quote:Niet vreemd, maar wel triest.
Op dinsdag 4 februari 2003 21:22 schreef Hawk het volgende:
Er zijn heel wat mensen die bereidt om z'n kinderen te ontvoeren, als je ziet hoeveel z'n vader heeft.Niet vreem dus.
quote:Niet altijd. Alleen in het openbaar om herkenning te voorkomen.
Op dinsdag 4 februari 2003 21:22 schreef Libris het volgende:Altijd een masker op..
Laatst was hier de discussie of gehandicapte mensen kinderen mochten krijgen... Die discussie zou daar ook op zijn plaats zijn geweest.
Afschuwelijk om te zien.
Maar we noemen hem dekentje.
"Dekentje binnenkomen, het eten is warm."
quote:hier ook (heugem) maastricht
Op dinsdag 4 februari 2003 20:47 schreef StrayDog het volgende:[..]
Gronsveld, hier hetzelfde gezeur.
Kijk ik weer eens een keer tv hoor...
wil ik eens tv kijken
En dan gaatie nou ook nog emt zn 2 kinderen naar een dierentuin, al die fans worden helemaal gek.. Kheb echt medelijden met die kinderen van em..
quote:En hij merkt er amper wat van hoe het met die kinderen gaat...
Op dinsdag 4 februari 2003 21:38 schreef Together-Alone het volgende:En dan gaatie nou ook nog emt zn 2 kinderen naar een dierentuin, al die fans worden helemaal gek.. Kheb echt medelijden met die kinderen van em..
Was ie van dichtbij nog lelijker ?
(crosspost)
Als ze ziet wat voor gekkenhuis er om hem heen is, kan ik me voorstellen dat hij zijn kinderen totaal wil afschermen. Of hij ooit kinderen had moeten krijgen is een andere vraag....
maar nogmaals ik vind het wel meevallen met hem als persoon. Ik zou echt helemaal gek worden denk ik en als een idoot om me heen gaan meppen na een tijdje. Het is toch niet normaal hoe mensen zich gedragen! Jankend ineen storten als MJ in de buurt is. DIE mensen zijn pas gek
Dat hij niet helemaal 100% is is duidelijk, maar vergeleken met de monsterverhalen die er over hem in de rondte gaan....
Maar het mooiste van deze docu vind ik tot nu toe het gedeelte waarin hij gaat shoppen. Die grijnzende en handenwrijvende winkeleigenaar, en die journalist die zijn ogen niet kan geloven....geweldig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |