abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8658911
Er zijn heel veel Nederlanders (en ik bedoel Nederlanders, zoals daar zijn Friezen en Groningers ) die heel BEROERD Nederlands spreken.
Dus over dat Engels van Jamai zou ik me maar geen zorgen maken.
  zondag 23 februari 2003 @ 00:43:20 #227
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8659855
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 23:53 schreef schatje het volgende:
Ik vond Jamai ook bagger, jongen kan geen eens fatsoenlijk Engels zingen, dus volgende maar exit.
Misschien moet je toch eens objectief gaan luisteren, want op zijn Engels was vanavond helemaal NIETS aan te merken
[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
pi_8660017
quote:
Op zondag 23 februari 2003 00:43 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Misschien moet je toch eens objectief gaan luisteren, want op zijn Engels was vanavond helemaal NIETS aan te merken

Die zanglerares greep wel effe snel in.
pi_8660052
quote:
Op zondag 23 februari 2003 00:52 schreef schatje het volgende:

[..]

Sex is like Nokia: Connecting People
pi_8660090
quote:
Op zondag 23 februari 2003 00:54 schreef CJ het volgende:

[..]

Die was echt sterk.
  zondag 23 februari 2003 @ 01:03:02 #231
47442 Nr.9
Me and Salma....
pi_8660217
quote:

[..]

Anders had gentleman Jim dat wel gedaan............:W
  zondag 23 februari 2003 @ 11:13:04 #232
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8662470
quote:

[..]

Gelukkig was dat niet het optreden zelf, want die zong die wel helemaal goed en goed in het Engels
[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
pi_8663226
quote:
Op zondag 23 februari 2003 11:13 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Gelukkig was dat niet het optreden zelf, want die zong die wel helemaal goed en goed in het Engels

Helaas ook niet.
Je moet wel goed luisteren GerardVanAs.
pi_8663269
Jamai gaat winnen denk ik.
pi_8663297
Kiezen tussen Hind en Jamai is kiezen tussen zangtalent en persoonlijkheid. Dewi had van beide het nodige in huis. Eigenlijk het enige echte idool dus.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_8665148
quote:
Op zondag 23 februari 2003 12:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hoop toch zo dat je gelijk krijgt.
pi_8665594
quote:
Op zondag 23 februari 2003 12:26 schreef Argento het volgende:
Kiezen tussen Hind en Jamai is kiezen tussen zangtalent en persoonlijkheid. Dewi had van beide het nodige in huis. Eigenlijk het enige echte idool dus.
juist
pi_8665881
quote:
Op zondag 23 februari 2003 14:28 schreef lin1406 het volgende:
Ik hoop toch zo dat je gelijk krijgt.
Ik hoop het niet. Maar dat lijkt me duidelijk .
pi_8668832
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 23:59 schreef CJ het volgende:

[..]

Mooi om te zien dat z'n Engels verbeterd werd door die ene mevrouw. Hopelijk geloven de Jamai-aanhangers op Idols.nu eindelijk eens dat z'n Engels gewoon BEROERD is.

Ach dat Engels valt sneller te verbeteren (en er wordt dus echt op gelet)dan het nasale geluid van Jim (nog een week...zou ie dan toch echt de finale gaan halen ).
En tja er zijn genoeg andere Nederlanders die ook een beroerde Engelse uitspraak of een flink accent hebben.

Voor de rest was ie goed gisteravond, alleen soms iets te hyper aanwezig (afgezien van de melige boel die het later werd).

[Dit bericht is gewijzigd door Sassie op 23-02-2003 17:37]

pi_8670243
quote:
Op zondag 23 februari 2003 14:55 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Ik hoop het niet. Maar dat lijkt me duidelijk .

zondag 23 februari 2003 @ 21:13:24 #241
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_8673499
quote:
Op zondag 23 februari 2003 12:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hoop het, ik hoop het, ik hoop het, ik hoop het, ik hoop het, ik hoop het, ik hoop het, ik hoop het, ik hoop het, ik hoop het, ik hoop het, ik hoop het, ik hoop het, ik hoop het, ik hoop het, ik hoop het!

Jamai is de enige die ook internationaal een redelijke kans maakt (vooruitlopend op de internationale idols)

pi_8673654
quote:
Op zondag 23 februari 2003 21:13 schreef Christine het volgende:

[..]

Jamai is de enige die ook internationaal een redelijke kans maakt (vooruitlopend op de internationale idols)

Nou, dan ben ik toch bang dat het een enorme aanfluiting gaat worden. Met Hind maken we meer kans. Vooral als je ziet dat de winnaar in ieder geval tegen Kelly, Heinz en Will Young moet opboksen..

Tegen die mensen gaat hij het nog moeilijk krijgen. Iemand als Heinz en Will Young, zijn gevarieerder dan z'n huidige mannelijke tegenstander Jim. Die zien er goed uit, kunnen leuk zingen, maken een leuke show (zonder over te komen als een Rene Froger on steroids), en kunnen goed Engels spreken (toch zeker een vereiste).

Hind zou zich wat dat betreft toch beter staande houden, want met alleen maar grappen maken en lollig doen redt Jamai het niet.

pi_8674609
quote:
Op zondag 23 februari 2003 21:13 schreef Christine het volgende:

[..]

Ik hoop het, ik hoop het, ik hoop het, ik hoop het, ik hoop het, ik hoop het, ik hoop het, ik hoop het, ik hoop het, ik hoop het, ik hoop het, ik hoop het, ik hoop het, ik hoop het, ik hoop het, ik hoop het!

Ik zou me toch behoorlijk onbehaaglijk gaan voelen als nu uitgerekend Jamai het volk gaat vertegenwoordigen waar ik toe behoor. Straks denken ze dat hij representatief is voor wat binnen deze landsgrenzen rondloopt. Daar gaat je laatste beetje geloofwaardigheid. Gedwongen naturalisatie wellicht? Laten we van Jamai een IJslander maken. Richt het minste schade aan.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zondag 23 februari 2003 @ 22:11:03 #244
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8674819
quote:
Op zondag 23 februari 2003 21:20 schreef CJ het volgende:

[..]

Nou, dan ben ik toch bang dat het een enorme aanfluiting gaat worden. Met Hind maken we meer kans. Vooral als je ziet dat de winnaar in ieder geval tegen Kelly, Heinz en Will Young moet opboksen..

Tegen die mensen gaat hij het nog moeilijk krijgen. Iemand als Heinz en Will Young, zijn gevarieerder dan z'n huidige mannelijke tegenstander Jim. Die zien er goed uit, kunnen leuk zingen, maken een leuke show (zonder over te komen als een Rene Froger on steroids), en kunnen goed Engels spreken (toch zeker een vereiste).

Hind zou zich wat dat betreft toch beter staande houden, want met alleen maar grappen maken en lollig doen redt Jamai het niet.

Nee, Hind heeft een fijn karakter en een goede personlijkheid, daar maken we wat mee internationaal
pi_8675835
quote:
Op zondag 23 februari 2003 22:11 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Nee, Hind heeft een fijn karakter en een goede personlijkheid, daar maken we wat mee internationaal

inderdaad
pi_8676497
quote:
Op zondag 23 februari 2003 22:11 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Had ik het over karakter of persoonlijkheid? Nee toch? En zelfs wat dat betreft vindt ik Hind beter uit de verf komen dan het geforceerde grappige irritante gedoe van Jamai. Hind straalt iets warms en rustigs uit, terwijl Jamai meer overkomt als iemand met ADHD.

In mijn ogen kan Hind beter opboksen tegen een Kelly Clarkson dan Jamai. Als Amerika valt voor Kelly, dan zullen ze zeker ook voor Hind vallen. Net zoals de Engelsen trouwens. Die vallen voor de typjes als Will Young en Gareth Gates. Dus ook dan komt iemand als Hind (of Jim) toch weer meer naar voren.

Van de Duitsers weet je het maar nooit. Die vinden Daniel en Udo Jurgens ook leuk, dus waarschijnlijk valt Jamai daar wel in de smaak. Maar daar redt je het verder niet mee. Alhoewel ze Alexander ook heel erg leuk vinden. En dat is toch meer in een andere klasse dan Jamai.

En wat te denken van onze Zuid-Afrikaanse vrienden die massaal op prettyboy met het leuke stemmetje Heinz hebben gestemd.

En wat mij betreft heeft Jamai een uitstraling als een dooie mus en het karakter van een circusclown die toevallig een beetje kan zingen.

Maar goed, smaken verschillen. De een vindt dit leuk, de ander vindt dat leuk. Maar ik hoop bij God niet dat we door Jamai vertegenwoordigt gaan worden, want dat is net zoiets als Willeke Alberti, Mrs Einstein of Michelle naar het Eurovisie Songfestival sturen. En we weten allemaal hoe dat is geeindigd.

pi_8678882
Ik denk dat Jim volgende week af valt, want ik kan het me niet voorstellen dat iemand die 3 keer op de stoel heeft gezeten tegenover iemand die er nog nooit op heeft gezeten doorgaat

Dus JIM

Go JAMAI

pi_8679258
quote:
Op maandag 24 februari 2003 08:40 schreef Koningin het volgende:
Ik denk dat Jim volgende week af valt, want ik kan het me niet voorstellen dat iemand die 3 keer op de stoel heeft gezeten tegenover iemand die er nog nooit op heeft gezeten doorgaat

Dus JIM

Go JAMAI

Check de Idols-site eens voor het interview met Will Young, de winnaar van de Engelse Idols.

Die zegt dat hij er elke ronde bijna telkens uit lag, maar uiteindelijk toch gewonnen heeft.

Goooo Jim!

maandag 24 februari 2003 @ 09:49:50 #249
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8679573
quote:
Op maandag 24 februari 2003 09:22 schreef CJ het volgende:

[..]

Check de Idols-site eens voor het interview met Will Young, de winnaar van de Engelse Idols.

Die zegt dat hij er elke ronde bijna telkens uit lag, maar uiteindelijk toch gewonnen heeft.

Goooo Jim!

Dán staan we pas voor lul internationaal. Iemand die maar 1 noot kan zingen de beste van heel NL.
pi_8679751
Jamai was dit keer bij allebei de optredens leuk en goed! Goed gedaan, Jamai. .
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')