abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 februari 2003 @ 13:46:55 #1
22567 innovation
Don't look at the sun
pi_8235431
Ik weet dat afstanden erg moelijk zijn bij relatie (als je geen eigne vervoer hebt) maar wat is er nodig om die realtie wel aan te gaan.
en wat is een afstand die nog te doen is.
iemand ervaring? goede slechte ?
poebeer houd van Knorretje2712 http://www.clusius.com,Alain Lecluse
pi_8235444
Een OV. (Of veel geld).
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  zondag 2 februari 2003 @ 13:48:37 #3
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_8235448
Veel vertrouwen in elkaar hebben en niet overdreven aan elkaar vastklampen zijn al twee dingen.

Voor mij maakt afstand weinig uit. Ik pak de auto wel en of ik nu 'om de hoek' moet zijn, of aan de andere kant van het land... Ja, het duurt in het ene geval wat langer voor je op de plek van bestemming bent.
Indien je zelf geen vervoer hebt, is het natuurlijk makkelijk als het OV een beetje goed is geregeld.

If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_8235512
Afstand is in dit geval zeer relatief. 20km als je 12 bent is een grote afstand terwijl 100km als je 18 bent eigenlijk weinig voorstelt door OV en/of auto.

Kortom het ligt totaal aan de situatie.

Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  zondag 2 februari 2003 @ 14:00:49 #5
22567 innovation
Don't look at the sun
pi_8235642
16
63 Km
geen OV
stopt geen trien in dat gat dus ik moet met dus van af eindhove.
pi_8235671
quote:
Op zondag 2 februari 2003 14:00 schreef innovation het volgende:
16
63 Km
geen OV
stopt geen trien in dat gat dus ik moet met dus van af eindhove.
Ah je hebt dus al iemand op 't oog. En ik maar denken dat 't een algemene vraag was.

63 KM vind ik niet echt veel. Met de trein en bus kun je al heel veel verder.. Ik heb 't ook gedaan toen ik 16 was (half jaartje). Ieder weekend omstebeurt naar elkaar toe.. beetje seksen enzo. Tot het gaat vervelen en dan zoek je lekker iemand dicht bij huis. Meiden zat in Eindhoven toch?

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  zondag 2 februari 2003 @ 14:05:19 #7
22567 innovation
Don't look at the sun
pi_8235727
hmm ja ik ook niet zo maar somige mensen denken er anders over al bij 43 km.

maar ja kijk duurt wel ff voor dat ik daar ben elke keer. ongeveer 1 uur tot ander half uur.
je kunt niet echt zeggen dat mee werkt

zondag 2 februari 2003 @ 14:06:55 #8
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_8235757
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:48 schreef MSXUser het volgende:
Veel vertrouwen in elkaar hebben en niet overdreven aan elkaar vastklampen zijn al twee dingen.

Voor mij maakt afstand weinig uit.

Ik heb al een tijdje een relatie met iemand uit de USA... afstand is vervelend, maar ach .. we zijn allebei koppig genoeg om het door te zetten en daarnaast is ze ook volledig

Waar het om gaat is vertrouwen en elkaar de ruimte gunnen, maar er wel voor zorgen dat je precies weet wat er in het leven van de ander gebeurt ... tenminste, da's ons geheim.

Daarnaast moet ik er eens aan denken grootaandeelhouder KPN te worden

Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  zondag 2 februari 2003 @ 14:08:53 #9
22567 innovation
Don't look at the sun
pi_8235791
ja maar telefoon is zeker niet alles. en ik moet iemand zien.
en mijn spaar reking is nou ook niet echt 100%.. nee usa is ver weg dan zou je persoon nooit zien. lukt mij echt nooit.
  zondag 2 februari 2003 @ 14:25:47 #10
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_8236124
quote:
Op zondag 2 februari 2003 14:08 schreef innovation het volgende:
ja maar telefoon is zeker niet alles. en ik moet iemand zien.
Wat dacht je van videoconferencing?? Allebei een webcam en je kunt elkaar zien en horen
  zondag 2 februari 2003 @ 14:31:03 #11
22567 innovation
Don't look at the sun
pi_8236221
quote:
Wat dacht je van videoconferencing?? Allebei een webcam en je kunt elkaar zien en horen
ja maa rniet als je achter NAT zit.

maar zo te horen is de afstand niet erg en goed te over bruggen if it's love.

zondag 2 februari 2003 @ 14:38:43 #12
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_8236375
quote:
Op zondag 2 februari 2003 14:31 schreef innovation het volgende:
ja maa rniet als je achter NAT zit.

maar zo te horen is de afstand niet erg en goed te over bruggen if it's love.

Ligt er aan welke tools je gebruikt natuurlijk

Ja, afstand is prima te overbruggen als je bereid bent om de relatie echt een kans te geven.

zondag 2 februari 2003 @ 14:43:57 #13
22567 innovation
Don't look at the sun
pi_8236494
off topic : welke tools?

on topic : ja dat bednk ik
bedankt voor info

pi_8240118

Ik vlieg iedere maand naar Oslo, dan 3 uur door het besneeuwde berglandschap met ijzige wegen naar Zweden rijden om mijn vriendin te kunnen zien

zondag 2 februari 2003 @ 18:17:24 #15
22567 innovation
Don't look at the sun
pi_8240297
en dat kun jij een relatie noemen?
  zondag 2 februari 2003 @ 19:08:00 #16
35485 rique
with Canon, I can
pi_8241052
quote:
Op zondag 2 februari 2003 14:06 schreef webspider het volgende:

[..]

Daarnaast moet ik er eens aan denken grootaandeelhouder KPN te worden

yup deze techniek pas ik dus ook toe, mobiel bellen is ongeveer even duur als bellen naar amerika, meestal nog duurder. Helaas is het tot nu toe nog niet in de waarde van mijn aandelen te merken
Maar het meisje is zeker de moeite waard, ik laat me zeker niet door geld remmen, dan maar wat harder werken hoor!

Dat verhaal van die gast die elke maand naar zweden gaat, echt hoor! respect!

verslaafd aan de cirkelkwadratuur
  zondag 2 februari 2003 @ 20:23:47 #17
22567 innovation
Don't look at the sun
pi_8242392
id respect.
  woensdag 5 februari 2003 @ 01:38:42 #18
31603 xyz
Speed Bird
pi_8285243
Het is helemaal afhankelijk van de situatie. Ik woon in London en mijn vriendin in Frankfurt. En we zien elkaar toch wel meestal een aantal dagen per week. We zien elkaar ook vaak in andere plaatsen zoals Amsterdam, Parijs of Barcelona. Het voordeel dat we beiden door ons werk als piloot makkelijk (en goedkoop) deze afstanden kunnen overbruggen. De afstanden zijn het probleem niet maar het blijft wel veel geregel en gedoe om te zorgen dat we op dezelfde dagen vrij hebben of dat we die dag dezelfde eindbestemming hebben zodat we elkaar daar dan kunnen zien. (Het blijft leuk om een aantal keren per maand samen in hotel zitten in een vreemde stad ). Maar gelukkig heeft mijn vriendin nu gesolliciteerd bij een maatschappij die ook vanuit London vliegt dus misschien kunnen we over een paar maanden dan samen in London gaan wonen. Dat lijkt me toch beter dan steeds zo'n grote afstand overbruggen. Wat makkelijk twee jaar vol te houden is maar daarna wordt het wel vermoeiend.
Takeoffs are optional. Landings are mandatory.
Mijn weblog
pi_8286756
Ik woon zelf in Utrecht en zij woont in Heerlen....

Elke vrijdag dender ik dus 180 km naar het zuiden. wat laat vertrekken en je hebt geen file. Daarna het weekeinde tot het uiterste rekken en dus maandag supervroeg weer naar het noorden.

Ik moet toegeven , een leasebak wil hier wel bij helpen . Elke 3e keer pakt zij, de trein en zijn we het weekeinde bij mij thuis.

Gaat prima zo moet ik zeggen. Ik mijn leven, zij het hare en stap voor stap komen zaken dichterbij... Doordeweeks is er gewoon de telefoon, en het internet.

Maar voor de topic starter.....

ga je toch lekker op je zundap

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
  woensdag 5 februari 2003 @ 10:24:31 #20
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_8287264
quote:
Op zondag 2 februari 2003 14:43 schreef innovation het volgende:

bedankt voor info

Offtopic:
Zoek hier op NAT / webcam ofzo of post lekker een topic hier.

Ontopic:
Sluit me aan bij American_Nightmare. Ff leuk in je puber jaren als je hormonen het winnen van je normale geestelijke gesteldheid. Maar iemand die dat nog serieus doorzet op een oudere/wijzere leeftijd heeft:
A) Zonder relatie gewoon 'geen leven' en zal dan altijd wat missen.
B) Zit super onder de plak en is psychies zo niet in orde dat hij denkt nooit meer wat te krijgen als deze relatie stuk gaat (verlatings angst, obsessie)

my 2 cents.
Personen die nu mij ongelijk geven hebben dus ook last van die obsessie en kunnen dat simpel weg niet inzien.

Je leeft maar één keer...
pi_8287349
Mijn vriendin woont ook een end weg. Aangezien ik geen auto heb (en al had ik die dan stond ik in de file) en we beiden druk zijn door de week zien we elkaar alleen in het weekend. Ik probeer altijd op vrijdag naar haar toe te komen ( OV nog geldig), maar ben zo'n 2 uur onderweg in totaal. Ik heb het er wel voor over , mijn vriendin is namelijk behoorlijk Het is wel eens lastig door de week, maar binnenkort komt ze een weekje bij me 'wonen'...
Mijn vriendin is namelijk behoorlijk

P.S. Geen idee hoever we qua km's uit elkaar liggen, ze woont een half uur weg van Centraal (met ov dus een uur)

pi_8287499
quote:
Op zondag 2 februari 2003 14:43 schreef innovation het volgende:

bedankt voor info

idd, welke tools
Lambo of Rekt
  woensdag 5 februari 2003 @ 19:16:29 #23
22567 innovation
Don't look at the sun
pi_8297046
hmm LOve makes people blind.

nou mij is overtuigd. thnx mensen jullie helpen echt. nu die meid nog zo ver zien te krijgen.

pi_8297078
Mijn ex vond een afstand van 200 kilometer te ver. Ik had er zelf geen problemen mee.
For great justice!
  woensdag 5 februari 2003 @ 19:19:16 #25
22567 innovation
Don't look at the sun
pi_8297096
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 19:18 schreef QyRoZ het volgende:
Mijn ex vond een afstand van 200 kilometer te ver. Ik had er zelf geen problemen mee.
en hoe oud is ex en jij? want 200 Km vindt ik oko net wat te ver als je 16 bent hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')