abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8177459
Aangezien de centrale GC topics de laatste delen alleen nog maar over MP en Zelda ging heb ik maar een centraal topic geopend..
Post hier al uw pracht en praal dames en heren van deze killer game!
Ik zit nu op m'n werk maar beloof vanavond wat te posten..

[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 29-01-2003 16:34]

-
pi_8177611
Nu zijn we opeens stil? .
-
  woensdag 29 januari 2003 @ 16:37:42 #3
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_8177671
Je weet hoe ik erover denk
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_8177829
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je weet hoe ik erover denk
Ieder z'n ding..
Er zijn ook mensen die bijv. HALO niet goed vinden. !
Kwestie van smaak. .
-
pi_8177934
Check out some sweet shots of Metroid Prime in action!

Bij de meesten wel bekend denk ik maar toch ooh zo heerlijk

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  woensdag 29 januari 2003 @ 16:50:24 #6
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_8177953
Ja, ik ben er zo een

maar om niet af te dwalen:

http://www.metroid.com/

De officiele site

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_8177991
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 16:49 schreef febster het volgende:
Check out some sweet shots of Metroid Prime in action!

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Bij de meesten wel bekend denk ik maar toch ooh zo heerlijk

Low-res. .
Ik post graag grote hi-res plaatjes...
Zal vanavond is ffw at zoeken. .
-
pi_8178058
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 16:52 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Low-res. .
Ik post graag grote hi-res plaatjes...
Zal vanavond is ffw at zoeken. .

Ja t is goed met jullie. . Krijg rsi van al die img en url tags na vandaag en deze komen rechstreeks van de Nintendo site zelf maar goed zoek vnv maar ik zal wel kwijlen
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_8178138
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 16:54 schreef febster het volgende:

[..]

Ja t is goed met jullie. . Krijg rsi van al die img en url tags na vandaag en deze komen rechstreeks van de Nintendo site zelf maar goed zoek vnv maar ik zal wel kwijlen

Ze zijn niet eens klikbaar. .
Sommige dan. .
-
pi_8178431
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 16:58 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ze zijn niet eens klikbaar.
Sommige dan. .

*klikt op plaatje*

Lukt prima hoor. .
Allemaal dus. .

pi_8178652
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 17:09 schreef febster het volgende:

[..]

*klikt op plaatje*

Lukt prima hoor. .
Allemaal dus. .

FF polsen bij choc..
Die had in een XBOX topic plaatjes die waren echt TE groot.. Van IGN ofzo..
CHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOCO?
Wil je asjeasjeblieft wat uberhighres plaatjes hier plaatsen?
-
pi_8179741
Ook ik heb hem al besteld, ben benieuwd.
pi_8180263
Zucht ook dit spel nog...zo word ik nooit rijk natuurlijk...

Def

woensdag 29 januari 2003 @ 19:33:02 #14
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_8180446
Kan iemand mij uitleggen wat aan dit spel nou zo gigantisch goed/vernieuwend is, behalve de nostalgie van Metroid en Super Metroid?
pi_8182135
het lijkt me een geweldig spel!
Ik ga hem ook zeker kopen!!!!
  donderdag 30 januari 2003 @ 12:09:32 #16
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_8182585
Phendrana, phendrana, wat is dat toch mooi
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_8183927
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 19:33 schreef twi het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat aan dit spel nou zo gigantisch goed/vernieuwend is, behalve de nostalgie van Metroid en Super Metroid?
Ik kwoot mezelf even uit het GC topic
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 15:57 schreef febster het volgende:
Als er ook maar 1 ding zou moeten zijn dat je zou moeten geloven van "vreemden" geloof dan dat MP een game is die je je nog erggggggggg lang zal heugen en dan in positieve zin

Het is gewoon eigenlijk een nieuw genre niet hersenloos knallen maar echt ook verkennen enzo en natuurlijk moet er ook geknald worden maar ook daar moet je over na gaan denken tel daarbij superb graphics bij op, een soundtrack van DE audio man van Nintendo (Zelda OoT komt van zijn hand) gameplay om van te smullen, veel upgrades voor je pak/wapen, afwisselende levels en je hebt een game die je bij de strot pakt en in 1x van begin tot eind uit wil spelen geloof me

donderdag 30 januari 2003 @ 13:42:53 #18
8369 speknek
Another day another slay
pi_8184097
Van wat ik gespeeld heb was dat Targetten nog wel even wennen. Maar het speelt inderdaad zo soepel dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken. Het verhaal zelf kan ik nog niet zoveel over zeggen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 30 januari 2003 @ 15:12:37 #19
32686 G1Ace
pi_8185448
Targetten is inderdaad even wennen, het kan soms moeilijk zijn, maar verder, het spel rocks echt
ik weet niet of dit een nieuwe genre word, hoop het wel natuurlijk, maar ik wil zeker dat ze een nieuwe metroid maken die even lekker speelt als dit
August 1998- March 2018
pi_8188833
Hoe is de gameplay eigenlijk? Ik vind het spel er wel mooi uit zien , maar ik denk niet dat de gameplay net zo goed is als die van Super Metroid.

Ze hadden beter bij "platform spel" kunnen blijven. Misschien een beetje Duke Nukem Manhatten achtig. Maar dan wel met die goede gameplay van Super Metroid.

3D platform

donderdag 30 januari 2003 @ 18:21:36 #21
32686 G1Ace
pi_8188889
ik heb niet super metroid kunnen spelen, dus dat kan ik niet vergelijken
het spel ruled gewoon, de gameplay is uitstekend, en dit is een meer dan waardige opvolger van Super Metroid, waarop de fans echt jaren op hebben moeten wachten. van wat de bladen erover dachten
zelf vond ik dit spel geweldig
August 1998- March 2018
  zaterdag 1 februari 2003 @ 02:03:34 #22
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_8216270
Ej cool,........een Metroid Prime topic ! Tis trouwens niet makkelijk om hier gigantische grote screenshots van te vinden. Ik vind ze iig niet. Dan maar wat baarden toch ?

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zaterdag 1 februari 2003 @ 10:32:50 #23
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_8217885
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 13:35 schreef febster het volgende:
Ik kwoot mezelf even uit het GC topic

..geloof me

Tsja...maar wát is er dan écht zo nieuw aan? Meer tactiek? Tsja...Zo vooruitstrevend vind ik dat niet om het direct een nieuw genre te noemen...

Ik moet toegeven dat ik wat lui ben om de reviews te lezen, maar "nieuw genre", "super graphics", "goede soundtrack" en "veel items" klinken me eigenlijk als een hype rond een game die wel erg goed is, maar niet zo goed als de hype beweert. Van wat ik er allemaal van hoor moeten de tranen me straks in de ogen springen van emotie, maar ik zie het er allemaal nog steeds niet in...Wat ik er trouwens wel in zie in de screenshots is een beetje het Steel Batallion-effect: het gezichtspunt wordt belemmert door al die klokjes en metertjes. En 't beeld wordt door de bolle helm uit elkaargetrokken.

Nouja, des te leuker voor jullie als ik straks een GC heb met MP en ik helemaal bekeerd ben, niet?

zaterdag 1 februari 2003 @ 11:38:09 #24
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_8218362
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 10:32 schreef twi het volgende:

[..]

Tsja...maar wát is er dan écht zo nieuw aan? Meer tactiek? Tsja...Zo vooruitstrevend vind ik dat niet om het direct een nieuw genre te noemen...

Ik moet toegeven dat ik wat lui ben om de reviews te lezen, maar "nieuw genre", "super graphics", "goede soundtrack" en "veel items" klinken me eigenlijk als een hype rond een game die wel erg goed is, maar niet zo goed als de hype beweert. Van wat ik er allemaal van hoor moeten de tranen me straks in de ogen springen van emotie, maar ik zie het er allemaal nog steeds niet in...Wat ik er trouwens wel in zie in de screenshots is een beetje het Steel Batallion-effect: het gezichtspunt wordt belemmert door al die klokjes en metertjes. En 't beeld wordt door de bolle helm uit elkaargetrokken.

Nouja, des te leuker voor jullie als ik straks een GC heb met MP en ik helemaal bekeerd ben, niet?

Ik lees ook niet veel maar wat je wel leest is dat de meeste reviewers de gameplay echt revolutionair noemen. Ik bedoel,...ze hebben het voor elkaar gekregen om de oude gameplay te behouden en ook nog eens verbluffende 3D graphics te maken.

Zo is er bv een autotarget en kan je niet echt zelf mikken geloof ik. Tevens kan Samus ook niet echt makkelijk naar beneden en boven kijken ivm haar nek (Das nogal lastig in een pak).

Meer details weet ik echt niet maar ik weet dat ik dit MOET hebben !

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zaterdag 1 februari 2003 @ 11:57:01 #25
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_8218511
Ik zit alleen maar stil in een hoekje te geilen op de pics die ik zie en te wachten tot de dag dat die dan eindelijk uitkomt.
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')