Zelf ben ik op de hoogte van deze fraude op kleine schaal in het district Sloterdijk, waar de examens worden afgenomen. In de daaromliggende regio's ronselen rij-instructeurs leerlingen waarvan ze het idee hebben dat ze geen probleem hebben met een dergelijke methode om je rijbewijs te halen. Je betaalt een kleine meerprijs, moet ook wel examen doen, alleen de examinator en rij-instructeur nemen beide de helft van de meerprijs en de leerling heeft een slagingsgarantie van 100%
Dat vind ik net zo erg als iemand die ik in de metro hoorde vertellen dat hij een huis had gekregen en dat hij iemand kende van de woningbouw die dat voor hem geregeld had!
Hoeveel jaar staat er op corruptie?
Er komt straks een groot krantekop: Rijexamen-fraude...
quote:In nederland niet zoveel
Op donderdag 30 januari 2003 17:52 schreef xman het volgende:Dat vind ik net zo erg als iemand die ik in de metro hoorde vertellen dat hij een huis had gekregen en dat hij iemand kende van de woningbouw die dat voor hem geregeld had!
Hoeveel jaar staat er op corruptie?
quote:hehe, ik hoop 't wel ja, daarom post ik 't ook, zelf heb ik overigens volgens de reguliere methode m'n examen afgenomen (misschien dat ik er daarom 4x over gedaan heb)
Op donderdag 30 januari 2003 17:52 schreef Dovenwereld het volgende:
smeergeld aannemen? dan ontsla rij-examinators en rij-instructies.Er komt straks een groot krantekop: Rijexamen-fraude...
quote:Oe Oe Oe,
Op donderdag 30 januari 2003 17:52 schreef xman het volgende:Dat vind ik net zo erg als iemand die ik in de metro hoorde vertellen dat hij een huis had gekregen en dat hij iemand kende van de woningbouw die dat voor hem geregeld had!
je hebt niet toevallig het telefoon nummer van die persoon he?????
Kan jou die persoon en zijn contact een leuke bonus op leveren hehehe.
quote:Van wat ik toendertijd hoorde, van een woningbouwmedewerker, was dat ze 1 huis per 1 jaar oid, mochten 'uitdelen'.
quote:mja, is 't niet, sorry
Op vrijdag 31 januari 2003 00:28 schreef LORICKWAADDEMPER het volgende:
Beetje broodje aap verhaal ...
quote:- 3 Generaliserend.
Op donderdag 30 januari 2003 17:56 schreef Dovenwereld het volgende:
bij fok zijn crews ook vriendjespolitiek !
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 17:48 schreef sweek het volgende:
Nog nooit van gehoord, maar dat mag wat mij betreft heel zwaar bestraft worden, en het rijbewijs van de leerling mag direct worden ingetrokken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |