quote:Ik denk dat er wel verschillen zijn die je per werelddeel kan schikken.
Op zondag 2 februari 2003 16:29 schreef poep het volgende:
denk dat dat aan het persoon zelf ligt!
quote:Ik hoorde dat de spleet bij een aziatische vrouw precies andersom zit....dus van been tot been, net als hun ogen, hahaha, slaat natuurlijk weer is nergens op
Op zondag 2 februari 2003 16:30 schreef SpleeffY het volgende:
Aziatische meisjes zijn leniger
quote:
Op zondag 2 februari 2003 16:31 schreef The_Wanderer het volgende:
Die uit zuid-amerika zijn wilder en hebben meer passie
quote:Dat ze meer smaak hebben met het uitzoeken van hun partners en veel geiler zijn.
Op zondag 2 februari 2003 16:28 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wat zijn eik de wezenlijke verschillen tussen europese meisjes en meisjes uit Afrika en meisjes uit Azie en meisjes uit Amerika ?
Landen tot nu toe: Nederland, België, Duitsland, Spanje, Frankrijk en Denemarken ..... nu de rest van de EU nog
quote:En meer haar
[Dit bericht is gewijzigd door yvonne op 02-02-2003 16:50]
quote:Meisjes van buiten Europa zijn voor jou makkelijker te scoren want die kennen jouw reputatie op Fok! niet...
Op zondag 2 februari 2003 16:28 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Wie heeft dat wel eens gehad?? Ik zat na te denken en bedacht me ineens dat al mijn partners van buiten europa kwamen en dus nog nooits sex heb gehad met een europeaan... wat zijn eik de wezenlijke verschillen tussen europese meisjes en meisjes uit Afrika en meisjes uit Azie en meisjes uit Amerika ?
quote:
Op zondag 2 februari 2003 16:45 schreef Govinda het volgende:
Meisjes van buiten Europa zijn voor jou makkelijker te scoren want die kennen jouw reputatie op Fok! niet...
Neem nou 2 uitersten die ik heb meegemaakt: 1 NL meisje liet me alle hoeken van de slaapkamer zien en een ander NL meisje lag als een plank op bed
Denk dat er over het algemeen niets zinnigs over te zeggen is...
quote:Inderdaad
En Aziatische meisjes leniger? Niks van gemerkt. Vaak erg mooi enzo maar een beetje initiatiefloos in bed. Meestal geen sletjes dus je moet er wat moeite voor doen.
Europese vrouwen zijn vaak weinig passioneel, geroutineerd en het zijn sletjes. Ze geven je het gevoel alsof je gratis naar de hoeren gaat.
quote:ja????
Op zondag 2 februari 2003 16:32 schreef SilentChaos het volgende:[..]
Ik hoorde dat de spleet bij een aziatische vrouw precies andersom zit....dus van been tot been, net als hun ogen, hahaha, slaat natuurlijk weer is nergens op
quote:Gratis naar de hoeren, dat hoor ik vaak als ik buitenlandse mensen over Nederlnadse vrouwen hoor praten. "Nederlandse vrouwen hebben geen respect."
Op zondag 2 februari 2003 17:08 schreef Aernout het volgende:[..]
Inderdaad
Die denken niet aan morgen en doen dus hele onverstandige dingen![]()
![]()
Latina's zijn het beste van allemaalEn Aziatische meisjes leniger? Niks van gemerkt. Vaak erg mooi enzo maar een beetje initiatiefloos in bed. Meestal geen sletjes dus je moet er wat moeite voor doen.[afbeelding]
Europese vrouwen zijn vaak weinig passioneel, geroutineerd en het zijn sletjes. Ze geven je het gevoel alsof je gratis naar de hoeren gaat.
Wat ik me voornamelijk herinner van die Engelse was dat ze vond dat het verwijderen van lichaamsbeharing voor vrouwen iets was dat door de door mannen beheerste schoonheidsindustrie opgedrongen was, en dat ze daar dus niet aan meedeed. Dat hield dus in dat ze het haar op haar armen, benen en schaamhaar liet zoals de natuur het groeide. Hoef hier denk ik niet te vertellen dat ik bepaald niet gecharmeerd was van de volle bos schaamhaar die ze had...
Verder hield ze niet zo van pijpen en moest ze er echt voor in de 'mood' komen, wat zelden was. Maar neuken vond ze heerlijk en wat dat betreft was ze ook wel avontuurlijk ingesteld.
Na m'n relatie met haar heb ik verder alleen Aziatische vriendinnen gehad: Singapore (Chinese), Brunei (50% Chinese, 50% Malaysische), en uiteindelijk getrouwd met een Filippijnse met wie ik helemaal gelukkig ben
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |