abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8275356
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 16:12 schreef Ener-G het volgende:
Shawshank Redemption, op het einde als die gevangenisdirecteur ontdekt dat de cel leeg is en in grote woede schreeuwt "misschien dat Rita Hayworth (ofzoiets) ons het geheim kan prijsgeven" waarna hij kwaad een van de schaakstukken dwars door de poster heen gooit en er een meterslange tunnel achter de poster blijkt te zitten

Toevallig deze week voor het eerst gezien, mooie scene uit een super film.
CONSIDERED ARMED AND EXTREMELY DANGEROUS
pi_8275718
[wiseguy]De Odessa trappen scene uit Bronenosets Potyomkin.[/wiseguy]
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_8275890
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 15:58 schreef BTM het volgende:

[..]

Wat voor onderzoek is dat?

Geen, een soort lopend geintje van me. Vaak als ik een mening verkondig verpak ik het in een fictief citaat of onderzoek. Het is dus gewoon mijn favoriete film.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_8276068
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 17:16 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Geen, een soort lopend geintje van me. Vaak als ik een mening verkondig verpak ik het in een fictief citaat of onderzoek. Het is dus gewoon mijn favoriete film.

Ah, bedankt voor de opheldering...toch jammer, liep me al te verheugen; tis zo'n prachtfilm!
  dinsdag 4 februari 2003 @ 17:34:54 #55
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_8276239
Stukje uit The Good, the bad & the ugly wanneer de lelijke dus aankomt op de kerkhof, als een gek tussen al die grafstenen de juiste naam zoekt en de camera draait. Is ook de muziek wat het zo geweldig maakte.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_8278968
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 17:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
Stukje uit The Good, the bad & the ugly wanneer de lelijke dus aankomt op de kerkhof, als een gek tussen al die grafstenen de juiste naam zoekt en de camera draait. Is ook de muziek wat het zo geweldig maakte.
Exstacy of Gold Prachtnummer en ook een prachtige scene ja..
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 4 februari 2003 @ 23:46:13 #57
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_8283731
Face/Off, de scene dat Castor Troy (en Co) en Sean Archer (en Co) tegenover elkaar staan!
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  woensdag 5 februari 2003 @ 08:32:23 #58
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_8286218
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 23:46 schreef The_Substitute het volgende:
Face/Off, de scene dat Castor Troy (en Co) en Sean Archer (en Co) tegenover elkaar staan!
In dat huis wanneer de politie binnenval? Is ook erg mooi stukje.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_8289867
The Abyss

De scene waarin Virgil en Lindsey in de onderzeeer zitten en deze diep onder de zeespiegel kapot gaat en langzaam volloopt. En dan is er maar 1 duikpak om terug te komen........... Dat is pas vertrouwen hebben in iemand! Kippevel scene......

Verder natuurlijk de scene met Jack Nicholson in 'A Few Good Man' waar hij in de rechtzaal door Tom Cruise aan de tand gevoeld word. Superb.

En de ultieme scene met Catherina Zeta Jones in 'Entrapment' waar ze in een strak pakkie onder de laserstralen door kruipt

Of 'Good Will Hunting' als Robin Williams aan het vertellen is over die legendarische honkbal wedstrijd, die hij niet gezien heeft want hij 'had to go see about a girl'. Topfilm overigens.

Enzo nog tientallen meer, allemaal even goed in hun eigen categorie, op hun eigen tijd.....

disarm you with a smile....
pi_8290085
Six Sense "I see dead people"

Swordfish "Walking claymore: ontploffing in slowmotion"

Ocean's Eleven "Bij de fontijn aan het einde"

The green mile: "Als 'bear' de pijn voelt tijdens de executie van een ander"

Twister met de -Scene ?

:: Wookie, wookie, wookie :: <a href="http://Masselink.net" rel="nofollow" target="_blank">Koffie en meer...</a> ::
  woensdag 5 februari 2003 @ 16:09:05 #61
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_8293632
Openingsscene van Apocalypse Now!
This is the end...
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
pi_8294780
Alle bovengenoemde scenes van Pulp Fiction zijn natuurlijk goed, maar de ruigste vind ik toch in het begin als Jules en Vincent het koffertje gaan halen:

"Ow, I'm sorry did I break your consentration?"

