Het bed heeft oorsprokelijk 500 gulden gekost das ongeveer plus minus ¤ 226,89.
De enige voorwaarde is dat het voor donderdag weg moet zijn anders gaat het naar de kringloop winkel of zo... we moeten het kwijt!!
Ow ja... ophalen graag in het zuiden des lands...
op z'n vroegst op woensdag komen ophalen want anders kunnen we nergens meer slapen....
quote:Lekker duidelijk dus he..weet je wel zeker ook dat het echt een bed is of dat het geen stapelbed is..misschien een waterbed??
Op vrijdag 31 januari 2003 09:48 schreef Deadbeaf het volgende:
2 meter bij 1,6 als ik me niet vergis
Die stang is metallic kleurig en de rest van het bed is grenen geloof ik... maar je zou het ook anders kunnen nomen
quote:Zeur niet
Op vrijdag 31 januari 2003 09:54 schreef Ella het volgende:[..]
Lekker duidelijk dus he..weet je wel zeker ook dat het echt een bed is of dat het geen stapelbed is..misschien een waterbed??
De aanbieding is duidelijk, maar ik heb maar een kleine kamer dus helaas geen interesse.
quote:Zo met het verkeerde been uit bed gestapt en gelijk met je koppie tegen de muur aangelopen ofzo..beetje ochtendhumeurtje..
Op vrijdag 31 januari 2003 10:01 schreef DeStedebouwer het volgende:[..]
Zeur niet
De aanbieding is duidelijk, maar ik heb maar een kleine kamer dus helaas geen interesse.
quote:Misschien wel intersse, ik hoor maandag of alles doorgaat, dan stuur ik je wel een mailtje
Op vrijdag 31 januari 2003 09:48 schreef Deadbeaf het volgende:
Omdat we ons een waterbed hebben gekocht en dit volgende week donderdag komt moeten we ons bed waar we nu in slapen weg hebben...
Het is 2 persoons... 2 meter bij 1,6 als ik me niet vergis met een matras, latten bodem en er zit aan het hoofd einde een soort stang...
Die stang is metallic kleurig en de rest van het bed is grenen geloof ik... maar je zou het ook anders kunnen nomenHet bed heeft oorsprokelijk 500 gulden gekost das ongeveer plus minus ¤ 226,89.
De enige voorwaarde is dat het voor donderdag weg moet zijn anders gaat het naar de kringloop winkel of zo... we moeten het kwijt!!
Ow ja... ophalen graag in het zuiden des lands...
En waar is het zuiden des landes precies? Limburg toevallig??
quote:Uhm nee.
Op vrijdag 31 januari 2003 10:02 schreef Ella het volgende:[..]
Zo met het verkeerde been uit bed gestapt en gelijk met je koppie tegen de muur aangelopen ofzo..beetje ochtendhumeurtje..
![]()
quote:Ja dus, waar ergens?
Op vrijdag 31 januari 2003 10:06 schreef vosss het volgende:[..]
Misschien wel intersse, ik hoor maandag of alles doorgaat, dan stuur ik je wel een mailtje
En waar is het zuiden des landes precies? Limburg toevallig??
quote:Uhm ok dan
Op vrijdag 31 januari 2003 10:07 schreef DeStedebouwer het volgende:[..]
Uhm nee.
.
quote:Ik woon dichterbij en heb een aanhanger
Op vrijdag 31 januari 2003 10:25 schreef Fixxxer het volgende:
ik heb ook wel interesse!! woon in eindhoven. Maar je wilt hem dus het liefst woensdagavond kwijt?
quote:hey het is 2-persoons, we delen wel
Op vrijdag 31 januari 2003 10:26 schreef vosss het volgende:[..]
Ik woon dichterbij en heb een aanhanger
quote:ik heb zaag
Op vrijdag 31 januari 2003 10:29 schreef Fixxxer het volgende:[..]
hey het is 2-persoons, we delen wel
ps: is het kicken van een topic na 24uur ook hier toegestaan?
quote:* checkt profiel --> nee, dankjewel
Op vrijdag 31 januari 2003 10:29 schreef Fixxxer het volgende:[..]
hey het is 2-persoons, we delen wel
Maastricht om precies te zijn...
Ik zal es kijken of ik vanavond met m'n digi cam effe een fototje maak... dan kunnen jullie alles zien....
Woensdag avond... of middag of zo... kan ook donderdag zijn.... maar dan staat ie niet meer in elkaar... ik haal hem of woensdag avond of donderdag morgen uit elkaar....
quote:ben benieuwd, maastricht is om de hoek voor mij
Op vrijdag 31 januari 2003 10:40 schreef Deadbeaf het volgende:
Tis inderdaad limburg ja...Maastricht om precies te zijn...
Ik zal es kijken of ik vanavond met m'n digi cam effe een fototje maak... dan kunnen jullie alles zien....
Woensdag avond... of middag of zo... kan ook donderdag zijn.... maar dan staat ie niet meer in elkaar... ik haal hem of woensdag avond of donderdag morgen uit elkaar....
btw ik heb je een mailtje gestuurd
Ik maak vanavond effe een foto... dan kun je het zien...
quote:okay dan
Op vrijdag 31 januari 2003 11:45 schreef Deadbeaf het volgende:
Gezien ja... thx...Ik maak vanavond effe een foto... dan kun je het zien...
quote:Al een foto gemaakt??
Op vrijdag 31 januari 2003 11:45 schreef Deadbeaf het volgende:
Gezien ja... thx...Ik maak vanavond effe een foto... dan kun je het zien...
btw hoe oud is dat bed?
Ben de foto nu effe aan het maken... zal ik zo posten....
Dit is het bed zonder hoeslaken en dekens en zo... maar dat had je vast wel al gezien!!!
ps.
De katten krijg je er niet bij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |