Wat verwachten jullie van deze cd?? Oh ja de nieuwe single van het album heet Vur de kerk op het plein, leuk nummer imo
quote:waarom zou je iets kopen wat je niet veel boeit?
Op dinsdag 4 februari 2003 14:06 schreef Koen.Sadza het volgende:
Ben ook limburger, maar eigelijk boeit het mij ook niet zo veel.
Zie wel of ik em koop als ie uit is.
Ga schijfje wel kopieren fzow, niet de moeite om te kopen...
quote:WHOA, ik zal het tegen m'n pa zeggen. Die koopt altijd Rowwen Heze cd's
Rowwen Hèze komt met een nieuwe cd, genaamd dageraad
quote:Was zeker gaaf, binnenkort ga ik naar een optreden van hun in Weert wordt weer gezellig bier gooien
Op dinsdag 4 februari 2003 17:05 schreef Yokozuna het volgende:[..]
WHOA, ik zal het tegen m'n pa zeggen. Die koopt altijd Rowwen Heze cd's
Zondag kwamen ze trouwens ook op Vrienden van Amstel Live, vet gaaf!
quote:BAAL IK FF !!!!!!!!!
Op dinsdag 4 februari 2003 17:05 schreef Yokozuna het volgende:[..]
.....Zondag kwamen ze trouwens ook op Vrienden van Amstel Live, vet gaaf!
Niet gezien ! ![]()
In ieder geval zijn het de goede teksten van Rowwen Hèze waar ik zo'n fokking kippevel van krijg. Muziek is gevoelig, sentimenteel en vaak ook dikke feest!
Jack Poels RULES!
quote:Ik weet eigenlijk niet waarom ik Rowwen Heze zo goed vind. Tis gewoon lekker hossen zonder gezeik, geen trendy shit. En die drummer roels, daar kun je nog eens polka ritmes van leren
Op dinsdag 4 februari 2003 20:55 schreef Fegisje het volgende:[..]
BAAL IK FF !!!!!!!!!
Niet gezien !
In ieder geval zijn het de goede teksten van Rowwen Hèze waar ik zo'n fokking kippevel van krijg. Muziek is gevoelig, sentimenteel en vaak ook dikke feest!
Jack Poels RULES!
En Tren achter het accordeon kan echt met gevoel spelen, muzikaal talent.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 05-02-2003 21:29]
Nieuwe nummers zijn behalve Vur de kerk op het plein ook, eiland in de reage, Vlinder (over Nicky Verstappen), dichterbij, gespiegeld in het raam en DADPGS. Deze nummers worden nu al gespeeld tijdens de theatertoer.
De nummers zijn vorig jaar uitgeprobeerd tijdens kleine kroegoptredens. Daar is een keuze gemaakt welke er op de CD zouden komen en die CD is toen in 2 gedeeltes opgenomen. Ik heb zowel de kroegconcertjes gezien als de theatertoer (waar trouwens maandag in Roermond opnames worden gemaakt voor de DVD) en er zitten een paar juweeltjes tussen.
Op www.rowwenheze.nl staan ook verslagen van de bandleden over de studiosessies.
quote:Ik denk dat ze het gewoon afwisselen.
Op woensdag 5 februari 2003 21:27 schreef Fliepke het volgende:
weet iemand wat we ervan kunnen verwachten?
een rustig album, of weer echt een feestalbum
quote:idd lijkt me ook
Op woensdag 5 februari 2003 21:30 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Ik denk dat ze het gewoon afwisselen.
quote:Op hetnet heb je een rowwenheze club met regelmatig nieuwe mp3tjes met rare material. (opnames van de eerste elpee, speciale livedingetjes, b-kantjes e.d.)
Op dinsdag 11 februari 2003 21:20 schreef Summertime het volgende:
Ik mag ze graag horen. Ze maken "eerlijke" muziek.
Ik zal er eens een paar MP3'tjes bijzetten...
April...dat lijkt ver weg...Nu tenminste.
quote:Kun je vertellen wat dat adres is? Eventueel privee
Op woensdag 12 februari 2003 15:47 schreef Da hopman het volgende:[..]
Op hetnet heb je een rowwenheze club met regelmatig nieuwe mp3tjes met rare material. (opnames van de eerste elpee, speciale livedingetjes, b-kantjes e.d.)
Rare Rowwen Heze tracks rulen.. Zo heb ik de duitse versie van "Henk is enne lollige vent"!
quote:Die duitse versies van diverse nummers zijn behoorlijk
Op woensdag 12 februari 2003 20:47 schreef Fegisje het volgende:[..]
Kun je vertellen wat dat adres is? Eventueel privee
Rare Rowwen Heze tracks rulen.. Zo heb ik de duitse versie van "Henk is enne lollige vent"!
Sinds Station america zijn ze toch wel erg rustig geworden.
En 24 maart komt de nieuwe single dichbeej uit met oa ook nog kroenenberg met het il novecento-orkest erbij.
quote:Helemaal mee eens!! Mijn broer heeft in Maastricht gestudeerd en kwam dus ook terug als 100% RH-fan, terwijl ik zoiets had van 'laat maar zitten'. Maar voetbalclub in Eersel bestond 75 jaar en RH kwam voor een optreden.... ik dus mee met mijn broer en zijn limbo-vrienden, en het was echt helemaal TOP!!! Ongelooflijk!!!!
Op dinsdag 4 februari 2003 14:28 schreef Solomon het volgende:
Maar je MOET gewoon eens een optreden bijwonen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |