abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8228653
Mja aan de ene kant mooest ik erg lachen toen ik dit verhaal hoorde maar ik heb toch wel erg medelijden met de jongen waarbij dit gebeurt is...

Een Vrijdag avond achter je computer, MSN aan en je vriendin komt online... Niets vermoedend zeg je hoi schat hoest? en je krijgt te horen dat het uit is

Ik moest er om lachen omdat ik dit echt TE belachelijk vind... omg...

Zielig voor de jongen in kwestie, maar ja dat reflecteerd ook de kwaliteiten van die vriendin...

Marco als je dit leest: Wees maar blij dat je er vanaf bent...

't gaat me te snel, als adsl..
pi_8228677
BrEeZaH leeftijd zeker? .
pi_8228678
Sick

Dan bel je toch of ga je naar elkaar toe...

Wat was de leeftijd?? BreeZaH praktijken?

pi_8228689
tja dat krijg je als je chatrelaties onderhoudt
pi_8228697
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 23:31 schreef matthijn99 het volgende:
BrEeZaH leeftijd zeker? .
zelfde gedachte
pi_8228708
Mijn vriend heeft het ook zo uitgemaakt

Dan ben je een mietje als je het niet zo durft et zeggen

pi_8228713
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 23:31 schreef ChRoNiC het volgende:
Sick

Dan bel je toch of ga je naar elkaar toe...

Wat was de leeftijd?? BreeZaH praktijken?

Viel wel mee, de jongen is geloof ik 21 en het meisje 19 ofzo
  zaterdag 1 februari 2003 @ 23:33:32 #8
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_8228721
ze hadden vast een MSN-relatie
pi_8228725
voor een 19 jarige -> erg onvolwassen en fout :
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_8228746
msn is ongezond voor relaties, zoals ik al eerder gezegd heb
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
  zaterdag 1 februari 2003 @ 23:36:43 #11
8369 speknek
Another day another slay
pi_8228797
Mwah, ik kan het me best voorstellen als je net een hele lange discussie hebt gehad over MSN dat je zegt dat het misschien beter is er maar mee op te houden. Dan zou het juist eerder stom klinken om te zeggen, wacht ik wil niet triest zijn ik bel je op. 'Ja hallo? Het is uit -klik-tuut tuut', het hangt er dus vanaf in welke context. Maar als ze online komt om te zeggen dat het uit is, ja dat is sneu.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_8228801
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 23:34 schreef The_Wanderer het volgende:
Hmz, zonder MSN hadden m'n vriend en ik misschien nooit wat gehad... En we zaten nog wel bij elkaar in de klas Maar goed, das offtopic...

Iemand dumpen over MSN vind ik echt laf, en het geeft ook wel aan dat het haar totaal niet boeide wat ze hem aandeed, anders was ze wel even naar hem toe gegaan om zijn reactie te zien en hem nog een laatste keer te knuffelen...

[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 01-02-2003 23:37]

Are you pondering what I'm pondering?
pi_8228824
quote:
Ja idd... Dingen bespreken via MSN met je vriendin van hoelaat zal ik bij je zijn ofzo, daar is het super handig voor...

Als je je zo voelt dat je het uit wilt maken kan je je echt wel bedenken dat het over MSN wel erg belachelijk is lijkt me...

Gevoel uit je dan maar ECHT bij iemand... WAT als zn broertje voor de gein deed of hij die vriend was...?

pi_8228831
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 23:36 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Hmz, zonder MSN hadden m'n vriend en ik misschien nooit wat gehad... En we zaten nog wel bij elkaar in de klas
Maar goed, das offtopic...

Iemand dumpen over MSN vind ik echt laf, en het geeft ook wel aan dat het haar totaal niet boeide wat ze hem aandeed, anders was ze wel even naar hem toe gegaan om zijn reactie te zien en hem nog een laatste keer te knuffelen...

tja, je hebt natuurlijk altijd uitzonderingen op de regel. En knuffelen via msn gaat moeilijk. Netzoals emoties pijlen
pi_8228851
Uitmaken doe je op een persoonlijke manier, en niet via MSN . Zeker niet als die persoon het niet ziet aankomen.
  zaterdag 1 februari 2003 @ 23:40:28 #16
30560 2Mini
Official Logo
pi_8228886
msn.. zielig..
Camera 1... 1!
pi_8228897
Dit had ik dus ook , hoorde eerst van een vriendin toen iik vroeg of ze me vriendin online had gezien! Oh hoe is het is het nog aan??...
Nou dan schrik je dus pleuris hé!! Nja later online en heeft ze t uitgemaakt das wel ff uberkut vooral als ze dan nog in je klas zit en je nie eens meer wil aan kijken

......

pi_8228912
Maar je moet toegeven, het is wel makkelijk, want je slaat al die emotionele zaken in een keer over.
pi_8228980
quote:
ben ik helemaal met je eens
pi_8229052
Best wazig nog hoorde dat iets van 3:10 relaties via internet voort komen...Hmz, das idd wel breezahgeneratie Internet en stuff is leuk en goed tijdverdrijf maar om er nou echt op te gaan leven.. (eej modjes )
  zaterdag 1 februari 2003 @ 23:53:19 #21
22273 Dizer
Save the beard!
pi_8229136
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 23:40 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Dit had ik dus ook , hoorde eerst van een vriendin toen iik vroeg of ze me vriendin online had gezien! Oh hoe is het is het nog aan??...
Nou dan schrik je dus pleuris hé!! Nja later online en heeft ze t uitgemaakt das wel ff uberkut vooral als ze dan nog in je klas zit en je nie eens meer wil aan kijken

......

Uuh..relatie..met een klasgenote..eejh...FOUT
Friends don't let friends remain beardless...
pi_8229139
Zo ben ik dus ook gedumpt ( al een behoorlijke tijd geleden hoor) door een fokster...
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_8229166
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 23:53 schreef GizartFRL het volgende:
Zo ben ik dus ook gedumpt ( al een behoorlijke tijd geleden hoor) door een fokster...
wie, wie, wie
..!
pi_8229194
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 23:53 schreef GizartFRL het volgende:
*kuch*,...miss la bitch..*kuch*
pi_8229289
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 23:53 schreef Dizer het volgende:

[..]

Uuh..relatie..met een klasgenote..eejh...FOUT

hehe werd ook van te voren uitgebreid gewaarschuwd maja,... je moet wat hé
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')