20:30 The insider (23 reacties)
Met Al Pacino, Russell Crowe, Christopher Plummer e.a (1999) NET5 Thriller
Maar deze Pacino heb ik nog niet gezien.
Zeker kijken dus!
quote:Ik zie iemand van de Hezebollah
Op donderdag 30 januari 2003 20:34 schreef SunChaser het volgende:
Leuk detail: er wordt niet in gerookt in de film.
quote:Ja, dat is de enige. Oke, maar de echte klokkenluider, de rol die Crowe speelt, wilde niet dat er gerookt werd in de film.
Op donderdag 30 januari 2003 20:38 schreef gelly het volgende:[..]
Ik zie iemand van de Hezebollah
quote:Ik sta dus lijnrecht tegenover je qua mening. Ik vind dit echt een geweldige film. Russell Crowe speelt Wigand gewoon perfect. Een redelijk normale vent die onder een hele berg stress komt te staan, maar toch doet wat hij moet doen.
Op donderdag 30 januari 2003 23:23 schreef RijstNatie het volgende:
Deze film is zwaar kut, ik heb nog nooit zon gare film gezien
Ik heb 'm ooit als Sneak Preview gezien en vond hem toen ook al geweldig en ik blijf bij die mening
quote:Duidelijk geen verstand van films....
Op donderdag 30 januari 2003 23:23 schreef RijstNatie het volgende:
Deze film is zwaar kut, ik heb nog nooit zon gare film gezien
Vraag me geen details want ik ben ze vergeten maar op dat moment viel ik bijna van m'n stoel.
Topfilm!
Goeie film !
Crowe opvallend goed.
Maar het was weer genieten door Pacino..
Al, dat was weer smullen. Die kerel is zo goed. Echt een van mijn Favo's! Hij kan ook zo lekker tekeer gaan. Maar ik moet zeggen: zijn monologen in deze film vallen in het niet bij de tirade uit Scent of a Woman (dit weekeinde ook op TV geloof ik?). Of heeft iemand daar een andere mening over?
[Dit bericht is gewijzigd door -B- op 31-01-2003 16:18]
quote:Ik ook, maar ik moet bekennen dat ik 'm nog steeds niet gezien heb.
Op vrijdag 31 januari 2003 10:05 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb hem al een tijdje op DVD.Topfilm!
quote:idd.
Op vrijdag 31 januari 2003 15:59 schreef ElCondor het volgende:
Ik vond het Karakter van Wigand erg lijken op het perosnage dat Crowe speelt in A Baeutiful Mind (ook een topfilm trouwens). Een beetje hetzelde zonderlingen typetje.
wel sterke film
Misschien bij de tweede keer kijken dat m'n mening verandert. Pacino is natuurlijk altijd het bekijken waard.
Edit: Laat maar, doet het alweer
[Dit bericht is gewijzigd door Cybraxxx op 11-04-2003 22:40]
quote:GVD, rij ik 204 kilometer naar Sexbierum.
Op vrijdag 11 april 2003 22:04 schreef Cybraxxx het volgende:
TV1 doet 't niet, ik krijg een zwart beeld
Wilde ik net die film gaan kijken, krijg ik dit...heeft iedereen hier problemen mee?Edit: Laat maar, doet het alweer
Is z'n TV weer gerepareerd.
Op een gegeven moment als Wigand zittend in zijn hotelkamer een soort visioen krijgt met hem en zijn dochters in de tuin die dan naar hem wijzen, dan hoor je heel "relaxt" muziekje op de achtergrond...
Weet iemand wie of welke nr dit is?
Thnx
quote:Het is een beetje laat dat ik dit lees
Op zaterdag 12 april 2003 01:21 schreef tong80 het volgende:[..]
GVD, rij ik 204 kilometer naar Sexbierum.
Is z'n TV weer gerepareerd.
quote:Ik heb de film vanmiddag op dvd bekeken. Ik bedacht me tijdens de film juist dat Al Pacino gelukkig éindelijk eens niet datzelfde schreeuwtrucje uithaalt dat hij in vrijwel elke film sinds Scent of a Woman doet. Hij speelt voor zijn doen vrij ingetogen in deze film en dat bedoel ik positief.
Op vrijdag 31 januari 2003 15:59 schreef ElCondor het volgende:
Al, dat was weer smullen. Die kerel is zo goed. Echt een van mijn Favo's!Hij kan ook zo lekker tekeer gaan. Maar ik moet zeggen: zijn monologen in deze film vallen in het niet bij de tirade uit Scent of a Woman (dit weekeinde ook op TV geloof ik?). Of heeft iemand daar een andere mening over?
[Dit bericht is gewijzigd door rooierooie op 03-11-2003 16:26]
quote:Beetje late reactie maar beter laat dan nooit: dat nummer is van Lisa Gerrard en heet Meltdown.
Op zaterdag 12 april 2003 08:30 schreef Moodymen het volgende:
Een muzikaal vraagje over de film....Op een gegeven moment als Wigand zittend in zijn hotelkamer een soort visioen krijgt met hem en zijn dochters in de tuin die dan naar hem wijzen, dan hoor je heel "relaxt" muziekje op de achtergrond...
Weet iemand wie of welke nr dit is?
Thnx
(even ge-edit, nummer dat ik eerst had opgeschreven klopte niet).
[Dit bericht is gewijzigd door rooierooie op 03-11-2003 17:05]
Nog een muziekvraagje: van wie is die mooie gitaarmuziek als ze op een gegeven moment met een kolonne naar de rechtszaal rijden?quote:Op zaterdag 12 april 2003 08:30 schreef Moodymen het volgende:
Dat is 'Iguazu' door Gustavo Santaolalla.quote:Op zondag 26 september 2004 14:01 schreef girllover het volgende:
Nog een muziekvraagje: van wie is die mooie gitaarmuziek als ze op een gegeven moment met een kolonne naar de rechtszaal rijden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |