quote:Yep, das ook behoorlijk ziek
Op vrijdag 31 januari 2003 11:56 schreef flaxe het volgende:
je ziet wel dat ze hem over aan het halen waren door te gaan .
quote:
[05:17] <Smoke2k> well man I am fucking tired
[05:17] <Oea> he's not responding
[05:17] <Smoke2k> its been fun watching this stunt
quote:zullen we dat maar op JOUW grafsteen zetten later? tuurlijk is het zijn eigen schuld, maar we maken allemaal stomme fouten, alleen hebbenw ij ze toevallig overleefd tot nu toe...
Op vrijdag 31 januari 2003 11:38 schreef Gellarboy het volgende:
Deze is tenminste dood. Doet in ieder geval nog iets goed.
en om nou, zoals jij impliceert, blij te zijn met de dood van iemand die je helemaal niet kent, vindt ik wel erg zielig.
Dont do drugs, het is echt niet stoer en ik vind alcohol en koffie wel genoeg drugs....
Ziek van die gozer, Ziek van al die gasten die hem maar zaten aan te moedigen....Echt enorm DOM van al die mensen daaro inclusief die ripper...Ongelooflijk lullig voor zijn familie....zou je maar gebeuren...moe er nie aan denken....
[Dit bericht is gewijzigd door Semisane op 31-01-2003 12:24]
quote:Aanrader XTC-gebruikers
Op vrijdag 31 januari 2003 12:21 schreef Semisane het volgende:
, Ziek van al die gasten die hem maar zaten aan te moedigen....Echt enorm DOM van al die mensen daaro inclusief die ripper...
je kan precies volgen wat er gebeurt aan de hand van de tijdlijn... scary shit...
quote:Heb de 2 topics niet doorgelezen, maar ga er even vanuit dat er in die topics ongeveer het zelfde wordt gedaan? Ook DOM!!! dus.
Op vrijdag 31 januari 2003 12:25 schreef Loedertje het volgende:[..]
Aanrader XTC-gebruikers
Wat je allemaal meemaakt als je van de kaart bent
Hou niet zo van stoerdoenerij, heb al 2 vrienden/kennisen daardoor de vernieling in zien gaan.
Semisane
(Even voor de goede orde, in tegenstelling tot wat mijn signature mischien doet vermoeden, ik slik geen pillen en ben dat ook niet van plan en moedig het zeer zeker ook niet aan. *streng kijk* )
quote:Alsof er niet al genoeg MB's dataverkeer zijn verspild moet je ook nog eens hier dataverkeer aan deze domme jongen verspillen?
Op vrijdag 31 januari 2003 11:33 schreef err het volgende:
Ziek verhaal: Terwijl ie in z'n irc channel opschept over de massa's drugs die hij aan het innemen is, sterft ie uiteindelijk aan een overdosis terwijl zn chatvrienden toekijken op de webcam.chatlog # 1
chatlog #2 (inschakelen politie etc)
overlijdensbericht
memorial page
[Dit bericht is gewijzigd door Sjaakman op 31-01-2003 12:40]
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 12:39 schreef Lithion het volgende:
GE-WEL-DIG.Heeft er iemand een filmpje van de webcam?
quote:Niet moeilijk, gewoon die foto van hem voor je nemen en met je kop trillen en dan na een tijdje naar boven kijken
Op vrijdag 31 januari 2003 12:39 schreef Lithion het volgende:
GE-WEL-DIG.Heeft er iemand een filmpje van de webcam?
quote:Ik vind het maar een dooie lul.
Op vrijdag 31 januari 2003 12:48 schreef SaturN het volgende:
Wat een ziek figuur
dan ben je echt triest als je zoiets doet, maja, hij moet het zelf weten, het was zijn leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |