Ik stond dus bij de kassa te wachten en zag dat de cassière niet erg vrolijk was, dus ik dacht laat ik es een praatje met der maken (daar wordt ze vast wel vrolijk van).
Ik ben dus aan de beurt, ze glimlacht een keer en begint. Ik zeg: gôh, druk of niet? (hoe origineel). Tja, de rest is geschiedenis. Ze hield niet meer op en vertelde zeer uitgebreid over de rit naar het werk in de sneeuwstorm, hoeveel zin ze had om uit te gaan en dat ze ook altijd meer boodschappen deed dan in het krat past. Ze werd eik steeds vrolijker tijdens het gesprek en (nu komt de climax) aan het eind vh gesprek zei ze: "Nou, ik ga vanavond naar [insert naam willekeurige discotheek], misschien zie ik je daar nog wel!
Nou, als dat geen hint was, dan heet ik geen BHFH. .
De vrouw achter mij keek nog even als een valse tekkel, omdat het allemaal zo lang duurde...dat was okay. .
Hoe oud was ze, hoe zag ze eruit.
. en waarom had je GVD je digicam niet bij je?
.
quote:Is ze al zwanger?
Op donderdag 30 januari 2003 20:35 schreef Kreator het volgende:
[Update] Het is echt gebeurd..
quote:Hoe weet je dan waar je zijn moet?
Op donderdag 30 januari 2003 20:33 schreef Kreator het volgende:
aan het eind vh gesprek zei ze: "Nou, ik ga vanavond naar [insert naam willekeurige discotheek]
quote:en vergeet vooral je goud niet
Op donderdag 30 januari 2003 20:38 schreef Elevation het volgende:
Wel je lakens verschonen hé!
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 20:38 schreef Kirsten het volgende:
hihi, sjans wat een gekke naam voor een vrouw
je bedroeld zeker sjaan
quote:en ga je naar die discotheek?
Op donderdag 30 januari 2003 20:35 schreef Kreator het volgende:
[Update] Het is echt gebeurd..
quote:Omdat ze de naam zei, maar Paddy's zegt jou nix, dus ik laat het aan je fantasie over...
Op donderdag 30 januari 2003 20:37 schreef matthijn99 het volgende:[..]
Hoe weet je dan waar je zijn moet?
.
Oh, ze was ietwat gezet, maar niet dik. Ze had een geweldig lief gezichtje en toen ze begon te glimlachen, zag ze er waarempel nog schattig uit ook. Ik denk een jaar of 20-22... Half lang donker stijl haar...
Dat was het wel zo'n beetje...
-edit- en als je er met een supermarkt-trui leuk uiziet, dan kan het alleen maar beter zijn met uitgaanskleren.. .
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator op 30-01-2003 20:40]
quote:Nee natuurlijk niet. Ik ga volgende week weer naar dezelfde kassa en zeg dat ik der heb gemist...
Op donderdag 30 januari 2003 20:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
en ga je naar die discotheek?
quote:Wedden dat dat dan de kassa met de langste rij is, staan er namelijk voor je vijf fokkers ook tegen er aan te kletsen
Op donderdag 30 januari 2003 20:41 schreef Kreator het volgende:[..]
Nee natuurlijk niet. Ik ga volgende week weer naar dezelfde kassa en zeg dat ik der heb gemist...
.
quote:Stuur BHFH op haar af en laat hem zeggen dat je ziek bent. Heeft hij iemand om mee en over te praten en misschien komt zij vannacht nog even langs om je beterschap te wensen.
Op donderdag 30 januari 2003 20:41 schreef Kreator het volgende:[..]
Nee natuurlijk niet. Ik ga volgende week weer naar dezelfde kassa en zeg dat ik der heb gemist...
.
quote:Dat is wel een okay plan.
Op donderdag 30 januari 2003 20:45 schreef mvt het volgende:[..]
Stuur BHFH op haar af en laat hem zeggen dat je ziek bent. Heeft hij iemand om mee en over te praten en misschien komt zij vannacht nog even langs om je beterschap te wensen.
(want je bent zooo zielig als je ziek bent
)
quote:Vergeet niet dat je haar benen niet kan zien als ze aan de kassa zit. Misschien mist ze er wel 1. Of heeft ze er 1 van hout.
Op donderdag 30 januari 2003 20:39 schreef Kreator het volgende:
-edit- en als je er met een supermarkt-trui leuk uiziet, dan kan het alleen maar beter zijn met uitgaanskleren...
quote:zeker ook Duece Bigalo gezien deze week
Op donderdag 30 januari 2003 20:50 schreef matthijn99 het volgende:[..]
Vergeet niet dat je haar benen niet kan zien als ze aan de kassa zit. Misschien mist ze er wel 1. Of heeft ze er 1 van hout.
.
quote:Die kans is inderdaad aanwezig
Op donderdag 30 januari 2003 20:50 schreef matthijn99 het volgende:[..]
Vergeet niet dat je haar benen niet kan zien als ze aan de kassa zit. Misschien mist ze er wel 1. Of heeft ze er 1 van hout.
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |