Een Vrijdag avond achter je computer, MSN aan en je vriendin komt online... Niets vermoedend zeg je hoi schat hoest? en je krijgt te horen dat het uit is
Ik moest er om lachen omdat ik dit echt TE belachelijk vind... omg...
Zielig voor de jongen in kwestie, maar ja dat reflecteerd ook de kwaliteiten van die vriendin...
Marco als je dit leest: Wees maar blij dat je er vanaf bent...
quote:zelfde gedachte
Op zaterdag 1 februari 2003 23:31 schreef matthijn99 het volgende:
BrEeZaH leeftijd zeker?.
quote:Viel wel mee, de jongen is geloof ik 21 en het meisje 19 ofzo
Op zaterdag 1 februari 2003 23:31 schreef ChRoNiC het volgende:
SickDan bel je toch of ga je naar elkaar toe...
Wat was de leeftijd?? BreeZaH praktijken?
quote:Hmz, zonder MSN hadden m'n vriend en ik misschien nooit wat gehad... En we zaten nog wel bij elkaar in de klas
Op zaterdag 1 februari 2003 23:34 schreef The_Wanderer het volgende:
msn is ongezond voor relaties, zoals ik al eerder gezegd heb
Iemand dumpen over MSN vind ik echt laf, en het geeft ook wel aan dat het haar totaal niet boeide wat ze hem aandeed, anders was ze wel even naar hem toe gegaan om zijn reactie te zien en hem nog een laatste keer te knuffelen...
[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 01-02-2003 23:37]
quote:Ja idd... Dingen bespreken via MSN met je vriendin van hoelaat zal ik bij je zijn ofzo, daar is het super handig voor...
Als je je zo voelt dat je het uit wilt maken kan je je echt wel bedenken dat het over MSN wel erg belachelijk is lijkt me...
Gevoel uit je dan maar ECHT bij iemand... WAT als zn broertje voor de gein deed of hij die vriend was...?
quote:tja, je hebt natuurlijk altijd uitzonderingen op de regel. En knuffelen via msn gaat moeilijk. Netzoals emoties pijlen
Op zaterdag 1 februari 2003 23:36 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Hmz, zonder MSN hadden m'n vriend en ik misschien nooit wat gehad... En we zaten nog wel bij elkaar in de klas
Maar goed, das offtopic...Iemand dumpen over MSN vind ik echt laf, en het geeft ook wel aan dat het haar totaal niet boeide wat ze hem aandeed, anders was ze wel even naar hem toe gegaan om zijn reactie te zien en hem nog een laatste keer te knuffelen...
......
quote:ben ik helemaal met je eens
quote:Uuh..relatie..met een klasgenote..eejh...FOUT
Op zaterdag 1 februari 2003 23:40 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Dit had ik dus ook![]()
, hoorde eerst van een vriendin toen iik vroeg of ze me vriendin online had gezien! Oh hoe is het is het nog aan??...
Nou dan schrik je dus pleuris hé!! Nja later online en heeft ze t uitgemaakt das wel ff uberkut vooral als ze dan nog in je klas zit en je nie eens meer wil aan kijken......
quote:wie, wie, wie
Op zaterdag 1 februari 2003 23:53 schreef GizartFRL het volgende:
Zo ben ik dus ook gedumpt ( al een behoorlijke tijd geleden hoor) door een fokster...
quote:*kuch*,...miss la bitch..*kuch*
Op zaterdag 1 februari 2003 23:53 schreef GizartFRL het volgende:
Zo ben ik dus ook gedumpt ( al een behoorlijke tijd geleden hoor) door een fokster...
quote:hehe werd ook van te voren uitgebreid gewaarschuwd maja,... je moet wat hé
Op zaterdag 1 februari 2003 23:53 schreef Dizer het volgende:[..]
Uuh..relatie..met een klasgenote..eejh...FOUT
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |