In Nederland neemt het aantal HIV+ patienten explosief toe, de laatste 2 jaar is het aantal HIV positieven vertienvoudigd, met name onder jongeren. Dit komt door grootschalig onveilig vrijen, men denkt dat een groot deel van de jongeren akl HIV+ is maar dit niet weet... ALARMERENDE cijfers, ndus NU het ewijs in NOVA!! nl3!
[Dit bericht is gewijzigd door Marden op 31-01-2003 22:38]
quote:wat doe jij dan wel niet voor school....
Op vrijdag 31 januari 2003 22:35 schreef hallo_mensen het volgende:
[quote]Op vrijdag 31 januari 2003 22:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
met name onder jongeren. [quote]
klopt volgens mij best wel 9 bij ons op school zit een meisje 13 jaar en ze is zwanger ze weet niet wie vader figuur van dat kind is
Evenals alle nonnetjes in het klooster hier op de hoek.
quote:volstrekt blanke school zeker
Op vrijdag 31 januari 2003 22:35 schreef hallo_mensen het volgende:
[quote]Op vrijdag 31 januari 2003 22:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
met name onder jongeren. [quote]
klopt volgens mij best wel 9 bij ons op school zit een meisje 13 jaar en ze is zwanger ze weet niet wie vader figuur van dat kind is
quote:nee maar het is wel een blanke die zwanger is
Op vrijdag 31 januari 2003 22:41 schreef -Dark_VisioN- het volgende:[..]
volstrekt blanke school zeker
quote:nou bij ons niet... van de 1600 mensen die bij ons vwo doen is er geen 1 zwanger... is dat zo raar dan?! En ja de school ligt midden in de randstad dus niet in een of ander boeren gehucht..
Op vrijdag 31 januari 2003 22:40 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
mavo theoretische leerweg maar op vwo bij ons zijn er ook 2 van 14 die zwanger zijn
quote:en een zwarte die de vader is
Op vrijdag 31 januari 2003 22:43 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
nee maar het is wel een blanke die zwanger is
quote:bij ons wel degelijk moet je als man zijnde nog uitkijken dat je niet wprd aangerand
Op vrijdag 31 januari 2003 22:43 schreef mabit het volgende:[..]
nou bij ons niet... van de 1600 mensen die bij ons vwo doen is er geen 1 zwanger... is dat zo raar dan?! En ja de school ligt midden in de randstad dus niet in een of ander boeren gehucht..
Op zich wel zorgelijk natuurlijk. Het zal mij benieuwen wat voor reactie er uit Den Haag gaat komen.
quote:Toch knap...vwo op je 14e terwijl je minimaal 15 moet zijn om daar te zitten.
Op vrijdag 31 januari 2003 22:40 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
mavo theoretische leerweg maar op vwo bij ons zijn er ook 2 van 14 die zwanger zijn
quote:Nou in NOVA waren de geleerden heel stellig in hun alarmerende conclusie.
Op vrijdag 31 januari 2003 22:57 schreef SEMTEX het volgende:
Volgens mij is dat niet waar, ik hoorde laatst juist weer wat anders. In Nederland stabiliseert het juist.
quote:daar kan je via de bs al heen
Op vrijdag 31 januari 2003 22:55 schreef X-Ray het volgende:[..]
Toch knap...vwo op je 14e terwijl je minimaal 15 moet zijn om daar te zitten.
[Dit bericht is gewijzigd door hallo_mensen op 31-01-2003 23:03]
quote:Alsof het altijd door onveilige sex komt... lekker naief.
Op vrijdag 31 januari 2003 22:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik denk dat medicijnen voor nieuwe HIV gevallen maar eens uit het ziekenfonds gegooid moeten worden. Dan denken mensen wellicht wat beter na voordat ze risicovol gedrag gaan vertonen..
quote:En waar baseren die 'geleerden' die cijfers dan op? HIV is zoiezo minder voorkomend bij hetero's, die zijn meer van de chlamydia, herpes en syfillis enzo...
Op vrijdag 31 januari 2003 22:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Nou in NOVA waren de geleerden heel stellig in hun alarmerende conclusie.
quote:volgensmij is het de eerste 2 jaar of MAVO/HAVO of HAVO/VWO
Op vrijdag 31 januari 2003 23:00 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
dus niet
quote:Een beetje ontopic graag. Het was echt geen op lucht gebaseerde nonsens.. kijk anders eens naar de herhaling van NOVA straks op internet als je het niet gelooft. Het blijkt gewoon dat we op de vooravond staan van een nieuwe aids explosie van dezelfde omvang als in centraal Afrika.
Op vrijdag 31 januari 2003 23:03 schreef -Dark_VisioN- het volgende:[..]
volgensmij is het de eerste 2 jaar of MAVO/HAVO of HAVO/VWO
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |