quote:
Op donderdag 13 februari 2003 20:56 schreef Disorder het volgende:
Wat is er grafisch nou echt zo prachtig aan het spel? Ik heb het eergisteren even gespeeld in een winkel, maar kan niet echt zeggen dat de graphics zo bijzonder zijn.
quote:Serieus, ik vind het er vrij standaard uitzien. Ik heb alleen nog nooit eerder een game op de gamecube gespeeld, misschien dat de rest er gewoon uitziet als geverfde vuilnis?
Op donderdag 13 februari 2003 21:05 schreef nikanoru het volgende:[..]
Tja ach. ieder zo zn eigen mening.
quote:EEhhm nou om eerlijk te zijn, ik heb zelf Metroid Prime nog niet gezien in het echt maar wat ik hoor en lees zou je toch zeggen dat het grafisch verbazingwekkend moet zijn. Ik zie het in maart wel.
Op donderdag 13 februari 2003 21:07 schreef Disorder het volgende:[..]
Serieus, ik vind het er vrij standaard uitzien. Ik heb alleen nog nooit eerder een game op de gamecube gespeeld, misschien dat de rest er gewoon uitziet als geverfde vuilnis?
quote:zeker gespeeld op een piepklein schermpie ofzo dat het niet tot zijn recht kwam
Op donderdag 13 februari 2003 21:07 schreef Disorder het volgende:[..]
Serieus, ik vind het er vrij standaard uitzien. Ik heb alleen nog nooit eerder een game op de gamecube gespeeld, misschien dat de rest er gewoon uitziet als geverfde vuilnis?
quote:Hmm, een week valt ook wel mee. Heb hem vorige week besteld, en hij is nog niet verzonden
Op donderdag 13 februari 2003 20:52 schreef G1Ace het volgende:
bestel nou gewoon die game via dvdboxoffice
heb je het volgende week binnen EN het is goedkoper dan in nederland EN dan kan je ook in de ijswereld lopen
quote:Valt wel mee hoor, een normale tv. Geen breedbeeld ofzo, maar toch.
Op donderdag 13 februari 2003 21:44 schreef G1Ace het volgende:[..]
zeker gespeeld op een piepklein schermpie ofzo dat het niet tot zijn recht kwam
trust me, dat spel is echt, ongelofelijk, ik weet het, want ik heb het
quote:ja, het duurt de eerste keer dat je via ze besteld wat langer
Op donderdag 13 februari 2003 21:51 schreef Lexie het volgende:[..]
Hmm, een week valt ook wel mee. Heb hem vorige week besteld, en hij is nog niet verzonden
. Ach ja, ik heb de freeloader ook nog niet binnen, dus dat scheelt
.
quote:Freeloader ligt hier in Den Haag gewoon in de winkel.
Op donderdag 13 februari 2003 21:51 schreef Lexie het volgende:[..]
Hmm, een week valt ook wel mee. Heb hem vorige week besteld, en hij is nog niet verzonden
. Ach ja, ik heb de freeloader ook nog niet binnen, dus dat scheelt
.
quote:Ja och, heb hem voor 25 euro besteld online. Ik krijg versie 1.06. Heb er eigenlijk helemaal niet over nagedacht om hem gewoon in de winkel te kopen
Op vrijdag 14 februari 2003 00:03 schreef Khadgar het volgende:[..]
Freeloader ligt hier in Den Haag gewoon in de winkel.
quote:eh...mischien kun je beter vragen wat er niet prachtig aan deze game is!! Deze game is al door meerdere mensen beschreven als het mooiste op een console OOIT!!!! Bedenk je wel dat je slechts een kale trainingsmissie speelde, dus de graphics zijn nog niet goed tot hun recht gekomen
Op donderdag 13 februari 2003 20:56 schreef Disorder het volgende:
Wat is er grafisch nou echt zo prachtig aan het spel?
Ik droomde dat ik t spel in mijn handen had en iedereen t doosje liet zien, en daarna als balletje heel de levels ging rond rollen en soms een bom achterlatend
Damn echt te erg
quote:Dat had ik bij Zelda OoT. Toen droomde ik dat ik aan het gamen was
Op zaterdag 15 februari 2003 16:48 schreef febster het volgende:
Hoe erg is t als je over MP gaat dromen?
Ik droomde dat ik t spel in mijn handen had en iedereen t doosje liet zien, en daarna als balletje heel de levels ging rond rollen en soms een bom achterlatend
![]()
Damn echt te erg
quote:Das erg ja,..........
Op zaterdag 15 februari 2003 16:48 schreef febster het volgende:
Hoe erg is t als je over MP gaat dromen?
![]()
Damn echt te erg
Dat heb ik nog nooit gehad,........ Uch uch
quote:*PETS*
Op zaterdag 8 maart 2003 17:01 schreef gieling.com het volgende:
Ik weet niet zeker of ik hem wel meteen koop
en
De IDGA (International Game Developers Association) heeft gisteren de prijzen toegekend voor de beste games van het afgelopen jaar. De IGDA awards zijn het beste te vergelijken met de Oscars en zijn erg belangrijk voor de ontwikkelaars, zeker omdat mensen uit de game-industrie de prijzen toekennen.
Metroid Prime is benoemd tot beste game 2002 en Game met beste leveldesign. De makers van Metroid Prime, Retro Studios, wist tevens de prijs voor beste Rookie Studio binnen te slepen.
quote:Aangezien we hardhandig het gamecubetopic werden uitgejaagd lijkt me dat het beste
Op maandag 10 maart 2003 15:28 schreef G1Ace het volgende:
lexie, hier verder?
quote:ok, hopend at je de 100% haalt
Op maandag 10 maart 2003 15:51 schreef Lexie het volgende:[..]
Aangezien we hardhandig het gamecubetopic werden uitgejaagd lijkt me dat het beste
. Maar de vier uitbreidingen van de wapens heb ik al gevonden
. Vanavond maar eens de energy tanks zoeken, en dan uitspelen
quote:Een paar bij creatures en bij chozo lore eentje. Ik hoop dat ik mijn savegames straks nog kan gebruiken... Zal wel niet, aangezien hij een beetje aangepast wordt voor de PAL-release.
Op maandag 10 maart 2003 23:56 schreef G1Ace het volgende:[..]
ok, hopend at je de 100% haalt
heb je nog gaten in je logs?
en weet je toevallig of ze metroid fusion huren?
lijkt me vet om met fusion suit hard mode te spelen namelijk
Wat kun je eigenlijk extra met de Fusion suite?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |