abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8154934
Is er geen sul op deze wereld die een patch heeft gemaakt zodat outcast in winxp draait?

En ik vind toch echt dat infogrames outcast 2 moet laten voortzetten door een andere developer, nu appeal falliet is. mischien elsewhere entertainment ofzow.

OUtcast is echt het beste spel ooit_O_

Soaves ne vent, smurges absent.
pi_8155194
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 16:02 schreef geertp het volgende:
Goh, ik dacht dat ik de enige was die dat vond? Ik vind de AI van Outcast nog steeds ongeevenaard, om nog maar te zwijgen over de sfeer, het watereffect en de muziek.

Met je probleem kan ik je alleen niet helpen.

De mensen hebben God niet bedacht, dat heeft God zelf gedaan.
pi_8155211
Helemaal mee eens... Ik baal er nog steeds van dat mijn spel-CD naar de klote is

Oja, patch weet ik niks van. Misschien kun je w98 er even bij installeren, dat is Outcast wel waard

dinsdag 28 januari 2003 @ 16:23:13 #4
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_8155458
En als je nou eens tegen Windhoos zegt : "uitvoeren in compatibiliteit met Windhoos `98" (of zoiets) ? Dat heb ik wel eens geflikt met een proggie dat eerst niet wilde werken en toen dus wel ...........
pi_8158397
Nee, die compatibiliteitsmodus doet net nix. dat werkt 1 op de 100 keer.

Maar het is inderdaat het beste spel ooit gemaakt
hope dat er toch nog een deel 2 komt, of anders een soortgelijk spel. check www.elsewhere-entertainment.com maar es. ouwe appeal medewerkers, Project Alpha klinkt goed.

pi_8162744
Ik ben benieuwd!

Please let it be

woensdag 29 januari 2003 @ 19:40:01 #7
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_8180545
Outcast draait bij mij zonder patch gewoon lekker hoor in XP hoor
Ook geen compatibility mode nodig ofzo.
Er is wel een patch uitgebracht voor Outcast, maar dat is geen WinXP patch. Er zijn geen andere patches uitgebracht voor zover ik weet.
http://www.ina-support.com/faq/outcastdownloads_pc.asp
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_8202002
Heb je niet af en toe dat ie zegt: Bad audio tracks, deed ie bij 98 nooit. Nu wel, moet ik opnieuw opstarte en dan doet ie het.
  vrijdag 31 januari 2003 @ 12:42:27 #9
34793 neo567
You know who
pi_8202034
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 16:02 schreef geertp het volgende:
Is er geen sul op deze wereld die een patch heeft gemaakt zodat outcast in winxp draait?

En ik vind toch echt dat infogrames outcast 2 moet laten voortzetten door een andere developer, nu appeal falliet is. mischien elsewhere entertainment ofzow.

Geert ben jij niet zo'n sul dat je het zelf ff maakt ( aangezien sulletjes dit volgens jou doen)..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')