quote:Toevallig deze week voor het eerst gezien, mooie scene uit een super film.
Op dinsdag 4 februari 2003 16:12 schreef Ener-G het volgende:
Shawshank Redemption, op het einde als die gevangenisdirecteur ontdekt dat de cel leeg is en in grote woede schreeuwt "misschien dat Rita Hayworth (ofzoiets) ons het geheim kan prijsgeven" waarna hij kwaad een van de schaakstukken dwars door de poster heen gooit en er een meterslange tunnel achter de poster blijkt te zitten
quote:Geen, een soort lopend geintje van me. Vaak als ik een mening verkondig verpak ik het in een fictief citaat of onderzoek. Het is dus gewoon mijn favoriete film.
Op dinsdag 4 februari 2003 15:58 schreef BTM het volgende:[..]
Wat voor onderzoek is dat?
quote:Ah, bedankt voor de opheldering...toch jammer, liep me al te verheugen; tis zo'n prachtfilm!
Op dinsdag 4 februari 2003 17:16 schreef Karboenkeltje het volgende:[..]
Geen, een soort lopend geintje van me. Vaak als ik een mening verkondig verpak ik het in een fictief citaat of onderzoek. Het is dus gewoon mijn favoriete film.
quote:Exstacy of Gold
Op dinsdag 4 februari 2003 17:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
Stukje uit The Good, the bad & the ugly wanneer de lelijke dus aankomt op de kerkhof, als een gek tussen al die grafstenen de juiste naam zoekt en de camera draait. Is ook de muziek wat het zo geweldig maakte.
quote:In dat huis wanneer de politie binnenval? Is ook erg mooi stukje.
Op dinsdag 4 februari 2003 23:46 schreef The_Substitute het volgende:
Face/Off, de scene dat Castor Troy (en Co) en Sean Archer (en Co) tegenover elkaar staan!
De scene waarin Virgil en Lindsey in de onderzeeer zitten en deze diep onder de zeespiegel kapot gaat en langzaam volloopt. En dan is er maar 1 duikpak om terug te komen........... Dat is pas vertrouwen hebben in iemand! Kippevel scene......
Verder natuurlijk de scene met Jack Nicholson in 'A Few Good Man' waar hij in de rechtzaal door Tom Cruise aan de tand gevoeld word. Superb.
En de ultieme scene met Catherina Zeta Jones in 'Entrapment' waar ze in een strak pakkie onder de laserstralen door kruipt
Of 'Good Will Hunting' als Robin Williams aan het vertellen is over die legendarische honkbal wedstrijd, die hij niet gezien heeft want hij 'had to go see about a girl'. Topfilm overigens.
Enzo nog tientallen meer, allemaal even goed in hun eigen categorie, op hun eigen tijd.....
Swordfish "Walking claymore: ontploffing in slowmotion"
Ocean's Eleven "Bij de fontijn aan het einde"
The green mile: "Als 'bear' de pijn voelt tijdens de executie van een ander"
Twister met de -Scene ?
"Ow, I'm sorry did I break your consentration?"
"Say what again, motherfucker. I dare you, I double dare you, say What one more goddamn time!"
Uitermate ruig!
quote:Prachtige scene. Ik moet m maar snel weer is gaan kijken
Op dinsdag 4 februari 2003 17:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
Stukje uit The Good, the bad & the ugly wanneer de lelijke dus aankomt op de kerkhof, als een gek tussen al die grafstenen de juiste naam zoekt en de camera draait. Is ook de muziek wat het zo geweldig maakte.
quote:Laatst weer in de bios gezien, prachtig idd
Op woensdag 5 februari 2003 16:09 schreef Sai het volgende:
Openingsscene van Apocalypse Now!
This is the end...
op een 2e plaats de overhoring van agent smith aan Mr Andersen in matrix
3e plaats LOTR TTT: als de koning van rohan + aragorn uit de helmz deep breken en dan gandalf boven op de pas zien. waarna gandalf van de berg af stormt samen met wat andere ridders
S A M E N V A T T I N G
PULP FICTION heeft de meeste scenes welke bij de fokkers zijn blijven hangen.
toen die hound zegt toen die bij die nuclear warhead stond:
" NO NUKES NO NUKES "
geniaal!
The Usual Suspects:
Verbal Kint verlaat het politiebureau. Zn mankepoot sleept ie zon beetje achter zich aan. De camera zoemt er op in en snel maar geleidelijk gaat dat gesleep over in een stevige tred.
Twee nooit overtroffen klassiekers!
quote:Here's Johnny vind ik niet eens zo'n geweldige scene uit The Shining.
Op zondag 9 februari 2003 13:24 schreef scanman01 het volgende:
Bij beste scene uit een film hoort vanzelfsprekend de douchescene uit 'Psycho' bovenaan het lijstje te staan. En ook de 'Heeeeeeeeeeeeeeeeeeere's Johnny' scene uit The Shining.Twee nooit overtroffen klassiekers!
De badkuipscene en de "All work and no play makes Jack a dull boy" - scene vind ik de beste scenes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |