Waarom zitten die duizenden marokkanen nou te klagen hé?
Waarom begrijpen ze nu niet waar de vrijheid van meningsuiting ophoudt? gvd eikels ...
Als een imam iets zegt in naam van de Islam mag dat allemaal .... maar als er iets negatiefs gemeld wordt over de Islam staan ze massaal te janken dat ze weer benadeeld worden... tsss.
altijd maar dat éénrichtingsverkeer ...
Ze moeten niet zeiken!! Ik heb al eens gezegd dat je als Moslim in een NIET moslimland wil wonen, je ook rekening moet houden met het feit dat mensen kritisch kunnen zijn op je godsdienst, net als op christendom bv. Dat heet een vrij land....
IN_TE_GRA_TIE!!
[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 28-01-2003 12:28]
*zucht*
god
quote:Valt wel mee, al had het wel in een ander topic gekund...
Op dinsdag 28 januari 2003 12:24 schreef Tall_Guy het volgende:
edit: off-topic
quote:alle hirsi-ali's zijn dicht (vol) en dit gaat trouwens over de massale klachten die nu binnenkomen...
Op dinsdag 28 januari 2003 12:25 schreef HeatWave het volgende:[..]
Valt wel mee, al had het wel in een ander topic gekund...
quote:Waar houdt die dan op?
Op dinsdag 28 januari 2003 12:22 schreef realist_ik het volgende:
Waarom begrijpen ze nu niet waar de vrijheid van meningsuiting ophoudt? gvd eikels
quote:Ok, ik sta achter je dan! In dit topic kan het prima!
Op dinsdag 28 januari 2003 12:27 schreef realist_ik het volgende:[..]
alle hirsi-ali's zijn dicht (vol) en dit gaat trouwens over de massale klachten die nu binnenkomen...
Je moet in NL met kritiek kunnen omgaan, dat is het recht van een ieder in principe. Tot op zekere hoogte en ik vind niet dat ze te ver is gegaan.
quote:Omdat ik vind (LET OP!!! MENINGSUITING) dat er heel veel zielige stumperds van rondlopen... die lopen te janken... en die mogen naar mijn MENING allemaal terug...
Op dinsdag 28 januari 2003 12:22 schreef realist_ik het volgende:
... en dan heb ik het dus specifiek over die uit dit bericht:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=25746Waarom zitten die duizenden marokkanen nou te klagen hé?
Waarom begrijpen ze nu niet waar de vrijheid van meningsuiting ophoudt? gvd eikels ...
Als een imam iets zegt in naam van de Islam mag dat allemaal .... maar als er iets negatiefs gemeld wordt over de Islam staan ze massaal te janken dat ze weer benadeeld worden... tsss.
altijd maar dat éénrichtingsverkeer ...
quote:Bij het maken van beledigende danwel discriminerende opmerkingen.
Op dinsdag 28 januari 2003 12:29 schreef sweek het volgende:[..]
Waar houdt die dan op?
quote:Idd. Hirschi Ali mag alles zeggen, maar een marokkaan moet z'n bek houden als ie daar kritiek op heeft. Of bedoelde je dat niet ?
Op dinsdag 28 januari 2003 12:30 schreef Strolie75 het volgende:
hypocritie ten top.
En inderdaad, niet zo hypocriet zijn om homo's en nederlandse vrouwen te beledigen en dan zelf nergens tegen kunnen.
Ennu, een tip voor die lui: wil je graag in een land geregeerd door de sharia leven en wil je dit soort uitspraken verbieden: ga naar Saudi-Arabie en ga daar werken en wonen.
[Dit bericht is gewijzigd door LaTiNo op 28-01-2003 12:34]
quote:Zeker weten. Ze hebben EL MOUMNI hard zn mond gesnoerd en em levenslang opgesloten
Op dinsdag 28 januari 2003 12:32 schreef gelly het volgende:[..]
Idd. Hirschi Ali mag alles zeggen, maar een marokkaan moet z'n bek houden als ie daar kritiek op heeft. Of bedoelde je dat niet ?
quote:Waarom zeiken ze daarover als ze er zelf vrijwel continu misbruik van maken??
begrijpen niet waar de vrijheid van meningsuiting ophoudt
quote:Die grens is ook maar erg subjectief...
Op dinsdag 28 januari 2003 12:31 schreef Karboenkeltje het volgende:[..]
Bij het maken van beledigende danwel discriminerende opmerkingen.
En ook nog even een detail:
quote:Niet alleen maar...
Vooral Marokkanen dienden klachten in
quote:- waarom staat er een
Op dinsdag 28 januari 2003 12:29 schreef sweek het volgende:[..]
Waar houdt die dan op?
Die houdt voor hun blijkbaar op vanaf het moment dat het negatief is tov de Islam of Mo.
Als een imam heel het westen beschimpt en homo's gelijksteld aan varkens en honden, dan zijn de grenzen onbeperkt... dat hoort bij het geloof ...
Die discussie is al gevoerd, maar als je dat frontpagebericht leest, moet je toch wel aannemen dat het éénrichtingsverkeer is ...
Hun mogen het wel, andersom niet ...
Laten we eens kijken wat er binnenkort op het binnenhof gebeurd. Abu jah-jah zit er meteen bovenop. Zal me niets verbazen als ze de rellen van antwerpen hier in den haag nog een keer overdoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |