Als je op Win2k inlogt gaat ie de netwerkverbindingen herstellen. Maar als die computer niet aan moet je eerst zo'n zeikmelding wegklikken dat ie die niet kan vinden.
In '98 was er een vinkje 'snelle aanmelding' maar in 200 kan ik dat zo snel effe niet vinden. Waar zit die?
quote:nee
Op woensdag 29 januari 2003 14:07 schreef Peewee het volgende:
Is het niet makkelijker om de vaste schijfverbindingen naar een andere pc gewoon te verwijderen??
quote:Je bent er dan wel meteen vanaf
Op woensdag 29 januari 2003 14:08 schreef CreativeMind het volgende:[..]
nee
Hier staat deel 1, magoed, over 10 posts is die ook vol, dus ga hier maar lekker verder
Hoe zet ik dit uit?
~Des
quote:Euh... temporary internetfiles-ruimte op 0 MB zetten?
Op woensdag 29 januari 2003 14:16 schreef Desdinova het volgende:
effe over Internet explorer.. Wattie nu doet bij mij is de pagina uit zijn geheugen halen.. terwijl ik eigenlijk wil dattie dat niet doet maar gewoon elke keer refreshed (automatisch) in plaats van de ouwe pagina op te spitten enzo..Hoe zet ik dit uit?
~Des
[edit] Oh wacht, onder het knopje "instellingen" in je internet-opties kun je er ook voor kiezen dat 'ie altijd de pagina van het internet haalt ipv uit de cache
quote:Khebbum idd.. thanx
Op woensdag 29 januari 2003 14:17 schreef Tijn het volgende:[..]
Euh... temporary internetfiles-ruimte op 0 MB zetten?
[edit] Oh wacht, onder het knopje "instellingen" in je internet-opties kun je er ook voor kiezen dat 'ie altijd de pagina van het internet haalt ipv uit de cache
~Des
Na intensief hier gezocht te hebben, is het mij nog steeds niet gelukt om de instelling te veranderen die ervoor zorgt dat cookies wél geaccepteerd worden.
Het lijkt er onderhand op dat ik alleen dat probleem bij http://home.hetnet.nl/b_bestandsbeheer.htm heb.
Waar verander ik dat en waar kan ik testen of ik wel/geen cookies accepteer?
[edit]
De smileys
enz. bewegen bij mij ook niet en sommige avatars (die plaatjes bij je naam) doen 't niet. Mijn eigen (Ster met mijn naam erachter) zie ik ook niet.
[Dit bericht is gewijzigd door Peewee op 29-01-2003 15:08]
quote:*potentiele nieuwe klant ziet
Op woensdag 29 januari 2003 15:28 schreef Tijn het volgende:
Klinkt als een behoorlijk fucked up IE
edit:
of onder internet options > Advanced > Play image animations of zoiets aanvinken.
[Dit bericht is gewijzigd door CreativeMind op 29-01-2003 15:34]
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 15:33 schreef Tijn het volgende:
Ik moest trouwens wel ff lachen toen ik las dat je je eigen ster niet zag bewegen
quote:Hij heeft het niet over network drives, maar over shares (dingen die andere PC's delen en die hij ooit heeft bezocht).
Op woensdag 29 januari 2003 14:14 schreef Peewee het volgende:
kijk
[afbeelding]
Effe nieuwe aanmaken
vinkje wegpoetsen
en klaar is Kees (of CreativeMind)
Wat bedoel je nou precies?
quote:Ik dacht dat naar networkdrives gezocht wordt bij het opstarten van een pc,.. en een gedeelde map kun je ook als networkdrive aanmaken hoor.
Op woensdag 29 januari 2003 15:52 schreef daNpy het volgende:[..]
Hij heeft het niet over network drives, maar over shares (dingen die andere PC's delen en die hij ooit heeft bezocht).
tenminste, dit haal ik uit zijn verhaal.
Het kan ook zijn dat ie network drives bedoelt, dan is de oplossing heel simpel iddWat bedoel je nou precies?
quote:wat voor een mobo?? want bij verschillende mobo's betekenen verschillende melodietjes verschillende dingen....
Op donderdag 30 januari 2003 12:26 schreef CreativeMind het volgende:
Wat betekent 6 keer een korte piep van de bios? hij geeft geen beeld.
quote:Een voodoo2 doet toch alleen maar 3D? Hij heeft nog steeds een 2D-kaart nodig voor je desktop enzo. Dus daar verandert niks aan
Op woensdag 29 januari 2003 19:30 schreef DigiJasper het volgende:
Heeft iemand een tabel van de refreshrates van een Voodoo 2?
Ik heb nu een S3 Trio 64 erin die 1024x768 aankan op 85 hz en dat is de monitor ook, als ik er straks een Voodoo bijzet, kan ie dat dan nog in 2D? En welke resoluties in 3d?
quote:Dat staat in de handleiding van je moederbord.
Op donderdag 30 januari 2003 12:26 schreef CreativeMind het volgende:
Wat betekent 6 keer een korte piep van de bios? hij geeft geen beeld.
quote:Nee, niet echt
Op donderdag 30 januari 2003 13:00 schreef CreativeMind het volgende:
Hmm... ik dacht dat die biepjescode best wel vaak hetzelfde is. Boekje heb ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |