van anticonceptie. Het is een flexibele anticonceptiering die ingebracht wordt in de vagina. NuvaRing bevat een kleine hoeveelheid van dezelfde werkzame stoffen die de (anticonceptie)pil bevat.
bron

Zelfde hormonen dus.

[Dit bericht is gewijzigd door Blue_Eyed_Boy op 04-02-2003 16:38]

dinsdag 4 februari 2003 @ 16:38:14 #18
22259 Fogerty
slapende account
pi_8274866
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 16:36 schreef Jojogirl het volgende:
Het is voornamelijk bedoeld voor vrouwen die problemen hebben met het op tijd slikken van de pil, waardoor die dan erg onveilig wordt.
En dat schijnen er wel veel te zijn, dus voor hen is zo'n ring wel een hele verbetering.
De pil zit trouwens niet in het ziekenfonds OMDAT het anticonceptie is, maar omdat het kan helpen tegen menstruatieklachten en andere dingen. Condooms zitten ook niet in het ziekenfonds.
Hieperdepiep hoera!
  dinsdag 4 februari 2003 @ 16:39:49 #19
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_8274908
Schopje naar LIF
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_8274931
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 16:39 schreef robh het volgende:
Schopje naar LIF
Kerel, hou eens op .
pi_8275153
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 16:12 schreef Blue_Eyed_Boy het volgende:

Lijkt me nou niet echt prettig zitten zeg.
pi_8275242
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 16:48 schreef Sphere het volgende:

Nieuwe sport voor in bed, ring steken.
pi_8277365
Lijkt me helemaal niks.
pi_8278410
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 16:48 schreef Sphere het volgende:
Technisch detail: het gedeelte bij de baarmoedermond (waar die ring denk ik moet gaan zitten) is ongevoelig. Merk je dus niks van.
  dinsdag 4 februari 2003 @ 19:47:34 #25
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8278604
Ik heb het gezien op tv net en zag dat je het gewoon in je poes moet proppen, maar als dat ringetje er zit, hoe kun je dan palen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')