"Say what again, motherfucker. I dare you, I double dare you, say What one more goddamn time!"

Uitermate ruig!

Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_8295259
Nog een scene uit Swordfish, waardie kerel die code moet breken terwijl hij gepijpt wordt een een pistool tegen zijn slaap krijgt.
:: Wookie, wookie, wookie :: <a href="http://Masselink.net" rel="nofollow" target="_blank">Koffie en meer...</a> ::
pi_8295437
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 17:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
Prachtige scene. Ik moet m maar snel weer is gaan kijken
  woensdag 5 februari 2003 @ 17:50:47 #65
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_8295513
The Matrix vanaf "we needs guns, lots of guns" t/m dat de lift ontploft ofzo.
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
pi_8296388
Omaha Beach , SPR
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_8302462
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 16:09 schreef Sai het volgende:
Openingsscene van Apocalypse Now!
This is the end...
Laatst weer in de bios gezien, prachtig idd
Eigenlijk is die hele film een lust...
  woensdag 5 februari 2003 @ 23:00:24 #68
27191 zoooitje
Mevrouw Puinhoop voor Jou!!!
pi_8302737
De scene uit "what dreams may come", als Robin Williams net is gestorven en in het schilderij van zijn vrouw terecht komt. Zowel de wanhoop als de verbazing in dat stukje is prachtig
  donderdag 6 februari 2003 @ 21:48:59 #69
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_8321232
snatch: dat eind gevecht vooral als brad pitt die laatste klap krijgt waardoor hij lang uit door de lucht vliegt en de toeschouwers al staan te juichen. alleen al van dat beeld lig ik compleet dubbel..

op een 2e plaats de overhoring van agent smith aan Mr Andersen in matrix

3e plaats LOTR TTT: als de koning van rohan + aragorn uit de helmz deep breken en dan gandalf boven op de pas zien. waarna gandalf van de berg af stormt samen met wat andere ridders

vrijdag 7 februari 2003 @ 03:29:51 #70
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_8325530

S A M E N V A T T I N G

PULP FICTION heeft de meeste scenes welke bij de fokkers zijn blijven hangen.

Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
  vrijdag 7 februari 2003 @ 04:02:24 #71
14477 kaio
348 best club in town
pi_8325567
armageddon:

toen die hound zegt toen die bij die nuclear warhead stond:
" NO NUKES NO NUKES "
geniaal!

Surfing with P266mhz,256mg,Radeon7000,Voodoo2SLI, SbLive
pi_8357656
Pulp Fiction:

'Are you OK?'

'I feel pretty fuckin' far from OK'

pi_8364954
Nah, aangezien het allang niet meer om openingsscenes gaat:

The Usual Suspects:

Verbal Kint verlaat het politiebureau. Zn mankepoot sleept ie zon beetje achter zich aan. De camera zoemt er op in en snel maar geleidelijk gaat dat gesleep over in een stevige tred.

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zondag 9 februari 2003 @ 13:24:40 #74
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8365108
Bij beste scene uit een film hoort vanzelfsprekend de douchescene uit 'Psycho' bovenaan het lijstje te staan. En ook de 'Heeeeeeeeeeeeeeeeeeere's Johnny' scene uit The Shining.

Twee nooit overtroffen klassiekers!

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_8366276
quote:
Op zondag 9 februari 2003 13:24 schreef scanman01 het volgende:
Bij beste scene uit een film hoort vanzelfsprekend de douchescene uit 'Psycho' bovenaan het lijstje te staan. En ook de 'Heeeeeeeeeeeeeeeeeeere's Johnny' scene uit The Shining.

Twee nooit overtroffen klassiekers!

Here's Johnny vind ik niet eens zo'n geweldige scene uit The Shining.

De badkuipscene en de "All work and no play makes Jack a dull boy" - scene vind ik de beste scenes

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')