quote:Hoezo? Ik heb er geen last van hoor...
Op maandag 3 februari 2003 15:09 schreef Ulx het volgende:
Schande, Boeh! Allemaal het land uit!
quote:ja ja, je knuffelt er wat op los.
Op maandag 3 februari 2003 15:10 schreef bixister het volgende:
ach, ik knijp een oogje toe.
Nou, ik ben voor een knuppelbeleid.
quote:Je stemt zeker PvdA met je oogkleppen ?
Op maandag 3 februari 2003 15:11 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Hoezo? Ik heb er geen last van hoor...
quote:Ik heb ook geen last van een bankoverval in Maastricht.
Op maandag 3 februari 2003 15:11 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Hoezo? Ik heb er geen last van hoor...
Goedkeuren dan maar?
quote:Ik stem PVDA met een stemcomputer...
Op maandag 3 februari 2003 15:12 schreef gelly het volgende:[..]
Je stemt zeker PvdA met je oogkleppen ?
quote:Tegenwoordig lukt een bankoverval niet echt meer
Op maandag 3 februari 2003 15:12 schreef Ulx het volgende:[..]
Ik heb ook geen last van een bankoverval in Maastricht.
Goedkeuren dan maar?
quote:Nee, maar face it: Ik heb er toch helemaal geen last van als iemand in Venlo doodgeschopt wordt? Maar om dat dan af te doen met dooddoeners als die van Strolie gaat me echt te ver.
Op maandag 3 februari 2003 15:14 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Tegenwoordig lukt een bankoverval niet echt meer
En dit topic alsmede de reacties van beroepszuigers Ulx en gelly zijn ook niet een heel klein beetje voorspelbaar.
quote:Maar zodra "den echten nederlander" de lul is sta je op je achterste poten. Blijkbaar zie je allochtonen als 2e rangs burgers. Wat is het verschil tussen een nederlander die een nederlander doodschopt, en een nederlander van marokkaanse origine die een nederlander doodschopt ? Of een marokkaan die een marokkaan doodschopt ?
Op maandag 3 februari 2003 15:32 schreef Strolie75 het volgende:
Als Turken een filiaal van een Turkse Bank overvallen en Marokkanen mekaar doodschoppen in Venlo heb ik er inderdaad ook geen moeite mee.En dit topic alsmede de reacties van beroepszuigers Ulx en gelly zijn ook niet een heel klein beetje voorspelbaar.
quote:Geen verschil, ze moeten allemaal gestraft worden. Maar ik zal niet hypocriet ontkennen dat mijn hart van verdriet overvloeid als een aantal Marokkanen mekaar doodschopt. Overigens moet ik even nuanceren dat het hierbij gaat om de zogenaamde Kut-Marokkanen.
Op maandag 3 februari 2003 15:35 schreef gelly het volgende:
Wat is het verschil tussen een nederlander die een nederlander doodschopt, en een nederlander van marokkaanse origine die een nederlander doodschopt ? Of een marokkaan die een marokkaan doodschopt ?
Vond jij het neerschieten van die Heineken-ontvoerder net zo erg als het doodschoppen van die jongen in Venlo?
quote:Leg me geen woorden in de mond.
Op maandag 3 februari 2003 15:35 schreef gelly het volgende:
Maar zodra "den echten nederlander" de lul is sta je op je achterste poten.
quote:Inderdaad.
Op maandag 3 februari 2003 15:41 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Leg me geen woorden in de mond.
UTFS, gelly.
quote:Blijkbaar zien veel allochtonen met moslim-achtergrond zichzelf zo.
Op maandag 3 februari 2003 15:35 schreef gelly het volgende:Blijkbaar zie je allochtonen als 2e rangs burgers.
Waarom voelt meer als de helft van Marokkanen zich eerst Moslim, daarna Marokkaan en daarna pas Nederlander ?
quote:
Op maandag 3 februari 2003 15:42 schreef qbus het volgende:
Waarom voelt meer als de helft van Marokkanen zich eerst Moslim, daarna Marokkaan, daarna slachtoffer en daarna pas Nederlander ?
quote:Geen idee, maar waarom zou dat erg zijn ?
Op maandag 3 februari 2003 15:42 schreef qbus het volgende:[..]
Waarom voelt meer als de helft van Marokkanen zich eerst Moslim, daarna Marokkaan en daarna pas Nederlander ?
quote:Omdat ze zich al Marokkaan niet verbonden hoeven te voelen met de Nederlandse samenleving? Omdat ze zich als moslim niet gebonden voelen aan wetten en regels die niet in de Koran staan?
Op maandag 3 februari 2003 15:44 schreef gelly het volgende:
Geen idee, maar waarom zou dat erg zijn ?
quote:Waarom niet ?
Op maandag 3 februari 2003 15:46 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Omdat ze zich al Marokkaan niet verbonden hoeven te voelen met de Nederlandse samenleving?
quote:Ja hoor, dat staat in de Koran. Moslims dienen zich te houden aan de wetten van het land waarin ze verblijven.
Omdat ze zich als moslim niet gebonden voelen aan wetten en regels die niet in de Koran staan?
Maar het ging geloof ik over chinezen.
quote:Ik zeg toch nergens dat dat erg is ? Dat zeg jij!
Op maandag 3 februari 2003 15:44 schreef gelly het volgende:[..]
Geen idee, maar waarom zou dat erg zijn ?
Ik zeg dat men zichzelf kennelijk een 2e, soms 3e rangs Hollander voelt.
[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 03-02-2003 15:49]
quote:Daarover zijn we het eens, alleen jammer dat zij dat echt anders zien.
Op maandag 3 februari 2003 15:47 schreef gelly het volgende:
Moslims dienen zich te houden aan de wetten van het land waarin ze verblijven.
quote:Als chinezen die afgeperst worden niet naar de politie stappen kan er ook niks aan gedaan worden.
Maar het ging geloof ik over chinezen.
quote:Dat komt omdat ze niet geintegreerd zijn. Ze leven in hun eigen wereldje, en nemen niet deel aan de nederlandse samenleving. Integreren dus !
Op maandag 3 februari 2003 15:49 schreef Strolie75 het volgende:
Als chinezen die afgeperst worden niet naar de politie stappen kan er ook niks aan gedaan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |