quote:Skele
Op dinsdag 28 januari 2003 21:37 schreef FreddyJr het volgende:[..]
Niets gezien! Heb alleen maar aan de bar gezeten
quote:ja zeg! je wilt niet weten hoeveel hamsters en cavia\'s en konijnen ik heb gehad hoor! ik onthou al die namen niet hoor! der was er iig 1 die snoepie heette en volgens mij was hij t
Op dinsdag 28 januari 2003 21:37 schreef Partygurl het volgende:
Zeg freddie geef es antwoord
Omg sassa, je weet de naam niet eens meerIk had mijn konijn de geweldige naam tweety gegeven en de andere nancy
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 21:36 schreef sassa het volgende:[..]
oh ik een paar jaar geleden op nieuwjaarsdag tegen een vriendin: oh shit! ik ren even naar huis om snoepie
volgens mij heette die zo
eten te geven. heb ik echt al heeeeeel lang niet gedaan! dus ik naar huis, ligt ie dood op zn etensbak
![]()
maar ik ben gewoon niet goed in dieren verzorgen
Das keizielig!!
Mijn hamster ging dood omdat de kat hem laatst door de spijlen van de kooi heen had getrokken.. Kat had de deur zelf opengedaan en had toen pak-de-hamster gespeeld.. Hamster dood, gestikt, met wijdopengesperde oogjes..
quote:Ik heb er nu ook niet opgelet eigenlijk.
Op dinsdag 28 januari 2003 21:40 schreef Partygurl het volgende:[..]
Skele
Nah jammer, weer niet gezien ! En ik had nog wel zon zat meiske bij wah opviel door om te vallen maarja
friday im back
En ik weet niet of ik er ben as. vrijdag, want ik schaam me dood voor die 3 keer dat ik van me kruk af ben gevallen
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 21:41 schreef Noenoe het volgende:[..]
Das keizielig!!
Mijn hamster ging dood omdat de kat hem laatst door de spijlen van de kooi heen had getrokken.. Kat had de deur zelf opengedaan en had toen pak-de-hamster gespeeld..
Hamster dood, gestikt, met wijdopengesperde oogjes..
quote:Douche ze
Op dinsdag 28 januari 2003 21:41 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
ik gaat ff douchen peepulennuh partygurl ik ben blij dat je wel gewoon weer terug bent
quote:Gewoon komen, ik heb op de bar staan dansen (lees; wankelen) met een zat hoofd om amper 5 uur smiddags
Op dinsdag 28 januari 2003 21:41 schreef FreddyJr het volgende:[..]
Ik heb er nu ook niet opgelet eigenlijk.
En ik weet niet of ik er ben as. vrijdag, want ik schaam me dood voor die 3 keer dat ik van me kruk af ben gevallen
quote:ahw das wel zielig
Op dinsdag 28 januari 2003 21:41 schreef Noenoe het volgende:[..]
Das keizielig!!
Mijn hamster ging dood omdat de kat hem laatst door de spijlen van de kooi heen had getrokken.. Kat had de deur zelf opengedaan en had toen pak-de-hamster gespeeld..
Hamster dood, gestikt, met wijdopengesperde oogjes..
maarja, ik let er gewoon niet op. je moet ook echt niet de verzorging van dieren aan mij overlaten hoor ik vergeet t gewoon en doe het echt niet expres ofzo
niw, doei OZ! ik ga zo slapen dus truste alvast!
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 21:40 schreef sunbloem het volgende:
zit weer niet op te letten en er is al een volgend deel
quote:Het zag er niet zo prettig uit..
Op dinsdag 28 januari 2003 21:42 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
quote:ja dat zeg ik
Op dinsdag 28 januari 2003 21:43 schreef DJKoster het volgende:[..]
quote:Truste
Op dinsdag 28 januari 2003 21:43 schreef sassa het volgende:niw, doei DJK! ik ga zo slapen dus truste alvast!
![]()
quote:Als ik nou zou weten wie je was, zou ik je er wel mee komen feliciteren.
Op dinsdag 28 januari 2003 21:42 schreef Partygurl het volgende:[..]
Gewoon komen, ik heb op de bar staan dansen (lees; wankelen) met een zat hoofd om amper 5 uur smiddags
!
Want als ik vrijdag mijn rijbewijs heb gehaald, moet er natuurlijk gefeest worden
quote:Ik sta zelfs op de bar maar als je dat al niet ziet zou ik niet weten hoe je me moet herkennen
Op dinsdag 28 januari 2003 21:46 schreef FreddyJr het volgende:[..]
Als ik nou zou weten wie je was, zou ik je er wel mee komen feliciteren.
ik dans wel altijd met 3 andere heel achterlijk op cheeky girls
quote:Niet bij Who's online
Op dinsdag 28 januari 2003 21:45 schreef DJKoster het volgende:
Waar is Riann?
quote:Ze zal wel weer IDOLS aan het kijken zijn en daarna gaan slapen...
Op dinsdag 28 januari 2003 21:45 schreef Partygurl het volgende:[..]
I dont know
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |