Zet hier je weetjes enzo neer en je reviews van liedjes.
Mijn weetje om af te trappen:
Ene Esther Hart doet zowel met de Nederlandse voorrondes als de Engelse mee. Buiten haar medeweten stuurden de producers het door haar ingezongen liedje (titel effe kwijt) naar de Engelse voorrondes. Daar zit het nu bij de laatste 8
Extra frappant: Ze kozen dus een ander nummer voor de NL inzending...
Die heb ik gehoord op radio 2, net als de Engelse inzending. Uiteraard niet mijn smaak. Maar ze zijn allebei goed genoeg voor de top 10 gelukkig...
De NL inzending heet 'One night' en is best een lekker uptempo nummer in Songfestival stijl...
De organisator van het Eurovisie-songfestival, de European Broadcasting Union (EBU), heeft vanochtend bekend gemaakt dat het Eurovisie-songfestival vanaf 2004 een gedaanteverwisseling zal ondergaan.
Op dit moment is er een maximum aan het aantal deelnemende landen. In de nieuwe opzet kunnen alle Europese landen deelnemen. Op vrijdagavond zal dan een kwalificatieronde plaatsvinden en een dag later zal de grote finale worden gehouden. Hoeveel landen er precies aan die finale mee gaan doen wordt niet gemeld en ook de manier waarop ze worden geselecteerd zullen worden is nog onduidelijk.
Alle landen die op de eerste dag aantreden, kunnen via televoting hun stem uitbrengen voor de uiteindelijke winnaar.
quote:Daar halen ze denk ik voor een groot gedeelte hun inkomsten uit..
Op donderdag 30 januari 2003 13:40 schreef Zander het volgende:
Wat mij betreft mogen ze die publieksvoting wel helemaal afschaffen, want met de muzikale prestaties heeft het vaak weinig te maken: "Cyprus geeft tien punten aan Griekenland", elk jaar weer.
(heb hem als ringtone!)
quote:eens
Op zondag 2 februari 2003 20:21 schreef Disorder het volgende:
Heeft iemand het nog gezien? Ik heb er geen woorden voor, zo slecht was het. Geen enkel nummer met 'ziel'. Lege ritmische klanken, niet meer en niet minder. Dit wordt weer een drama.
Ik geloof niet dat we hier ook maar ooit een Songfestival mee kunnen winnen. Wat een nietszeggend nummer.
Hopelijk komen er nog wat betere (Blue skies are for free vind ik zelfs al beter dan dit, maar ik verwacht niet dat dat nummer die ronde gaat winnen wegens niet serieus genoeg.).
Zo had Linda Estelle (ex-T-Spoon) een supermooie ballad ingestuurd dat geschreven was door Margriet Eshuijs en Maarten Peters. Maar die werd dus niet toegelaten door Jerney Kaagman. Overigens was Maarten Peters dus heel erg pissed op Jerney.
Een andere ex-T-Spoon zangeres doet dit jaar wel weer mee. Ingrid Simons (de vocalist van No Time 2 Waste) doet dit jaar weer mee met Ebonique. Ik hoop dat ze door gaan, want "Heatwave" is wel een heel erg lekker nummer. Heel anders dan "So Much Love", maar net zo goed. Het nummer is geschreven door twee Maltesen die de nr 8 van 2000 hadden geschreven en vorig jaar op de tweede plek eindigden met het door hun geschreven nummer "7th Wonder".
Trouwens... een ex-collega van Joel (ja die uit Idols) doet volgende week mee. Joey, die dus ook in All of Us zat, doet samen met Sally (uit Close II You) mee met een nummer.
[Dit bericht is gewijzigd door CJ op 03-02-2003 10:27]
Wanstaltig slecht! geen woorden voor. Wat een amateurisme werd daar ten toon gespreid!
CJ, heb jij geen demo van het afgewezen liedje? Ze hadden dat liedje toch voor een ander land kunnen proberen? Dat doet men wel vaker (zie ook openingspost)
quote:Helaas ben ik niet in het bezit van een demo.
Op maandag 3 februari 2003 16:19 schreef Vamos het volgende:
CJ, heb jij geen demo van het afgewezen liedje? Ze hadden dat liedje toch voor een ander land kunnen proberen? Dat doet men wel vaker (zie ook openingspost)
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 10:44 schreef Cyberchannel het volgende:
Een goede morgen,Chat vanmiddag tussen 16:00 een 18:00uur met de winnaars van de voorronden van het songfestival. Kijk op www.songfestival.nl Bij de chatsessie is ook een webcam aanwezig!
Groetjes Bart Slijkerman
TROS Cyberchannel
wat een topliedje
erg leuk!
heb hem nu ook al in goede versie op me pc
blijft erg hangen
wie zong dat she would ook alweer ?
quote:Het topic op het TV/Film forum loopt beter ja...
Op woensdag 12 februari 2003 21:01 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
dit topic loopt niet echt storm zo te zienwie zong dat she would ook alweer ?
Mooie opmerking van Cornald Maas : "Je lijkt Eucalypta wel."
Weer één van m'n favorieten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |