abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_549354
*En Sabah Nur's huisje, welkom.

Diep onder de grond, in de duisternis van de aarde. Een een doolhof van gangen en kamers bevindt zich En_Sabah_Nur, dit is zijn huis.
Het is er stil en donker. In een grote ronde kamer waar de wanden van spiegels zijn gemaakt, net als het bolvormige plafond boven hem, staan enkele witte kaarsen, ze geven een zacht licht af aan de omgeving en verspreiden een heerlijke vanille-achtige geur door de kamer. Het licht van de kaarsen creert zowel een mystieke sfeer als een angstaanjagende sfeer, in de vele spiegels dansen schaduwen en reflecties met elkaar, ieder woord dat er wordt gesproken wordt weerkaatst en teruggebracht naar degene die sprak.
Achter een van de spiegels is een deur die leid naar de talloze gangen die onder de grond lopen. Deze gangen leiden tot een aantal kamers, de kamers waarin En Sabah Nur in alle rust en vrede zijn gedachten op een rijtje kan zetten en terugkijken op de rijke ervaringen van de voorgaande dag.

Vol trots laat En Sabah Nur de logeerkamer zien, wederom een grote ronde kamer, maar in deze kamer zijn de wanden niet gemaakt van spiegels, maar van een zachte kleur wit marmer. Er staat een tafeltje en een stoel, beiden gemaakt van een donker soort hout, afkomstig uit een plaats waar maar weinigen van hebben gehoord. De kamer wordt verlicht door een aantal futuristisch ogende lampen. Er staat ook een schitterend groot bed dat doet denken aan een bed gezien in een sprookjesfilm, of een bed dat lijkt gestolen te zijn uit de slaapkamer van een spaanse koning in de zestiende eeuw. Het bed is bedekt met donker rode lakens gemaakt van satijn.
Als men naar de grond kijkt dan ziet men dat de grond een schaakbord-motief vertoond, net als de wanden gemaakt van marmer, de witte stenen zijn van hetzelfde soort marmer vervaardigd als de wanden, ze hebben dezelfde kleur. De zwarte stenen zijn precies dat, zwart.

De rest van de kamers zijn verboden terrein, voorlopig dan maar, tot alles helemaal in orde is gebracht. Er moeten nog enkele spulletjes overkomen van het vaste land die van belang zijn bij de inrichting van enkele kamers.

En Sabah Nur verzekerd de bewoners dat het ondergrondse complex nog lang niet af is en dat het zeer diep is. Diep genoeg om niets te merken van een eventuele kernbom die op de bovenwereld valt.
Geheel geisoleerd van de bovenwereld ziet En Sabah Nur deze plaats als zijn huisje op het fokeiland...

Admin donderdag 14 december 2000 @ 09:29:08 #2
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_550085
wow, mooie woning Sabah...

kunnen we zo af en toe 's op visite komen?

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_550177
Wow, Sabah, klinkt goed!!

Mag ik binnenkort eens bij je op visite komen?? O, heb ik je trouwens al welkom geheten hier?? Ja vergeef me mijn vergeetachtigheid dit betreft, maar er zijn de laatste tijd zoveel nieuwe mensen bij gekomen dat ik af en toe een beetje vergeet wie ik al wel en wie ik nog geen gedag heb gezegd...
mijn excuses hiervoor.

Maar goed, bij deze van harte welkom op ons prachtige eiland, ik hoop dat je het hier enorm naar je zin zult hebben.

Ik ben Equilan, de elfengodin en zorg voor de broodnodige magie hier op dit eiland. Alhoewel, tegenwoordig sta ik daar niet meer alleen in!!
Ik woon in een toren op de westelijke hoek van het eiland, samen met mijn drie draken. Ik maak heerlijke thee, dus als je zin hebt ben je van harte welkom!!

Tot ziens!!

Elfensex is superspannend...
pi_551618
Ik zie dat je je keuze hebt gemaakt Sabah. Ik moet zeggen dat je een prachtig plekje hebt uitgekozen.
pi_552361
natuurlijk mogen jullie weleens op bezoek komen.
Gezellig.
  donderdag 14 december 2000 @ 20:41:46 #6
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_552488
*Cairon komt op bezoek.

Cairon komt eigenlijk nooit op bezoek, maar voor deze ene keer maakt hij wel een uitzondering. Hij gaat voorzichtig te werk. Hij kiest zijn woorden goed uit, want hij wil niet een verkeerde indruk achterlaten bij een nieuwe bewoner.

Welkom,

ik hoop dat je het hier erg naar je zin hebt. De mensen hier zijn vriendelijk en ze zijn altijd bereidt om je te helpen.
De mensen doen hier al heel snel vreemde dingen, liefde hangt hier gewoon in de lucht.
Kijk maar naar Hoekie... die heeft Wilgje al gevonden, en een hele hoop nieuwe vrienden.

En hoe zit het met jouw? Al een vriendinnetje gevonden op dit eiland vol met Liefde?

*Cairon glimlacht vriendelijk. Idere spier in zijn gezicht staat in het teken van vriendelijkheid.

Als je ooit nog iets nodig hebt, dan kun je het altijd vragen hoor.
Kijk maar naar LWaS die heeft nu ook al werk gevonden in de Tuinen van Fok, hij hoefde het maar te vragen en hij had al meteen een baantje in de Tuinen gekregen...

*Cairon kijkt op zijn horloge Zo laat al? Ach, sorry dat het zo kort duurde, maar ik moet echt weg.

Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_552558
Sabah is nog single
Sabah heeft nog geen werk
Sabah heeft nog bijna geen vrienden op dit eiland.
Sabah voelt zich weer eens helemaal TOPPIE!
Niet dus. Dank je wel Cairon, ik denk niet dat jij later een goede Mental Coach zal worden...

[Dit bericht is gewijzigd door En_Sabah_Nur op 14-12-2000 21:03]

donderdag 14 december 2000 @ 21:12:39 #8
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_552661
*Als een schim door de nacht komt er een wezen bij het huis van Sabah. Hij blaft met machtige stem tot Sabah zijn deur opent. Dan gaat het wezen zitten en steekt zijn poot uit. Ach, het is Toro... en hij geeft een poot!
In zijn bek heeft hij een brief die Sabah aanpakt en hij leest:

Hoi Sabah, heb je zin om bij Equilan in haar toren te komen eten? Lurky, LWaS, Wilgje en Hoekie zijn er ook. We eten een heerlijke stoofschotel. Er is genoeg!

Treat everyone with politeness, even those who are rude to you - not because they are nice, but because you are.
  vrijdag 15 december 2000 @ 13:33:25 #9
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_554905
*Cairon legt met grote voorzichtigheid een rood doosje voor de deur. Het is een kubus zonder enige zichtbare opening. Het beweegt niet, het wacht geduldig af.
Bij deze kleine masieve kubus zit een briefje...

Beste nieuwe bewoner

In dit doosje zit iets dat je donkerste uur zal verlichten. Wees niet ongerust, het zal open gaan als jij het accepteert. En als jij wil dat het open gaat... veel plezier.

Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  vrijdag 15 december 2000 @ 13:48:35 #10
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_554960
*Wilgje vind het lang genoeg geduurd hebben en gaat opzoek naar Hoekie. Op haar wandeling over het eiland komt ze bij het huis van Sabah aan. Wat ligt daar? Een doosje, een rood doosje! Met een brief erbij. Opgetogen neemt Wilgje het mee en rent terug naar de vergaderzaal van Loerka. Hoekie is voor dat moment helemaal vergeten....
Treat everyone with politeness, even those who are rude to you - not because they are nice, but because you are.
pi_573183
heb je nog een baantje nodig? Hop dan maar eens bij me langs, er is vandaag een vacature gekomen.
Ik hoop dat je beschikt over voldoende hersenen om mij niet te belazeren.

Ik betaal goed.

Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_595852
*Sabah kijkt naar een flinterdun beeldscherm, op dit beeldscherm is een in de schaduwen verborgen gezicht te herkennen. De figuur op het beeldscherm spreekt Sabah toe, maar Sabah reageert niet. Geduldig luistert Sabah naar de boodschap die hem wordt gezonden door deze mysterieuze figuur. Zijn ademhaling is kalm en een beetje oppervlakkig. Deze kamer is bekleed met apparatuur, overal is het metaal van de machines te zien, de kamer zelf wordt verlicht door het licht van een tweetal lampen. Zouden deze lampen doven dan nog zou deze kamer baden in het licht van de vele kleine, knipperende lampjes en knopjes die deze kamer rijk is.
Als de twee lampen zouden doven dan zou deze kamer, het beste kunnen worden omschreven als sfeervol en kleurrijk.
Een koele zucht wind strijkt over zijn rechter wang. Het resultaat is dat Sabah met een snelle beweging zich omdraait en de kamer met zijn ogen ontleed en bestudeert, zou er iemand aanwezig zijn? Met een simpel handgebaar word het beeldscherm gitzwart en eindigt de boodschap. Sabah neemt nog eens de tijd om de kamer op de aanwezigheid van ongewenste gasten te inspecteren, maar vind ook deze keer niets en niemand, hij zucht. Het klinkt bijna opgelucht.
Hij loopt de kamer uit en doet de deur op slot. Vermoeid loopt hij door het labyrinth van gangen.
Zijn reis is kort, hij betreed een lange rechthoekige kamer waar, in het midden van deze kamer, een lange, rechthoekige, tafel geplaatst staat. In deze kamer komt het licht van een zestal lampen, vier in de hoeken van de kamer en twee aan het plafond, er staan een acht-tal kaarsen die voor een eventuele sfeerverlichting kunnen zorgen. De vloer is gemaakt van een gladde zwarte steensoort, deze vloer is zo schoon dat je je reflectie erin kan zien. De muren zijn gebroken wit, net als het plafond. Op de tafel staan enkele bloemen, rode, witte blauwe en nog veel meer gekleurde bloemen.
Sabah ploft neer op de stoel die aan het hoofd van de tafel staat en kijkt naar de andere kant van de kamer, hij voelt zich eenzaam en vraagt zich af of hij misschien een groots diner zal geven in de nabije toekomst, de kamer en tafel zijn groot genoeg voor een tiental gasten, waarom dus niet?

[Dit bericht is gewijzigd door En_Sabah_Nur op 28-12-2000 17:04]

pi_802826
*Damian Thorn stormt het vertrek binnen, achter hem komen twee jonge personen aangelopen. Ze kijken rond en glimlachen. Ze hebben een onheilspellende blik op hun ogen.

Met luide stem verkondigt Damian:

Deze plaats is perfect om te wonen. En na dat godsgruwelijke dineetje in je tent, ben je me het wel verschuldigt.

*Damian glimlacht. Hij vraagt Pisca om dichterbij te komen. Ze straalt bij iedere stap die ze richting Damian neemt. Hij overhandigt haar een brief, voor haar moeder.

De kinderen dartelen het huis uit en gaan met spoed naar hun moeder toe.

Nou, nou, als je me hier niet wilt hebben dan ga ik natuurlijk. Ik dwing je heus niet hoor...
Maar ja... ik ben wel je enige klant...

dus zeg het maar.

*PhalanX glimlacht, hij grijnst terwijl hij wacht op een antwoord.

--- Cameron Hodge ---
pi_803223
als ik ingenomen moet zijn door je charmes heb je het mis. Je mag het huis hebben als je wilt, ik vertrek naar mijn restaurant... mijn VIJF STERREN restaurant. Onder 1 voorwaarde, als je maar in het KoraalRif blijft eten, en hier en daar wat reclame voor me maakt.
  vrijdag 9 maart 2001 @ 16:06:46 #15
3140 PhalanX
Technarchy
pi_806864
*PhalanX bekijkt de plattegrond van het ondergrondse huis en maakt een kleine wijziging. Vanaf de ontvangst hal zal een gang worden toegevoegd die leid tot een nog dieper niveau.

Op dit niveau zal er een zevental kamers worden gebouwd, iedere kamer zal een andere kleur en een andere inrichting hebben.

Plotseling voelt hij hoe twee paar ogen hem aankijken. In een wilde beweging draait hij zich om en ziet Pisca en Hermes staan. Beiden zwijgen als het graf en lijken geduldigte wachten op een reactie van Phalanx. PhalanX knikt, en op het gezicht van de twee verschijnt een glimlach.

Zijn woorden galmen door het vertrek waar ze zich bevinden:

Kom dan gaan we...

--- Cameron Hodge ---
  maandag 12 maart 2001 @ 20:47:12 #16
3140 PhalanX
Technarchy
pi_817023
*PhalanX zit te midden van de grootste zaal in het nieuw aangebouwde deel van het "huis". Het is een geweldig grote ruimte, een ruimte zo groot dat het hem doet denken aan vroeger tijden. Bij hem zijn Pisca en Hermes, ze drinken beiden een kop sterke koffie, speciaal gezet voor deze gelegenheid. Er zit een vreemde smaak aan de koffie, niet geheel onaangenaam, maar het doet denken aan kaneel...

Een feestje. Ter ere van de toekomst.

Hermes... Pisca... We staan op de drempel van een nieuw tijdperk.
Bijna alle spelers staan in positie.

--- Cameron Hodge ---
  maandag 12 maart 2001 @ 20:52:26 #17
5490 Pisca
Kijk eens naar mij.
pi_817039
*Pisca glimlacht, haar onschuldige gezicht straalt vriendelijkheid en medeleven uit.

Weet je zeker dat je plan zal slagen? Wie weet, misschien zien ze het niet...

Je kunt het ze niet kwalijk nemen dat ze het niet bergijpen. Ze zijn zo... gelimiteerd.

*Haar stem verraad haar houding tegenover de rest van het eiland. Ze waant zich beter dan de anderen. Alsof ze het licht heeft gezien, en ze denkt dat ze de enigste is die het begrijpt.

Vandaag is de dag...!
  maandag 12 maart 2001 @ 21:04:59 #18
9267 Hermes
Ya Hya Chouhada
pi_817075
Ik neem aan dat jullie de MIR-situatie in jullie plannen hebben berekend? Er schijnt een conflict te ontstaan, door dit voorwerp van levenloos materiaal. Volgens mij kunnen de partijen die erbij betrokken zijn de uitkomst... of moet ik zeggen de opstart van onze plannen dusdanig in de war schoppen dat we niet eens meer kunnen spreken van een plan?

*Hermes weet dat zijn gebruik van woorden zijn ware aard veraden. Hij sprak niet over "onze" plannen die eerste keer, neen hij gebruikte "jullie".

PhalanX kijkt naar Hermes en de glimlach, en iedere andere vorm van vreugde, ebt weg uit zijn gezichtsuitdrukking.

Ongeacht de uitkomst van dit MIR conflict, ons plan gaat door!

*Hermes staat op en vertrekt naar zijn kamer, niet naar zijn ouderlijk huis, dat heeft hij achter zich gelaten. Pisca volgt hem op de voet. Hermes voelt hoe hij een fout heeft gemaakt die hem duur kan komen te staan...

Long Live the Fighters
  dinsdag 13 maart 2001 @ 17:08:39 #19
3140 PhalanX
Technarchy
pi_819862
Hermes! *klinkt het door het bouw-werk.
Waar is je zuster!? Ga haar zoeken, ik heb iets voor haar.
--- Cameron Hodge ---
  dinsdag 13 maart 2001 @ 21:18:12 #20
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_820612
DING DONG
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  dinsdag 13 maart 2001 @ 21:19:50 #21
3140 PhalanX
Technarchy
pi_820615
*PhalanX rept zich naar de deur, hij zet deze op een kiertje zodat hij ziet wie er buiten saat, maar zodat degene die buitenstaat niet verder naar binnen kan kijken dan nodig is.

Ja?

--- Cameron Hodge ---
  dinsdag 13 maart 2001 @ 21:21:46 #22
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_820620
Pisca?

*Dagobert probeert dor het kiertje wat te zien.

Onee, PhalanX

Is Pisca thuis?

dinsdag 13 maart 2001 @ 21:23:59 #23
3140 PhalanX
Technarchy
pi_820621
*PhalanX bekijkt Dagobert van top tot teen en glimlacht vriendelijk. Ik zal haar meteen even roepen. Momentje alstublieft...
*de deur gaat dicht en nog geen minuut later staat Pisca in de deuropening. Met een ietwat zwoele stem spreekt ze Dagobert toe

hoi...

--- Cameron Hodge ---
  dinsdag 13 maart 2001 @ 21:25:29 #24
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_820624
Hoi Schatje,
Zin in een herhaling?
Ik misje.
Waarom werd je weggehaald door je broer?
  dinsdag 13 maart 2001 @ 21:27:59 #25
5490 Pisca
Kijk eens naar mij.
pi_820631
Ach laten we dat vergeten en gezellig even een wandelingetje maken.
Vanavond is er reden tot vieren.
Vandaag is de dag...!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')