Hoeveel sterren had je met SMS?
Of hoeveel bladzijden bij Mario party 4 bij Booksquirm?
Iedergeval hier kunnen al je oprmerkingen over Mario games kwijt
Weet trouwens iemand wanneer Mario kart uit komt?
En hij gaat online,toch?
Wat is jullie donimation challenge met MP 4? mijne 107
En booksquirm mijn favo spel is 22 pages
Luigi word snel eentonig. Al hoewel de humor in Luigi beter is
quote:Je hoeft niet een bepaald aantal shines te hebben om hem uit te spelen, je hebt hem uitgespeeld als je bowser hebt verslagen en neit als je een bepaald aantal shines hebt.
Op donderdag 6 februari 2003 19:08 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Ik heb vanmiddag nog ff gespeeld... was al lang geleden ( 1.5 maand ofzo)
Kheb stuk of 5 shines bijgehaald... nou heb ik er 75 volgens mij...
bij hoeveel shines is het trouwens gewoon uitgespeeld?
iemand die ik ken zei bij 100 shines, maar ja... hier zie ik al wat anders bij staan.
quote:luigi
Op vrijdag 7 februari 2003 04:52 schreef nrg het volgende:
wat is er leuker: Luigi's Mansion of Mario Sunshine?
quote:Ik zou zeggen Luigi's mansion
Op vrijdag 7 februari 2003 04:52 schreef nrg het volgende:
wat is er leuker: Luigi's Mansion of Mario Sunshine?
quote:waarom is iedereen zo pro luigi?
Op zondag 9 februari 2003 08:39 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik zou zeggen Luigi's mansion
luigi was cker leuk! dat spoken vangen enzo, maar ik had het binnen 2 dagen uitgespeeld? en over mario heb ik cker een maand gedaan! en ik heb liever 1 maand elke keer een beetje lol dan 2 dagen heel veel lol...
mijn voorkeur gaat dus uit naar Mario... (waar ik overigens nu 87 shines heb )
quote:ROLF... Super cool nummer is dat!
Op maandag 3 februari 2003 11:47 schreef SmashBro het volgende:
"Be you angels?"
- "Nay! We are but MEN! Rock!"
quote:volgens mij stond mario kart het eerst op de planning maar dat weet ik niet 100% zeker
Op dinsdag 11 februari 2003 09:33 schreef Ajax_master het volgende:
welke mario komt eigenlijk het eerst uit?Mario Tennis, Mario Kart of Mario 128?
quote:Laten we het hopen
Op dinsdag 11 februari 2003 19:10 schreef erikh het volgende:[..]
volgens mij stond mario kart het eerst op de planning maar dat weet ik niet 100% zeker
Weet iemand of je bij elk sublevel van zo'n gebied een bepaald aantal blauwe munten kunt halen of dat er verdeeld over de 8 (?) sublevel x aantal munten zijn te halen waarvoor dan meerdere malen de mogelijkheid hebt eventueel op andere locaties in de map. Een aantal van die blauwe munten zijn in een volgend sublevel opnieuw op dezelfde locatie te halen, maar een aantal keer is iig die munt niet op dezelfde plek te krijgen of is die plek niet meer toegankelijk.
In het begin lette ik niet zozeer op die blauwe munten en bij de sand bird heb ik er iig 1 overgeslagen. Aangezien dat gat naar de sand bird nu dus dicht zit hoop ik dan maar dat ik de locatie voor die munt dus is verplaatst ipv dat de mogelijkheid compleet verdwenen is.
Nog een vraag. Krijg je nadat je het hebt uitgespeeld nog de kans om bijv. die 100 munten te volbrengen. Daarbij zit ik voorlopig nog op schema overigens, maar je weet maar nooit natuurlijk.
Ik kan niet wachten op Mariokart, alhoewel ik de 64 versie echt slecht vind. Ze moeten niet teveel afwijken van de 16 bit versie, de besturing van dat spel is zo perfect dat daar de aandacht naar toe moet in de cube versie, grafisch boeit het me niet zo.
quote:Nee, ik wilde ze eigenlijk allemaal
Op zondag 23 februari 2003 01:59 schreef Skull het volgende:
pas 109 shines
Dat is toch goed man.
Das mijn tik, als ik 60 euro neer leg voor een spel wil ik het wel helemaal uitspelen..
Hopelijk zijn Metroid Prime en Zelda beter opgebouwd, SMS had ik met 59 Shines ofzo uitgespeeld, en dat vind ik zonde
Ok ik ga nog voor zoveel mogelijk shines. Ik ben tevreden genoeg als het er meer dan 100 worden. Ik neem ff aan dat ik het in de 2e helft van het spel een stuk moeilijker ga krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |